Gevaarsmelding-opgelost

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

05 jul 2020, 11:06

Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van manillen.online te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Help de Chrome-beveiliging te verbeteren door URL's van sommige pagina's die je bezoekt, beperkte systeemgegevens en bepaalde paginacontent naar Google te sturen. Privacybeleid
Deze server kan niet bewijzen dat dit manillen.online is. Het bijbehorende beveiligingscertificaat is in de afgelopen 24 uur verlopen. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie of een aanvaller die je verbinding onderschept. De klok van je computer is momenteel ingesteld op zondag 5 juli 2020. Klopt dat? Zo niet, dan moet je de klok van je systeem aanpassen en daarna deze pagina vernieuwen.

Doorgaan naar manillen.online (onveilig)

Beste,
kan ik hiertegen iets ondernemen ? Thx

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

05 jul 2020, 11:51

Deze functie is ingebouwd in webbrowsers ter bescherming van de gebruiker. Als het certificaat niet juist is ingesteld, dan betekent dit dat de gegevens niet correct kunnen worden versleuteld.
Het eerste dat je zou moeten wanneer je de foutmelding “Your connection is not private” tegenkomt, is om simpelweg de browser te sluiten, opnieuw te openen en de pagina opnieuw te laden. Het kan zijn dat de website-eigenaar momenteel zijn SSL certificaat opnieuw uitgeeft of dat er iets niet klopte in je browser.
De tweede optie is om toch door te gaan, dan kan je meestal onderaan de pagina een link vinden met “Proceed to domain.com”. Afhankelijk van de browser zit deze link soms verstopt onder de optie “Advanced”.
Een andere veel voorkomende reden waarom je de fout “Your connection is not private” te zien krijgt, is dat de klok van je computer niet goed werkt.
Je browsercache ledigen is ook vermeldens waard.
T'is een hele boterham maar kan het moeilijk anders uitleggen , misschien dat iemand anders op het forum het anders oplost.

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

05 jul 2020, 11:59

wardje,

ik begrijp de stappen die ik straks moet nemen, dank je wel,
het vervolg schrijf ik hier neer.

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

05 jul 2020, 13:21

Het probleem werd opgelost door de webmaster van de site.

Grtjs
lotte.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

05 jul 2020, 13:48

"Eind Goed ,Al Goed", heb je al troef gemaakt of ga je zonder? :P :P

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

05 jul 2020, 13:57

wardje,

Toch juist weer een deel gewonnen , met en zonder troef :P
Onderhoudsmodus in corona tijden...
Ken jij de site ook ?