ransmowere in tablet

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

Tonny uit Gennep
Lid geworden op: 26 okt 2010, 19:06
Locatie: Gennep

17 mar 2016, 12:26

Goede morgen , ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben , maar ik heb een Samsung G TabS 10.5
Nu krijg ik door een melding op dat ik moet betalen , omdat hij versleuteld is . Dit plaatje krijg ik enkel als ik naar internet ga , Krijg dit niet weg , heb al gezocht of er een app tussen zit die er niet hoort, maar dat kan ik niet vinden . Ccleaner laten draaien , geen resultaat . Gebruik avg en deze geeft geen detecties aan . Dus nu ben ik ten einde raad . Kan iemand mij helpen en s.v.p niet met moeilijke woorden want dan kom ik er ook niet uit . Alvast heel hartelijk dank .

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

17 mar 2016, 19:05

de raad die ik je kan geven is deze
zet uw tablet terug naar fabrieksinstellingen
let op alles wat der op staat zal verwijderd worden
zal terug staan zoals bij aankoop dan
als je aankopen gedaan hebt , of niet gekochte via google play , dan worden die terug gezet zonder problemen of opnieuw betalen

Tonny uit Gennep
Lid geworden op: 26 okt 2010, 19:06
Locatie: Gennep

18 mar 2016, 00:18

dank u wel , ik was al bang dat het anders niet zou lukken . Ik ga uw raad opvolgen .
Groeten