Wat hiervan te denken?-opgelost
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Sony, het is mij gelukt, hier de link
https://wetransfer.com/downloads/69d5b0 ... 919/1db5ad
Maar nu kreeg ik wel de info van die virus bescherming van Windows dat er geen internet was om te controleren of alles veilig was, en heb ik de mogelijkheid gebruikt toch te laten installeren. Was deze mogelijkheid misschien ook aanwezig zonder dat ik in veilige modus gewerkt zou hebben? Ik heb de printscreen toen niet groot genoeg genomen om het daar te zien. Wat het ook is, het is gelukt.
Groetjes
Danny
https://wetransfer.com/downloads/69d5b0 ... 919/1db5ad
Maar nu kreeg ik wel de info van die virus bescherming van Windows dat er geen internet was om te controleren of alles veilig was, en heb ik de mogelijkheid gebruikt toch te laten installeren. Was deze mogelijkheid misschien ook aanwezig zonder dat ik in veilige modus gewerkt zou hebben? Ik heb de printscreen toen niet groot genoeg genomen om het daar te zien. Wat het ook is, het is gelukt.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Sony, sorry voor de verwarring, ik wou enkel maar verwijzen dat het misschien toch zou gelukt zijn zonder in veilige modus te starten, ik weet echter niet meer welke mogelijkheden er geboden werden om die melding te omzeilen.
Groetjes
Danny
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Danny,
Nadat de computer normaal opgestart is:
Schakel systeem herstel in !
klik op het zoek symbool en typ herstelpunt klik op Herstelpunt maken
Selecteer de C: schijf en klik op Configureren
Duidt aan Systeem beveiliging inschakelen
Klik op Toepassen en OK
Zet het programma FRST op het bureaublad, (Geen snelkoppeling)
Lees nu eerst de handleiding van Fix met FRST en voer daarna de fix uit
Handleiding Fix
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak die in "Kladblok"
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de Farbar Recovery Scan Tool
Als het programma is geopend klik Yes bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Verstuur nu dit logje via wetransfer.
plaats de link in het volgend bericht.
Sony
Nadat de computer normaal opgestart is:
Schakel systeem herstel in !
klik op het zoek symbool en typ herstelpunt klik op Herstelpunt maken
Selecteer de C: schijf en klik op Configureren
Duidt aan Systeem beveiliging inschakelen
Klik op Toepassen en OK
Zet het programma FRST op het bureaublad, (Geen snelkoppeling)
Lees nu eerst de handleiding van Fix met FRST en voer daarna de fix uit
Handleiding Fix
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak die in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start
CreateRestorePoint:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <==== AANDACHT
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-21-473736464-3831458469-1514015188-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <==== AANDACHT
Task: {C60197BF-9813-47CD-A4EF-A5B7D6801526} - \YCMServiceAgent -> Geen bestand <==== AANDACHT
FirewallRules: [{B558CAF3-8C0E-4C73-BE9C-D3BC9DC17CBD}] => (Allow) C:\Users\Danny\AppData\Local\Temp\EpInsNav\DL\3013\Network\EpsonNetSetup\Data\ENEasyApp.exe Geen bestand
FirewallRules: [{256DC5AA-F7DF-4C6B-BA2E-BAE3ADDD4294}] => (Allow) C:\Users\Danny\AppData\Local\Temp\EpInsNav\DL\3013\Network\EpsonNetSetup\Data\ENEasyApp.exe Geen bestand
FirewallRules: [{7AB60FA9-6610-4707-AA31-384107724C78}] => (Allow) C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe Geen bestand
ContextMenuHandlers1: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers2: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand
FirewallRules: [{B5398063-5093-41C4-ACC6-30E77A75936F}] => (Allow) C:\Program Files\CyberLink\PowerDirector14\PDR10.EXE Geen bestand
hosts:
EmptyTemp:
Reboot:
end
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de Farbar Recovery Scan Tool
Als het programma is geopend klik Yes bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Verstuur nu dit logje via wetransfer.
plaats de link in het volgend bericht.
Sony
I SeniorenNet
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Sony, wel ik sta opnieuw even ver, namelijk dat FRST niet kan gestart worden, doe ik dit opnieuw in veilige modus?
Gaan die andere uit te voeren bewerkingen lukken in veilige modus?
Groetjes
Danny
Gaan die andere uit te voeren bewerkingen lukken in veilige modus?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Ok Sony, ik wacht wel voor het verder gebruik van FRST.
Op de C is dat ingeschakeld, moge/moeten de andere ook ingeschakeld worden?
Groetjes
Danny
Op de C is dat ingeschakeld, moge/moeten de andere ook ingeschakeld worden?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Ik ga even mee helpen, we doen alles stap voor stap begrijp je een stap niet zeg het gewoon.
Je hoeft niet alles in veilige modus te doen.
Stap 1.
Zet Smartscreen even uit Handleiding als je klaar bent mag je hem straks weer aanzetten.
Stap 2.
Ik wil graag het logje van Malwarebytes zien die je heb laten scannen:
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Ga nu naar dat txt bestanden, op;en het en kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.
Stap 3.
Voer nu de fix uit die hierboven door Sony is neer gezet.
Ik ga even mee helpen, we doen alles stap voor stap begrijp je een stap niet zeg het gewoon.
Je hoeft niet alles in veilige modus te doen.
Stap 1.
Zet Smartscreen even uit Handleiding als je klaar bent mag je hem straks weer aanzetten.
Stap 2.
Ik wil graag het logje van Malwarebytes zien die je heb laten scannen:
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Ga nu naar dat txt bestanden, op;en het en kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.
Stap 3.
Voer nu de fix uit die hierboven door Sony is neer gezet.
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Abbs, bedankt voor uw hulp.
Eventjes samenvatten wat er gebeurd is, op datum van 7/12 krijg ik een eigenaardige melding waarvoor ik hier op Seniorennet om raad en hulp kom vragen. Sony adviseert mij zowel Malwarebytes als Adwcleaner te gebruiken.
Malwarebytes vindt niets, daartegenover worden enkele problemen door Adwcleaner gevonden die ik laat cleanen.
Ik krijg van Sony een fixlijst maar mijn Windows beveiliging laat niet toe FRST te starten zodat ik die Fix niet kan uitvoeren.
- Malware heeft niets gevonden
- Het rapport van Adwcleaner
- # -------------------------------
- # Malwarebytes AdwCleaner 8.0.0.0
- # -------------------------------
- # Build: 11-21-2019
- # Database: 2019-11-26.1 (Cloud)
- # Support: https://www.malwarebytes.com/support
- #
- # -------------------------------
- # Mode: Clean
- # -------------------------------
- # Start: 12-07-2019
- # Duration: 00:00:02
- # OS: Windows 10 Home
- # Cleaned: 21
- # Failed: 0
-
-
- ***** [ Services ] *****
-
- No malicious services cleaned.
-
- ***** [ Folders ] *****
-
- No malicious folders cleaned.
-
- ***** [ Files ] *****
-
- No malicious files cleaned.
-
- ***** [ DLL ] *****
-
- No malicious DLLs cleaned.
-
- ***** [ WMI ] *****
-
- No malicious WMI cleaned.
-
- ***** [ Shortcuts ] *****
-
- No malicious shortcuts cleaned.
-
- ***** [ Tasks ] *****
-
- No malicious tasks cleaned.
-
- ***** [ Registry ] *****
-
- Deleted HKU\S-1-5-21-473736464-3831458469-1514015188-1000\Software\Host App Service
- Deleted HKU\S-1-5-21-473736464-3831458469-1514015188-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Host App Service
-
- ***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
-
- No malicious Chromium entries cleaned.
-
- ***** [ Chromium URLs ] *****
-
- No malicious Chromium URLs cleaned.
-
- ***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
-
- No malicious Firefox entries cleaned.
-
- ***** [ Firefox URLs ] *****
-
- No malicious Firefox URLs cleaned.
-
- ***** [ Preinstalled Software ] *****
-
- Deleted Preinstalled.CyberLinkLabelPrint Folder C:\Program Files (x86)\CYBERLINK\LABELPRINT
- Deleted Preinstalled.CyberLinkLabelPrint Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}
- Deleted Preinstalled.CyberLinkLabelPrint Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}
- Deleted Preinstalled.CyberLinkService Folder C:\Program Files\CYBERLINK\SHARED FILES\PLUGIN\NEWBLUE
- Deleted Preinstalled.CyberLinkShellExtension Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2}
- Deleted Preinstalled.EpsonCustomerResearchParticipation Folder C:\Program Files\EPSON\EPSONCUSTOMERRESEARCHPARTICIPATION
- Deleted Preinstalled.EpsonCustomerResearchParticipation Folder C:\ProgramData\EPSON\EPSONCUSTOMERRESEARCHPARTICIPATION
- Deleted Preinstalled.EpsonCustomerResearchParticipation Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B26449A6-6007-4460-B4FE-C4776115BCEA}
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLMLServer_For_P2G8
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLVirtualDrive
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLMLServer_For_P2G8
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLVirtualDrive
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{19555B0A-D775-47E3-A9A6-22C29A5B6A57}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\PDVDServ12 Task
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Task C:\Windows\System32\Tasks\PDVDSERV12 TASK
-
-
- *************************
-
- [+] Delete Tracing Keys
- [+] Reset Winsock
-
- *************************
-
- AdwCleaner[S00].txt - [4081 octets] - [07/12/2019 16:52:36]
-
- ########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
Abbs, ik hoop dat het dit is dat je wil zien, en voor de rest zal ik dat pas in de loop van deze namiddag kunnen doen.
Groetjes
Danny
Eventjes samenvatten wat er gebeurd is, op datum van 7/12 krijg ik een eigenaardige melding waarvoor ik hier op Seniorennet om raad en hulp kom vragen. Sony adviseert mij zowel Malwarebytes als Adwcleaner te gebruiken.
Malwarebytes vindt niets, daartegenover worden enkele problemen door Adwcleaner gevonden die ik laat cleanen.
Ik krijg van Sony een fixlijst maar mijn Windows beveiliging laat niet toe FRST te starten zodat ik die Fix niet kan uitvoeren.
- Malware heeft niets gevonden
- Het rapport van Adwcleaner
- # -------------------------------
- # Malwarebytes AdwCleaner 8.0.0.0
- # -------------------------------
- # Build: 11-21-2019
- # Database: 2019-11-26.1 (Cloud)
- # Support: https://www.malwarebytes.com/support
- #
- # -------------------------------
- # Mode: Clean
- # -------------------------------
- # Start: 12-07-2019
- # Duration: 00:00:02
- # OS: Windows 10 Home
- # Cleaned: 21
- # Failed: 0
-
-
- ***** [ Services ] *****
-
- No malicious services cleaned.
-
- ***** [ Folders ] *****
-
- No malicious folders cleaned.
-
- ***** [ Files ] *****
-
- No malicious files cleaned.
-
- ***** [ DLL ] *****
-
- No malicious DLLs cleaned.
-
- ***** [ WMI ] *****
-
- No malicious WMI cleaned.
-
- ***** [ Shortcuts ] *****
-
- No malicious shortcuts cleaned.
-
- ***** [ Tasks ] *****
-
- No malicious tasks cleaned.
-
- ***** [ Registry ] *****
-
- Deleted HKU\S-1-5-21-473736464-3831458469-1514015188-1000\Software\Host App Service
- Deleted HKU\S-1-5-21-473736464-3831458469-1514015188-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Host App Service
-
- ***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
-
- No malicious Chromium entries cleaned.
-
- ***** [ Chromium URLs ] *****
-
- No malicious Chromium URLs cleaned.
-
- ***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
-
- No malicious Firefox entries cleaned.
-
- ***** [ Firefox URLs ] *****
-
- No malicious Firefox URLs cleaned.
-
- ***** [ Preinstalled Software ] *****
-
- Deleted Preinstalled.CyberLinkLabelPrint Folder C:\Program Files (x86)\CYBERLINK\LABELPRINT
- Deleted Preinstalled.CyberLinkLabelPrint Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}
- Deleted Preinstalled.CyberLinkLabelPrint Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}
- Deleted Preinstalled.CyberLinkService Folder C:\Program Files\CYBERLINK\SHARED FILES\PLUGIN\NEWBLUE
- Deleted Preinstalled.CyberLinkShellExtension Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2}
- Deleted Preinstalled.EpsonCustomerResearchParticipation Folder C:\Program Files\EPSON\EPSONCUSTOMERRESEARCHPARTICIPATION
- Deleted Preinstalled.EpsonCustomerResearchParticipation Folder C:\ProgramData\EPSON\EPSONCUSTOMERRESEARCHPARTICIPATION
- Deleted Preinstalled.EpsonCustomerResearchParticipation Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B26449A6-6007-4460-B4FE-C4776115BCEA}
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLMLServer_For_P2G8
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLVirtualDrive
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLMLServer_For_P2G8
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLVirtualDrive
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
- Deleted Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{19555B0A-D775-47E3-A9A6-22C29A5B6A57}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\PDVDServ12 Task
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
- Deleted Preinstalled.LenovoPowerDVD Task C:\Windows\System32\Tasks\PDVDSERV12 TASK
-
-
- *************************
-
- [+] Delete Tracing Keys
- [+] Reset Winsock
-
- *************************
-
- AdwCleaner[S00].txt - [4081 octets] - [07/12/2019 16:52:36]
-
- ########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
Abbs, ik hoop dat het dit is dat je wil zien, en voor de rest zal ik dat pas in de loop van deze namiddag kunnen doen.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Hellokes beiden, ik heb alles laten uitvoeren zoals voorgesteld, en nu kon FRST wel gestart worden waarschijnlijk dankzij het uitschakelen van die smartscreen.
Moet ik nu die uitgeschakelde bestanden opnieuw inschakelen (ik weet echter niet hoe die stonden )
Nog ter info, ik vind wel bij het uitschakelen van die smartscreen niet dezelfde woorden, hier spreekt men van firewall ...
Groetjes
Danny
Moet ik nu die uitgeschakelde bestanden opnieuw inschakelen (ik weet echter niet hoe die stonden )
Nog ter info, ik vind wel bij het uitschakelen van die smartscreen niet dezelfde woorden, hier spreekt men van firewall ...
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Plaats wel de verkregen Fixlog uploaden naar wetransfer.com
Klik op Ik ga akkoord.
klik op + om de bestanden toe te voegen.
Vul tweemaal je e-mail adres in.
Je ontvangt een e-mail met de link naar die bestand.
Plaats deze link in een volgend bericht zodat we het kunnen nagezien worden.
Zo mogen de instellingen weer staan:
Plaats wel de verkregen Fixlog uploaden naar wetransfer.com
Klik op Ik ga akkoord.
klik op + om de bestanden toe te voegen.
Vul tweemaal je e-mail adres in.
Je ontvangt een e-mail met de link naar die bestand.
Plaats deze link in een volgend bericht zodat we het kunnen nagezien worden.
Zo mogen de instellingen weer staan: