Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%
 
Totaal aantal stemmen: 28

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 mei 2010, 10:48

'Dos Cervezas' van Tom Waes is hit op internet

"Dos Cervezas por favor , elke Spanjaard heeft een snor".Vals gezongen of niet : 'Dos Cervezas, , de schlagerhit die tv persoonlijkheid Tom Waes maakte voor zijn zondagavondprogramma 'Tomtesteron' wordt door Vlaanderen gesmaakt.

Wie kan er zijn videoclip You Tube hier neerpoten ? BEDANKT ALVAST ALS IEMAND DAT KAN :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

inro
Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
Locatie: @tlantis

17 mei 2010, 12:33

happiness is a good health and a .... bad memory
Gast

17 mei 2010, 14:15

Vind hem wel een plezante kerel.

Kijk er af en toe eens naar,inplaats van dat ellenlang gezever over Baantjer...enz..

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

17 mei 2010, 17:14

katana schreef:Wie weet er meer van :?: :)


Algemeenheden ; 1 EUR= 40.3399 BEF
1 euro = 40.3399 frank


Hoe is de waarde nu ? :lol:
Die waarde is constant en kan vlgsmij niet meer degraderen; er staat ten andere geen andere waardemeter meer tegenover. Wat de waarde van het goud, met de invoer van de euro was, zou je nu wél kunnen afwegen, maar hoe dat zit zou ik niet weten (tegenwoordig gebruikt men andere edele metalen bij inplantaten... :lol: )

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 mei 2010, 16:20

Even au serieux :(

Katana denkt er aan zijn partijkaart van Het Vlaams Belang niet meer te hernieuwen :idea:

Wel voor Het Belang blijven stemmen omdat ze de vreemdelingen problematiek altijd heeft gesignaleerd en daarover geen blad voor de mond nam :roll:

Wat raden jullie katana aan met zijn honden pensioen , terwijl vreemdelingen hier maar de poen komen optrekken , met kindergeld zelfs verdeeld met meerdere vrouwen , terwijl katana noodgedwongen maar 1 kind kon grootbrengen , dat nu het ouderlijk huis schuwt als de pest :evil:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 mei 2010, 16:59

Vrienden raden mij aan een hond aan te schaffen , waar je alle dagen een wandelingske kan mee maken , die altijd een luisterend oor heeft voor 't baaske en ....
Is dat waar hondenliefhebbers , graag jullie mening , moet deze aanschaf overwogen worden ( Guske) , of moet het wat minder 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

18 mei 2010, 17:02

katana schreef:Vrienden raden mij aan een hond aan te schaffen , waar je alle dagen een wandelingske kan mee maken , die altijd een luisterend oor heeft voor 't baaske en ....
Is dat waar hondenliefhebbers , graag jullie mening , moet deze aanschaf overwogen worden ( Guske) , of moet het wat minder 8)
Ge weet niet welke deugd ik aan ons Guske beleef Katana! Ik ben er terug van opgefleurd. Maar ik raad u niet aan een Jack Russell te nemen. Neem een kalmere hond.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

18 mei 2010, 17:11

Sorry, maar ik snap iets niet; heeft Katana niet genoeg meer aan z'n Lady ? Bij bepaalde aleenstaande ouderlingen is het bezit van een zgn. gatlikker te begrijpen maar voor een koppel zonder noemenswaardige problemen nauwelijks voor te stellen...
Zolang 't vrouwke nog bij de hands is heeft dat zelfs nog voordelen tgo een schoothondje; men kan ermee uitgaan, laten apporteren en kunstjes mee uithalen...
Wat wil een mens nog meer ? :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

20 mei 2010, 11:26

Haagscheren is wel iets meer bij katana , met mijn zware haagschaar , halsbrekende toeren uit halen hoort er bij op de ladder , als 78 jarige moet dat nog kunnen , maar als de tachtig wordt overschreden ? :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

20 mei 2010, 18:58

Haagscheren is een ziekte van de tijd; haagschool houden was een nostalgische bezigheid... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 mei 2010, 16:09

telloorlekker schreef:Haagscheren is een ziekte van de tijd; haagschool houden was een nostalgische bezigheid... :lol:
Vandaag een tweede deel van de haag bijgewerkt ,lastige katrwei , volgens lady weer de schuld van katana, de haag had kortgehouden moeten worden en niet tot een wilde bras laten escaleren , morgenn derde deel mits weer een aantal vloeken in alle talen 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

21 mei 2010, 20:23

katana schreef:
telloorlekker schreef:Haagscheren is een ziekte van de tijd; haagschool houden was een nostalgische bezigheid... :lol:
Vandaag een tweede deel van de haag bijgewerkt ,lastige katrwei , volgens lady weer de schuld van katana, de haag had kortgehouden moeten worden en niet tot een wilde bras laten escaleren , morgenn derde deel mits weer een aantal vloeken in alle talen 8)
In dit geval één goede raad Katana, voor de laatste maal voor je definitieve hartaanval: scheer die haag net boven het wortelgestel; gegarandeerd het volgende jaar géén herhaling van diezelfde feiten... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 mei 2010, 09:00

Waar zit Mathieu :?: :)

In de noorderhoek omgeving Maaseik -Kinrooi , krioelt het van de Mathieu's , iedereen heet daar als jongen bijna Mathieu :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

22 mei 2010, 09:07

Tussen Leopoldsburg en Poppel krioelt het van de Jef-fen... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 mei 2010, 09:24

Aan de kanten van Borgworm (Waremme) Louis Michel , krioelt het van de
Loui's :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad