Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:06

katana schreef:Haagscheren is wel iets meer bij katana , met mijn zware haagschaar , halsbrekende toeren uit halen hoort er bij op de ladder , als 78 jarige moet dat nog kunnen , maar als de tachtig wordt overschreden ? :lol:

heb al een gedeelte van de haaf gekortwiekt tot 1.30 mter hoogte. Kan ik dan scheren zonder ladder.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:08

katana schreef:Waar zit Mathieu :?: :)

In de noorderhoek omgeving Maaseik -Kinrooi , krioelt het van de Mathieu's , iedereen heet daar als jongen bijna Mathieu :lol:

terug en wel gezond Katana. Maar het is voor enkele dagen want zaterdag ben ik privaat chauffeur van drie andere personages en die moeten op één dag gebracht worden naar Bergmao Italie. Ik mag er dan wel bij blijven en keren zondag over acht dagen terug naar de heimat.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:10

katana schreef:Een ogenblik van geluk , wat is het leven toch fijn als senior , relativeren moet kunnen , de kleindochters studenten in Leuven komen maandelijks hunne zondag 25 euro ophalen bij de bomma en de bompa en maken dan even tijd voor een gezellig babbeltje :)
Dochter lief en schoonzoon moeven niet , nadat er een bagatelruzie in februari , was ontsproten , te stom om na te denken , maar ja zij intellectuelen en de bompa en de bomma zijn simpel volk :)
Nog een maand en dan zal den bompa na de operatie van catarakt , weer helder zien :o

Zet zelf eens de eerste stap, al is het maar om mee te delen dat ze naar het ziekenhuis moet. je moet nog niet eens zeggen waarom, mogelijks nemen ze dan terug contact.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

26 mei 2010, 12:11

katana schreef:Katana's hoekje is open , niet op vakantie , is voor rijk volk :lol:

Niks van is voor mensen van alle slag, zo lang ze maar met hun beide voeten op de grond blijven staan en gewoon doen. ( dus geen maat 85 van hemd , dat dan nog spant ook)
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 mei 2010, 09:40

Maandag begint het nieuwe seizoen 'Boer zkt vrouw'

Voornaamste uitschieter Gert Van Loon (28)een superboer uit Amerika met liefst 4.000 koeien op stal wonende in een riante villa met binnenzwembad enzv ..

De enige vrouw in 't gezelschap Martin Deroo (34) kweekt varkens/paarden en woont in Heppen , een deelgemeente van Leopoldsburg ...

Ook in Limburg Willy Theunis (49) is een schapenboer uit Koersel .
De Willy is dag en nacht begaan met zijn schapen, dus een gevoelige natuurmens ..


De overige boeren kun je bekijken met foto in Het Laatste Nieuws van vandaag bldz 22


Graag jullie mening :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

01 jun 2010, 10:58

Heeft er iemand gekeken gisteren maandag naar boer zktt vrouw op vtm :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

01 jun 2010, 15:22

katana schreef:Heeft er iemand gekeken gisteren maandag naar boer zktt vrouw op vtm :?: :lol:
ik heb het gezien , niet voor de boeren , maar voor de knappe presentatrice :oops: :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

01 jun 2010, 16:44

flupke2 schreef:
katana schreef:Heeft er iemand gekeken gisteren maandag naar boer zktt vrouw op vtm :?: :lol:
ik heb het gezien , niet voor de boeren , maar voor de knappe presentatrice :oops: :lol:
Oef :lol:
Nu maar weer wachten tot september , dan is er veel afgewerkt en kan het weer op antenne :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 jun 2010, 11:08

Vandaag fietsdag Neos (wekelijks) , target Hechtel des Arcades , langs Koersel kapelleke 37 km , voomij en Lady is 30km per rit voldoende .
Maar ja de jongere willen misschien meer , als 78 jarige ben ik al tevreden als dat nog vlot ver$loopt .
Zotspook zal daar wel mee lachen misschien , die maalt kilometers zoals de renners van de ronde van Frankrijk :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jun 2010, 09:16

Arm Leopoldsburg , dieven hebben gisterochtend zware oorlogsmitie gestolen uit het munitiedepot , opmerkelijk zware diefstal ongemerkt en zonder geweld, politie nog Defensie geven details over de buit :?
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

03 jun 2010, 09:30

Mogen wij niet meer weten wat DOVO achterover drukt ?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jun 2010, 09:40

telloorlekker schreef:Mogen wij niet meer weten wat DOVO achterover drukt ?

Misschien even meer uitleg vragen aan de sossen burgemeester van Leopoldsburg , bijgenaamd ALI :?: :lol:
Deze wapens zouden wel eens kunnen gebruikt worden , bij de volgende uitdaging , schepen naar de Gazastreek 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

03 jun 2010, 12:20

Ik heb het al op een andrer topic geschreven: "Foei , Katana, ge zijt een sloeber!"

Maar ja, als een mens wat ouder wordt, is hij verplicht om zijn zware zwaard te vervangen door iets gemakkelijker, nietwaar?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jun 2010, 12:26

ED. schreef:Ik heb het al op een andrer topic geschreven: "Foei , Katana, ge zijt een sloeber!"

Maar ja, als een mens wat ouder wordt, is hij verplicht om zijn zware zwaard te vervangen door iets gemakkelijker, nietwaar?

Op Het Belang van Limburg van Bert Scoofs , worden al mijn vragen niet beabtwoord : ALI wist van niets burgemeester van de sossen van Leopoldsburg , natuurlijk hij is een sos :evil:


Het Vlaams Belang LIMBURG VALT MIJ ERG TEGEN ...
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jun 2010, 09:07

De diefstal van de zware oorlogsminutie uit het munitiedepot , zou nu weer gebeurd zijn door militiairen zelf , naar 't schijnt :)
Graag nu één verklaring door de minister van landsverdediging Pieter De Crem himself begot :evil:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad