Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%
 
Totaal aantal stemmen: 41

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

13 sep 2009, 07:04

Ik vermoed dat je daar niet speciaal Antwerpenaar om hoeft te zijn. Een Keuninkske kan alles omvatten wat de brouwerij voortbrengt, zelfs het 'spoelwater' ;een bolleke daarentegen enkel hun beste in een bolglas in plaats van in hun fluit ! :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

14 sep 2009, 10:26

Bedankt jastemmers , voor jullie zal katana eens naar Scherpenheuvel gaan op bedevaart en goede gezondheid afsmeken voor juliie daar. :D


Voor de neen stemmers zal katana eens aan Allach een reis naar den zevendenhemel afsmeken :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

nieuwe bever
Lid geworden op: 26 apr 2005, 15:00
Locatie: Puurs

14 sep 2009, 15:53

Dat is volgens mij juist hetzelfde. Als je een keuninkske vraagt dan krijg je een bolleke en omgedraaid.
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein
Gast

14 sep 2009, 16:19

nieuwe bever schreef:Dat is volgens mij juist hetzelfde. Als je een keuninkske vraagt dan krijg je een bolleke en omgedraaid.
Da's zeker da... :wink: En als je een bolleke keunink vraagt zit je helemaal goed.
Maar sommigen hebben het er moeilijk mee zaken eenvoudig te houden. En in het katanees op telloriaans kan je -tevergeefs - pogen een diepere betekenis te vinden... Helaas...

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

15 sep 2009, 20:26

Was alles maar zo gemakkelijk als Canteklaers... :lol:

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

15 sep 2009, 22:06

Ben niet zot van bollekes (ons vader heeft heel zen leven op de Lonka gewerkt)

Wel van ne Köning, maar dan in een diep glas.

Haha, in plaats van een ceuninck zou ik wel eens een fabiolake willen proeven..... heel oud bier.

apropos, Katana, als ze tegen een tweede hoekske zijn, dan beginde toch gewoon met een DERDE hoekske zeker!!!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

16 sep 2009, 11:59

vivaldi schreef:Ben niet zot van bollekes (ons vader heeft heel zen leven op de Lonka gewerkt)

Wel van ne Köning, maar dan in een diep glas.

Haha, in plaats van een ceuninck zou ik wel eens een fabiolake willen proeven..... heel oud bier.

apropos, Katana, als ze tegen een tweede hoekske zijn, dan beginde toch gewoon met een DERDE hoekske zeker!!!!
Da's éen ! :lol:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

16 sep 2009, 12:00

vivaldi schreef:Ben niet zot van bollekes (ons vader heeft heel zen leven op de Lonka gewerkt)

Wel van ne Köning, maar dan in een diep glas.

Haha, in plaats van een ceuninck zou ik wel eens een fabiolake willen proeven..... heel oud bier.

apropos, Katana, als ze tegen een tweede hoekske zijn, dan beginde toch gewoon met een DERDE hoekske zeker!!!!
...en euh...dit is 2 ! :lol: :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 sep 2009, 09:27

Het gaat de goede richting uit met de ja stemmers , merci vrienden en vriendinnen :D

Een vriendelijke handdruk ( met gewassen handen) :lol:

katana



PS Als beloning het laatste nieuws uut de burcht van katana .

In het warme bed legde katana even zijn hand op zachte billenvlees van Lady en de chouchou replikeerde onmiddellijk ; moet dat nu elken dag ?
het was zeker drie weken geleden , katana heeft geen tijdsbesef meer :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

nieuwe bever
Lid geworden op: 26 apr 2005, 15:00
Locatie: Puurs

18 sep 2009, 12:08

Jamaar Katana ge moet dat oppakken als een complimentje hé. Waarschijnlijk zijn uw "interventies" zo gloedvol dat Lady zelfs na drie weken nog de indruj heeft dat het pas gisteren was. :wink:
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

19 sep 2009, 08:13

Dat foutieve tijdsbesef heeft toch z'n voordelen; je kan er de hoofdpijnperiodes mee elimineren... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

19 sep 2009, 11:54

telloorlekker schreef:Dat foutieve tijdsbesef heeft toch z'n voordelen; je kan er de hoofdpijnperiodes mee elimineren... :lol:
Gratia gratiam parit :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

19 sep 2009, 14:21

katana schreef:...Gratia gratiam parit :lol:
Zeg, Katana, nu begin ik schrik van u te krijgen hoor. Ge begint al latijns te spreken gelijk Bartje den Wever :lol: Da latijns trekt nu toch geen zier op het schone zingende limburgs :!:
Wacht, 'k ga je eens testen ...
Schrijf hier eens een woord met de meeste klinkers .... :?: :lol: :wink:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
Gast

19 sep 2009, 16:44

....een limburgse hooooooooond?

Stephaan
Lid geworden op: 31 jan 2005, 16:08
Locatie: Provincie Antwerpen

19 sep 2009, 16:57

De ene dienst is de andere waard
Wat denk je van Papegaaieëieren?
Dat staan 7 klinkers na elkaar maar vermits je niet gevraagd hebt dat ze vlak na elkaar dienden te staan zijn het er tien in dat woord.