reclame Bleu Bonheur
-
BartV - Lid geworden op: 24 jan 2003, 00:28
- Locatie: Oost Vlaanderen
sedert maanden krijg ik reclame van de firma Bleu Bonheur (Moeskroen): een zaak die on line kledij verkoopt. Ik heb daar nooit iets gekocht, ben daar zelfs nooit mee in contact geweest. Het interesseert mij ook geenszins. Daarom wil ik uitschrijven op die zogenaamde "nieuwsbrief". De link die daar naar verwijst vraagt allerlei gegevens zoals e-mailadres (hebben ze toch ? ? ? ) en een wachtwoord. Als ik dat emailadres intik verschijnt er een kader : "emailadres onbekend". Begrijpe wie kan !
Ik belde de zaak meerdere keren op maar kon nooit antwoord krijgen : men neemt daar blijkbaar de telefoon niet op, ook niet tijdens de uren die vermeld zijn.
Test Aankoop verwijst mij hiervoor naar de FOD Privacy maar daar loop mijn poging vast op een onbegrijpelijke procedure van vermeldingen van bestanden e.d. Daar kan ik dus ook niet verder. En een melding kost al snel 125 € ! om een onterechte reclame aan te klagen
Kan ik dan écht niet af geraken van die reclame via email ?
Kan iemand mij raad geven om dit te stoppen ? Principieel acht ik het onmogelijk dat ik op die manier bestookt blijf met die reclames. Heb ik niet het recht om daar op uit te schrijven ?
Ik belde de zaak meerdere keren op maar kon nooit antwoord krijgen : men neemt daar blijkbaar de telefoon niet op, ook niet tijdens de uren die vermeld zijn.
Test Aankoop verwijst mij hiervoor naar de FOD Privacy maar daar loop mijn poging vast op een onbegrijpelijke procedure van vermeldingen van bestanden e.d. Daar kan ik dus ook niet verder. En een melding kost al snel 125 € ! om een onterechte reclame aan te klagen
Kan ik dan écht niet af geraken van die reclame via email ?
Kan iemand mij raad geven om dit te stoppen ? Principieel acht ik het onmogelijk dat ik op die manier bestookt blijf met die reclames. Heb ik niet het recht om daar op uit te schrijven ?
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Zet die afzender gewoon bij je geblokkeerde afzenders en je hebt er geen last meer van.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
- Locatie: o.vl.
"Zet die afzender gewoon bij je geblokkeerde afzenders en je hebt er geen last meer van."
dat is lang niet zeker.
wacht even op instructies van Sony. die zal dit topic wel lezen en u verder helpen.
dat is lang niet zeker.
wacht even op instructies van Sony. die zal dit topic wel lezen en u verder helpen.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
- Locatie: Lommel
Ik begrijp het antwoord van hjb niet zo goed.
De oplossing van Prima Vera is toch het enige goede.
Er worde verder geen problemen gemeld.
Ik zelf zit al maanden geplaagd op mijn tablet ( Apple nog wel) met die vervelende mails.
Van de 30 uit Bulgarije, England en natuurlijk Rusland en Frankrijk heb ik er 28 kunnen reduceren met en berichtregel en blokkade.
De twee andere ( van dezelfde firma) omzeilen dat door van afzenderadres te veranderen en dat kan ik niet voorblijven.
De oplossing van Prima Vera is toch het enige goede.
Er worde verder geen problemen gemeld.
Ik zelf zit al maanden geplaagd op mijn tablet ( Apple nog wel) met die vervelende mails.
Van de 30 uit Bulgarije, England en natuurlijk Rusland en Frankrijk heb ik er 28 kunnen reduceren met en berichtregel en blokkade.
De twee andere ( van dezelfde firma) omzeilen dat door van afzenderadres te veranderen en dat kan ik niet voorblijven.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
- Locatie: o.vl.
paul: u geeft zelf het antwoord op uw vraag:
"De twee andere ( van dezelfde firma) omzeilen dat door van afzenderadres te veranderen en dat kan ik niet voorblijven. "
ik schreef dus dat het lang niet zeker was... etcetera.
in zo'n gevallen is het toch raadzaam om te scannen met malwarebytes en adwcleaner. en misschien nog andere acties om te zoeken naar een eventuele besmetting.
maar daar beslist Sony over.
"De twee andere ( van dezelfde firma) omzeilen dat door van afzenderadres te veranderen en dat kan ik niet voorblijven. "
ik schreef dus dat het lang niet zeker was... etcetera.
in zo'n gevallen is het toch raadzaam om te scannen met malwarebytes en adwcleaner. en misschien nog andere acties om te zoeken naar een eventuele besmetting.
maar daar beslist Sony over.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
BartV,
Blue Bonheur, is blijkbaar een firma met slechte reputatie die onterecht het BeCommerce kwaliteitslabel draagt.
http://www.radio2.be/inspecteur-decaluw ... -illegaals
Beste manier en de minste zorgen plaats die om te beginnen bij Junk e-mail.
Als er op uw browser ongewenste reclame komt moet er gescand worden.
U kunt ook via ecops uw probleem laten onderzoeken.
Sony
Blue Bonheur, is blijkbaar een firma met slechte reputatie die onterecht het BeCommerce kwaliteitslabel draagt.
http://www.radio2.be/inspecteur-decaluw ... -illegaals
Beste manier en de minste zorgen plaats die om te beginnen bij Junk e-mail.
Als er op uw browser ongewenste reclame komt moet er gescand worden.
U kunt ook via ecops uw probleem laten onderzoeken.
https://www.ecops.be/webforms/eCops zorgt ervoor dat jouw melding door de bevoegde dienst wordt onderzocht. ... Ontving je via e-mail ongewenste reclame of een frauduleus voorstel?
Sony
I SeniorenNet
-
wd - Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20
Ik gebruik al enige jaren Spamfighter zonder problemen.
Het is gratis tot aan 100 geblokkeerde spams.
Na enige tijd is men direct aan die 100 en dan heb ik besloten om het program
te kopen heb het verleden maand terug verlengd voor een jaar voor 9 euro
Kost iets maar spam blijft weg en nieuwe blokkeert men en die blijft ook weg.
Men moet wel aandachtig kijken wat men blokkeert dat men niet iets blokkeert dat men nodig heeft maar men is altijd in staat om alles te deblokkeren.
Misschien een tip groeten
vergeten het webadres : http://www.spamfighter.com/Lang_NL/
Het is gratis tot aan 100 geblokkeerde spams.
Na enige tijd is men direct aan die 100 en dan heb ik besloten om het program
te kopen heb het verleden maand terug verlengd voor een jaar voor 9 euro
Kost iets maar spam blijft weg en nieuwe blokkeert men en die blijft ook weg.
Men moet wel aandachtig kijken wat men blokkeert dat men niet iets blokkeert dat men nodig heeft maar men is altijd in staat om alles te deblokkeren.
Misschien een tip groeten
vergeten het webadres : http://www.spamfighter.com/Lang_NL/