Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%
 
Totaal aantal stemmen: 28

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 mei 2010, 16:45

Een ogenblik van geluk , wat is het leven toch fijn als senior , relativeren moet kunnen , de kleindochters studenten in Leuven komen maandelijks hunne zondag 25 euro ophalen bij de bomma en de bompa en maken dan even tijd voor een gezellig babbeltje :)
Dochter lief en schoonzoon moeven niet , nadat er een bagatelruzie in februari , was ontsproten , te stom om na te denken , maar ja zij intellectuelen en de bompa en de bomma zijn simpel volk :)
Nog een maand en dan zal den bompa na de operatie van catarakt , weer helder zien :o
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

22 mei 2010, 19:05

katana schreef: Nog een maand en dan zal den bompa na de operatie van catarakt , weer helder zien :o
Ben ik zo zeker nog niet van ! Die zekerheid heb je pas na een bob-campagne ... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 mei 2010, 08:50

Katana's hoekje is open , niet op vakantie , is voor rijk volk :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 mei 2010, 11:15

Vandaag is Lady naar Antwerpen -city met een vriendin met de trein ..
Wat is het leven mooi ten huize van katana , hopelijk straks goed geluimd en ongestresseert weer terug :D

Katana zal zijn geld straks eens laten rollen , een frituurke kort bij 'Zeelandse mosselen met een grote portie vettige mayonaise , met een halve liter schuimend bier , is maar juist den hoek om , makkelijk te voet bereikbaar :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 mei 2010, 13:47

Voila sé , pas terug van het gezelligfrituurke , bij mij de hoek om :)


MIJN frituur Swabo

1x kleine friet 1.50 1.50
1X MAYONAISE 0.50 0.50
1X ZUUR MOSSLEN 2.05 2.50
1X gOULASHKRKOT 1.70 1.70
1X FLES JUPILER 1.70 1.70
-----------
7.90

NICOLE DANK U TOT ZIENS

wOE&DO GESLOTEN




Er waren geen verse mosselen , wegens geen seizoen (pech)



Merk nu pas dat er bij de telling 1 stem is bij gekomen STOP ER MEE 1 stem op 8...


Daarom dan maar wat om schakelen naar hogere regionen ; bij het clieênteel waren drie zeer volumese dames met dikke konten en dikke te..
Katana heeft tijdens het veroberren van zijn maaltijd met grote wellusst naar gekeken en er van genoten

: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

bobby1940
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02

25 mei 2010, 14:44

ook een snoeperke katana wel ik ook

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

25 mei 2010, 14:55

Katana, een vraagsken .... bestaat café "Den Blues" nog, met Wiske als uitbaatster? Da was zo een beetje mijn stamcafé als ik in "Burg" was. Ik heb dat café zelfs op drie verschillende plaatsen geweten.
De eerste keer in de Stationsstraat juist voor het rond punt (dat er toen nog niet was) als ge van Hechtel komt. Tweede keer, ook in de Stationsstraat, maar juist voor de Nicolaylaan. Derde keer, in de Nicolaylaan, juist voor de Koning Leopold III laan.
Och neen, ik denk niet dat Wisken nog zal leven. Ze was toen al een bijna gezegende leeftijd (ik heb haar juiste leeftijd nooit geweten), maar ze was wel een levensgenieter :)
Mocht ze nog leven, doe ze eens de groetjes van dien jonge snaak die op de eerste locatie op haar toog stond te dansen met een glas melk ( ja, inderdaad, een glas melk :) ) in zijn handen :lol: :lol:
Sjonge sjonge, dat waren nog eens goede tijden :lol: :lol: :wink:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 mei 2010, 15:12

Wiske ..

Er bestonden meerdere wiskes , een laatste Wiske dat ik mij nog herinner is inlocatie recht tegenover de vroegere rtt centrale aan 't station , is nu een smal caféke met een lange smalle dodelijke toog waar men best wegbleef , was niet vol te houden , een lege pint was een lelijk affront :D
Katana blijf al een paar jaren kalm , maar de chou chou is nog niet tevreden , wordt nu al lelijk bekeken door de chou , als katana , bij de stopplaats van het fietsen parcour , 2 DUVELS DRINKT :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 mei 2010, 15:58

fLITSTV


Deze morgen onderweg in mijn auto op radio 1 was er een onderwerp aanbo d'flitstv'
Na een tijd wekte het toch mijn belangstelling op , is een nieuwe trend , korte flitsen van een verhaal , tot de senioren er niet meer uit wijs raken en den tv uitzetten.
OOk zo voor den ondertiteling , jongeren hebben er geen probleem mee ,die doen verschiçllende zaken tegelijk , maar er waren zelfs veertigers en vijfttigers dier er last van hebben , zal dit de toekomst worden , den tv één flits ?
Wie weet er meer van , lieftst regisseurs , ander mogen ook , normale verstandige senioren :o

Witse bvb daar is flitstv veel minder blijft een verhaal , maar in de amerikaase series , krijgt men nog moeilijk vat er weven verschillende verhalen doorheen , alleen voor de snelee begrijpers ( flitssenioren).
Hopelijk is Martin al terug van een flitsvakantie voor een weinig opheldering ' hopelijk alles goed met den tweeling , al flitsend het leven in :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

25 mei 2010, 20:00

De mooiste flitsen kennen ze bij VTM: één minuutje voor het einde van een feuilleton nog eventjes 10 annonces met reklame en korte stukjes uit programma's die pas na weken zullen uitgezonden worden. Da's geen regie maken meer, maar legpuzzels ineensteken... :cry:

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

25 mei 2010, 20:21

telloorlekker schreef:De mooiste flitsen kennen ze bij VTM: één minuutje voor het einde van een feuilleton nog eventjes 10 annonces met reklame en korte stukjes uit programma's die pas na weken zullen uitgezonden worden. Da's geen regie maken meer, maar legpuzzels ineensteken... :cry:
Dat kunnen ze bij VT4 ook. Zie maar eens naar NCIS of CSI!

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

25 mei 2010, 21:33

Ik kan mij best voorstellen, dat mensen die aan epilepsie lijden, sommige programma's beter niet bekijken.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:00

Goede namiddag allemaal, hier zijn we dan ook weer eens.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:03

katana schreef:Even au serieux :(

Katana denkt er aan zijn partijkaart van Het Vlaams Belang niet meer te hernieuwen :idea:

Wel voor Het Belang blijven stemmen omdat ze de vreemdelingen problematiek altijd heeft gesignaleerd en daarover geen blad voor de mond nam :roll:

Wat raden jullie katana aan met zijn honden pensioen , terwijl vreemdelingen hier maar de poen komen optrekken , met kindergeld zelfs verdeeld met meerdere vrouwen , terwijl katana noodgedwongen maar 1 kind kon grootbrengen , dat nu het ouderlijk huis schuwt als de pest :evil:

Ik heb die niet moeten ernieuwen Katana, die werd mij hier gratis in de bus gestopt. Vanwaar weet ik niet , maar ik heb ze dan toch. Misschien nog een staartje van toen ik destijds onze Vlaamse IK hebben aangevraagd via hen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:05

telloorlekker schreef:Sorry, maar ik snap iets niet; heeft Katana niet genoeg meer aan z'n Lady ? Bij bepaalde aleenstaande ouderlingen is het bezit van een zgn. gatlikker te begrijpen maar voor een koppel zonder noemenswaardige problemen nauwelijks voor te stellen...
Zolang 't vrouwke nog bij de hands is heeft dat zelfs nog voordelen tgo een schoothondje; men kan ermee uitgaan, laten apporteren en kunstjes mee uithalen...
Wat wil een mens nog meer ? :lol:

het gaat er hier dan wel over om een gezeldschapdier te hebben om mee gaan te wandelen. Is een grote aanrader, maar denk eraan dat je ook gebonden bent. Dier of het nu groot of klein is kan niet overal mee naar toe.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie