Wondershare dr, Fone -OPGELOST-
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
Ik installeerde Wondershare dr. Fone. De bedoeling was om bestanden van YouTube over te zetten op mijn Ipod. Ik moest daartoe Itunes installeren en ik denk dat Wondershare dr Fone meegekomen is.
Het was niet gelukt om bestanden over te zetten naar de Ipod via I Tunes. Dit programma heb ik waarschijnlijk kunnen verwijderen.
Wondershare dr Fone echter laat zich op geen enkele manier verwijderen. Het staat in Program files (x86) met 470 MB). Het staat niet in de App-lijst.
Ik wil er van af. Als ik zoek in google naar manieren om te verwijderen dan verschijnen er waarschuwingen van Norton. Dus ik blijf overal van af. Wel merkwaardig dat ik niet eerder een waarschuwing van Norton kreeg.
Het was niet gelukt om bestanden over te zetten naar de Ipod via I Tunes. Dit programma heb ik waarschijnlijk kunnen verwijderen.
Wondershare dr Fone echter laat zich op geen enkele manier verwijderen. Het staat in Program files (x86) met 470 MB). Het staat niet in de App-lijst.
Ik wil er van af. Als ik zoek in google naar manieren om te verwijderen dan verschijnen er waarschuwingen van Norton. Dus ik blijf overal van af. Wel merkwaardig dat ik niet eerder een waarschuwing van Norton kreeg.
Laatst gewijzigd door meloentoe op 01 jan 2022, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Dit zit ingebakken in het download bestand en als je dat dan gaat installeren geef je zelf toestemming
waardoor Norton niet reageert.
Voer de stappen uit die in deze link staan: viewtopic.php?f=43&t=197564&sid=9a879b9 ... ccf7bd8b53
Dan kan ik je helpen
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
Dank je wel abbs voor de snelle reaktie. Ik hoop dat de link zo in orde is:
https://wetransfer.com/downloads/566b4d ... 851/f70d2f
https://wetransfer.com/downloads/566b4d ... 851/f70d2f
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Er is heel wat op te ruimen zie ook nog restanten van verschillende virusscanners staan.
Doe het volgende om alles op te ruimen. (lukt stap 1 niet ga door met stap 2.)
Vraag waarom staat "BDAntiRansomware" op je pc?
Stap 1.
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
Stap 2.
Lees eerst de handleiding en voer daarna de fix uit Handleiding Fix
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Er is heel wat op te ruimen zie ook nog restanten van verschillende virusscanners staan.
Doe het volgende om alles op te ruimen. (lukt stap 1 niet ga door met stap 2.)
Vraag waarom staat "BDAntiRansomware" op je pc?
Stap 1.
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK.
- Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
- Wondershare Dr.Fone
- Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
- Start indien nodig opnieuw op.
Stap 2.
Lees eerst de handleiding en voer daarna de fix uit Handleiding Fix
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
(Wondershare Technology Co.,Ltd -> Wondershare) C:\ProgramData\Wondershare\Service\InstallAssistService.exe
(wondershare) [Bestand niet getekend] C:\Program Files (x86)\Wondershare\Dr.Fone\WsidService.exe
HKLM\...\Run: [HotKeysCmds] => "C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000\...\Run: [vidnotifier.exe] => C:\Program Files (x86)\Common Files\DVDVideoSoft\lib\vidnotifier\vidnotifier.exe (Geen bestand)
Task: {0FFBFC3A-86BA-4E84-99FD-89E4D16377D0} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW2 => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /wait:90 /PBDADiscovery (Geen bestand)
Task: {2522CF29-3647-4A0D-AEDB-41B33C0826FE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PvrRecoveryTask => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe -PvrRecoveryTask (Geen bestand)
Task: {6C367DF9-C101-4043-B69B-1FD070E2E8DE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\RecordingRestart => C:\WINDOWS\ehome\ehrec.exe /RestartRecording (Geen bestand)
Task: {71D9FD00-7920-47A0-9C03-C0ED1B91331C} - \CreateChoiceProcessTask -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {975CE80E-B95D-4042-BDC0-E3E86FAD82A3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\SqlLiteRecoveryTask => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe -SqlLiteRecoveryTask (Geen bestand)
Task: {CDBD7B0A-F592-463B-B7CE-7F847B6FA448} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {E668A3AD-6007-46FF-A209-FB7397AF59FB} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Geen bestand)
Task: {F1CBAFAE-341B-4C67-9BFF-FB6B79E74C05} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\InstallPlayReady => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /InstallPlayReady $(Arg0) (Geen bestand)
Edge Extension: (Geen Naam) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [niet gevonden]
Edge Extension: (Geen Naam) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [niet gevonden]
Edge Extension: (Geen Naam) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [niet gevonden]
Edge Extension: (Geen Naam) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [niet gevonden]
R2 DFWSIDService; C:\Program Files (x86)\Wondershare\Dr.Fone\WsidService.exe [1051648 2021-12-09] (wondershare) [Bestand niet getekend]
R2 ElevationService; C:\Program Files (x86)\Wondershare\Dr.Fone\Addins\Transfer\ElevationService.exe [913408 2021-12-14] () [Bestand niet getekend]
R2 Wondershare InstallAssist; C:\ProgramData\Wondershare\Service\InstallAssistService.exe [262880 2021-12-09] (Wondershare Technology Co.,Ltd -> Wondershare)
S2 Smart TimeLock; C:\Program Files (x86)\GIGABYTE\Smart6\Timelock\TimeMgmtDaemon.exe [X]
S0 Avgboota; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\avgboota.sys [21632 2016-01-07] (Microsoft Windows Early Launch Anti-malware Publisher -> AVG Technologies CZ, s.r.o.)
R1 Avgdiska; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\avgdiska.sys [163072 2016-05-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o. -> AVG Technologies CZ, s.r.o.)
R1 AVGIDSDriver; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\avgidsdrivera.sys [312576 2016-10-17] (AVG Technologies CZ, s.r.o. -> AVG Technologies CZ, s.r.o.)
R0 AVGIDSHA; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\avgidsha.sys [267008 2016-10-05] (AVG Technologies CZ, s.r.o. -> AVG Technologies CZ, s.r.o.)
U3 idsvc; geen ImagePath
2021-12-28 17:12 - 2021-12-30 12:53 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Wondershare
2021-12-28 17:12 - 2021-12-28 17:12 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\Wondershare
AV: Emsisoft Anti-Malware (Disabled - Up to date) {5FD8BF8F-F242-6153-61B5-8FF333E8736B}
AVG 2016 (HKLM\...\{4812D3B9-F8DE-40EF-888E-54B2FDF21A55}) (Version: 16.0.4739 - AVG Technologies) Hidden
Wondershare Dr.Fone (Version 10.9.5) (HKLM-x32\...\{E8F86DA8-B8E4-42C7-AFD4-EBB692AC43FD}_is1) (Version: 10.9.5.383 - Wondershare Technology Co.,Ltd.)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}\InprocServer32 -> C:\Users\panter\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\19.033.0218.0011\amd64\FileSyncShell64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000_Classes\CLSID\{233525e0-5434-46ef-b464-fd7e45e2e145}\localserver32 -> "C:\Program Files (x86)\Intel\Driver and Support Assistant\DSATray.exe" -ToastActivated => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000_Classes\CLSID\{5437FDFA-9EC9-4CCC-8531-42F8D9C19AF7}\InprocServer32 -> geen bestandpad
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}\InprocServer32 -> C:\Users\panter\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\19.033.0218.0011\amd64\FileSyncShell64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}\InprocServer32 -> C:\Users\panter\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\19.033.0218.0011\amd64\FileSyncShell64.dll => Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> Geen bestand
BHO: Geen Naam -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> Geen bestand
BHO-x32: Geen Naam -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> Geen bestand
Toolbar: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000 -> Geen Naam - {71576546-354D-41C9-AAE8-31F2EC22BF0D} - Geen bestand
Toolbar: HKU\S-1-5-21-570901982-1054645537-1351599378-1000 -> Geen Naam - {C500C267-63BF-451F-8797-4D720C9A2ED9} - Geen bestand
CMD: winmgmt /resetrepository
EmptyTemp:
Reboot:
end::
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Upload dit log bestand weer en plaats de link.
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
abbs,
BDAntiRansomware staat op mijn PC om Ransomware te verhinderen, ofschoon ik weet dat hierin ook wordt voorzien door Norton!
Stap 1 is volgens mij gelukt. Naar mijn idee stap 2 ook. Hoop dat de link geschikt is.
https://we.tl/t-P13YYKL67u
BDAntiRansomware staat op mijn PC om Ransomware te verhinderen, ofschoon ik weet dat hierin ook wordt voorzien door Norton!
Stap 1 is volgens mij gelukt. Naar mijn idee stap 2 ook. Hoop dat de link geschikt is.
https://we.tl/t-P13YYKL67u
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Heel goed gedaan en het ziet er goed uit, maak ter controle 2 nieuwe logjes.
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
Heel goed gedaan en het ziet er goed uit, maak ter controle 2 nieuwe logjes.
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Zorg dat de volgende optie is aangevinkt:
- Druk op de knop Scannen.
- Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Upload deze log bestanden weer.
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
abbs,
De mappen Wondershare en dr. Fone staan niet meer in Program Files in de verkenner.
Hierbij de link voor FRST.exe:
https://wetransfer.com/downloads/479126 ... 323/72b53d
De mappen Wondershare en dr. Fone staan niet meer in Program Files in de verkenner.
Hierbij de link voor FRST.exe:
https://wetransfer.com/downloads/479126 ... 323/72b53d
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Natuurlijk wel maar er kwam wat tussen, ik zie nog lege bestanden dus doe nog eens het volgende:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {28D4BBDF-F7AF-45E5-8287-C784500B32C3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ObjectStoreRecoveryTask => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe -ObjectStoreRecoveryTask (Geen bestand)
Task: {2BF1E368-2C7A-47B6-AB2B-BF6685C66923} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\DispatchRecoveryTasks => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DoRecoveryTasks $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {2DB00D46-7F62-41EA-8826-DF5DF005E9B5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\RegisterSearch => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DoRegisterSearch $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {5EBD4AD1-3B3A-4008-ADA0-BE0F3A312964} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\UpdateRecordPath => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DoUpdateRecordPath $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {61C0B7C5-FEB9-43CD-AEFD-D3364C12D49C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\MediaCenterRecoveryTask => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe -MediaCenterRecoveryTask (Geen bestand)
Task: {70B5DE6A-64C0-4360-809F-40EC92E0DBBE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscovery => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /PBDADiscovery (Geen bestand)
Task: {903C5A42-0F45-4F17-A325-2E34F62929C2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\OCURDiscovery => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /OCURDiscovery $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {9435E088-1A40-4E82-AD03-FEC8D3B18E2D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PvrScheduleTask => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe -PvrSchedule (Geen bestand)
Task: {A9EF70A5-9427-4F6F-929C-3BEF1580E6C7} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PeriodicScanRetry => C:\WINDOWS\ehome\MCUpdate.exe -pscn 0 (Geen bestand)
Task: {B6CE2932-EB0C-4923-A20F-7513CEDF1BEE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW1 => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /wait:7 /PBDADiscovery (Geen bestand)
Task: {B7C82180-B83C-4AE3-9D3A-55107F22F04C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ReindexSearchRoot => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DoReindexSearchRoot (Geen bestand)
Task: {CEB0F841-9618-4B42-B003-CDA659DF6ED0} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate_scheduled => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe -crl -hms -pscn 15 (Geen bestand)
Task: {CF31C383-6B64-4212-AB9F-F5B0C31F2AC7} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ConfigureInternetTimeService => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DoConfigureInternetTimeService (Geen bestand)
Task: {D88A478B-669F-4C4E-8385-34BDFFE6C13C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\OCURActivate => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /OCURActivate (Geen bestand)
Task: {E36E1375-AE73-440F-A7CA-E6C844B43912} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\StartRecording => C:\WINDOWS\ehome\ehrec.exe /StartRecording (Geen bestand)
Task: {E83421D7-8E05-4401-B73F-8381EA517294} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate => C:\WINDOWS\ehome\mcupdate.exe $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {ED7B122A-85E3-42D6-AC7B-8C3405320684} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ehDRMInit => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DRMInit (Geen bestand)
Task: {F740123A-FCEE-4620-A044-EA2794C671BF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ActivateWindowsSearch => C:\WINDOWS\ehome\ehPrivJob.exe /DoActivateWindowsSearch (Geen bestand)
2021-12-30 18:51 - 2021-12-30 18:51 - 000019402 _____ C:\Users\panter\Desktop\Fixlog.txt
AVG 2016 (HKLM\...\{4812D3B9-F8DE-40EF-888E-54B2FDF21A55}) (Version: 16.0.4739 - AVG Technologies)
ShortcutWithArgument: C:\Users\panter\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\69639df789022856\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google LLC) -> --profile-directory="Profile 1"
Reboot:
end::
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Upload dit log bestand weer en plaats de link.
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
Dit keer zie ik op het Bureaublad geen Frst.exe staan maar alleen een logje fixlist.txt. Ik kan dit ook niet openen als administrator.
Laatst gewijzigd door meloentoe op 31 dec 2021, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hij staat op deze locatie C:\Users\panter\Desktop\FRST64.exe
Anders FRST even opnieuw downloaden.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Nu moet je dit doen:
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Upload dit log bestand weer en plaats de link.
-
meloentoe - Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39
Het spijt me......ik krijg (na herstart van de pc)geen bestandje Fixlog.txt op het buraublad ; wel fixlist.txt. Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Gister liep alles prima.Is de tekst voor notepad wel in orde?
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Maak eens een printscreen van het bureaublad waar de tool FRST en fixlist.txt staat.