Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%
 
Totaal aantal stemmen: 28

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

14 jul 2011, 11:25

Ronde van Frankrijk :)


Gilbert doe uw best als Waal , laat de Vlamingen maar een poepeke ruiken :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

16 jul 2011, 11:12

Den duivel doet zijn werk in katana's hoekje ' algemene stilte , senioren zwijgen en ondergaan hun lot ..
Het is als met de vorming van de nieuwe regering ' geen goesting ' :)
Daarom aan alle senioren en senioritas een blijde boodschap , blijf bij uw vrouw en man,doe niet AAN uitloping :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:21

katana schreef:
Mathieu schreef:En hoeveel van ons geeerd gezldschap geeft BDW gelijk bij zijn afschieten van het voorstel van Elio. Of zijn er ook bij die zeggen dat hij die gelijk had moeten geven.
Gelijk of ongelijk kan mij niet veel meer schelen ..... :D

Denk er wel aan om bij de volgende verkiezing te kiezen voor Bart Dewever .
Filip Dewinter zal het zonder mij moeten stellen , is wel jammer , de vreemdelingenproblematiek van F.D. , was voor mij een stokpaardje 8)
Kan ik goed inkomen Katana, maar als de onderlinge ruzies gebruikt worden om de partij uit te hollen denk ik dat bijna alles zoek is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:24

katana schreef:Wat nu CD&V :?: :o

Is nu nog boter of vis .....
Zij zullen nu kleur moeten bekennen. Ze kunnen ook, na onderling overleg, een deel van de argumenten van BDW aannemen en die er doorduwen om deel te nemen. Dan krijgen we wel een regering zond NVA maar kan Bart zich concentreren op wat hij altijd gewild heeft : zonder strikske van zijn troon stoten in Antwerpen en zelf burgemeester worden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

16 jul 2011, 12:25

Dewinter ziet de bui al hangen en is Bart al serieus aan 't opvrijen.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:27

katana schreef:
Mathieu schreef:En hoeveel van ons geeerd gezldschap geeft BDW gelijk bij zijn afschieten van het voorstel van Elio. Of zijn er ook bij die zeggen dat hij die gelijk had moeten geven.
Gelijk of ongelijk kan mij niet veel meer schelen ..... :D

Denk er wel aan om bij de volgende verkiezing te kiezen voor Bart Dewever .
Filip Dewinter zal het zonder mij moeten stellen , is wel jammer , de vreemdelingenproblematiek van F.D. , was voor mij een stokpaardje 8)
Katana, dat heeft de politiekers ook nooit bezig gehouden, en zeker niet wat de mening was van de kiezer eens ze verkozen zijn./ dan draaien je hun jas gelijk dat niemand kan en stappen ze van de ene partij naar de andere zoals wij de Lidl binnenstappen om onze waar te halen. met dit verschil die politiekers verdienen geld om om te stappen en wij in de winkel moeten geld uitgeven. :wink: :wink: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:28

katana schreef:Na mij operatie liesbreuk , terug voor het eerst op mijn home-trainer , heb 10 km op mijn teller staan en heb 150 calorieën verloren , morgen iets meer en overmorgen iets meer .
Zal mij laten ispireren door de ronde rijders , die zien veel meer af :lol:

Maar die verdienen ook een klein beetje meer dan wij, gepensioneerden. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:31

katana schreef:Ronde van Frankrijk :)


Gilbert doe uw best als Waal , laat de Vlamingen maar een poepeke ruiken :lol:

Laat die maar doen, heeft al meer dan voldoende bewezen dit jaar en gaat dat verder ook nog doen volgens mij. En die Waal spreekt ten minste beter Vlaams dan vele pôlitiekers.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:32

Choerrel schreef:Dewinter ziet de bui al hangen en is Bart al serieus aan 't opvrijen.

Hij zal wel niet anders kunnen aangezien wanneer hij zijn been stijf houdt hij bij een volgende verkiezingen wel eens helemaal van het politiek toneel kon verdwijnen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

16 jul 2011, 12:35

katana schreef:Den duivel doet zijn werk in katana's hoekje ' algemene stilte , senioren zwijgen en ondergaan hun lot ..
Het is als met de vorming van de nieuwe regering ' geen goesting ' :)
Daarom aan alle senioren en senioritas een blijde boodschap , blijf bij uw vrouw en man,doe niet AAN uitloping :lol:

Mooie boodschap Katana, maar je vergeet er één zaak bij te vermelden. Stuur zeker geen sms's welke bestemd zijn voor je geliefde aanhoudster, naar een verkeerd media want dan zal dat zeker tegen je gebruikt worden. En daar zal je dan op afgestraf worden.

En wat de senioren betreft : maak je daar geen kopzorgen over, die verschijnen te pas of te onpas wel terug op het toneel. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

16 jul 2011, 14:13

Mathieu schreef:
Choerrel schreef:Dewinter ziet de bui al hangen en is Bart al serieus aan 't opvrijen.

Hij zal wel niet anders kunnen aangezien wanneer hij zijn been stijf houdt hij bij een volgende verkiezingen wel eens helemaal van het politiek toneel kon verdwijnen.
Mooie reactie ! geheel passend, edoch een beetje vreemde zienswijze. :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 jul 2011, 09:12

Proficiat Limburger Jelle Vanendert , Tommeke Boonen telt niet meer mee :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 jul 2011, 11:59

Ze zijn er mee aan 't spelen ' De brandstoffen verwarming'
Morgen weer opslag en overmorgen weer volgens BRANDSOFFENPRIJZEN.BE .
Als je een offerte vraagt , vervalt ze als je niet onmiddellijk reageerd.

Wacht af en bestel nog niet , een beetje hoop mag toch als er weer warmere dagen komen.
Deze brandstofprijzen zijn voor de kleine gegepensioeneerde crapuleus , wij nemen geen vakantie meer (bezuinigen) .
Er is maar een middel meer,sterven , dan zijn ze van ons af , de smeerlappen :twisted:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

18 jul 2011, 14:34

Reini schreef:
Mathieu schreef:
Choerrel schreef:Dewinter ziet de bui al hangen en is Bart al serieus aan 't opvrijen.

Hij zal wel niet anders kunnen aangezien wanneer hij zijn been stijf houdt hij bij een volgende verkiezingen wel eens helemaal van het politiek toneel kon verdwijnen.
Mooie reactie ! geheel passend, edoch een beetje vreemde zienswijze. :wink:
Reini, we hebben het dan wel over politiek hé :wink: :wink: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

18 jul 2011, 14:44

katana schreef:Proficiat Limburger Jelle Vanendert , Tommeke Boonen telt niet meer mee :)

Inderdaad een dikke proficiat voor onze Limburger. Gelijk hoelang hij die trui blijft houden, voor mij part tot in Parijs, hij heeft er toch maar in gereden. ben op zoek geweest naar zijn fan club, maar nog niets gevonden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie