Katana's hoekje nr 4

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

22 aug 2011, 10:16

Gezien op TV : een fantastisch applaus voor de organisator van Pukkelpop wanneer hij samen met zijn eega de kerk verliet. Daaraan zie je dat ze hen ( als organisatie) zeker geen verwijten toesturen.

Op facebook hebben de pukkelpop gangers zelfs een site geopend om zoveel mogelijk leden te werven welke willen dat het volgend jaar Pukkelop weer in zijn oude glorie doorgang zou vinden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

22 aug 2011, 10:18

Choerrel schreef:
katana schreef:
Mathieu schreef:En hier een van de mooiste liedjes van haar :


http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=619110

Ook mercikes beste Mathieu ' Que Sera, Sera :)

Hopelijk krijgen we een nieuwe regering ' Que Sera, Sera :)
Als uw dorpsgenoot (Beke) consequent blijft en niet toegeeft aan de druk van de franstaligen en SPa/groen, zie ik dat nog niet vlug gebeuren.

Maar ik vrees er toch voor, dat hij gaat zwichten al is het alleen om in de regering te zitten. Want ze denken toch maar allemaal aan hun eigen vel en zeker niet aan de eisen van de personen die ervoor gezord hebben dat ze zo ver geraakt zijn.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 aug 2011, 10:58

Mathieu schreef:
Choerrel schreef:
katana schreef:
Mathieu schreef:En hier een van de mooiste liedjes van haar :


http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=619110

Ook mercikes beste Mathieu ' Que Sera, Sera :)

Hopelijk krijgen we een nieuwe regering ' Que Sera, Sera :)
Als uw dorpsgenoot (Beke) consequent blijft en niet toegeeft aan de druk van de franstaligen en SPa/groen, zie ik dat nog niet vlug gebeuren.

Maar ik vrees er toch voor, dat hij gaat zwichten al is het alleen om in de regering te zitten. Want ze denken toch maar allemaal aan hun eigen vel en zeker niet aan de eisen van de personen die ervoor gezord hebben dat ze zo ver geraakt zijn.


Zwichten beste Mathieu , ze zullen allemaal moeten zwichten vrees ik , of anders is den Belgique naar de vaantjes en katana is een Belg en Limburger en zoiets willen is merde ..... :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 aug 2011, 11:45

deredactie.be Is de gemiddelde Belg straks dubbele meter ?

Was een Belgische man in 1880 gemiddeld nog 1.66 meter groot , dan is dat in 2011 al gestegen tot 1.78 meter.Vrouwen gingen van zo'n 1.53 meter naar 1.65 meter.

Katana , mat in zijn legerdienst 1.72 m , nu nog 1.68 m en krimpt nog steeds , waar gaat dat heen ? :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

bobby1940
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02

25 aug 2011, 15:15

tot je in een doos kunt waar ze van laarzen inpakken katana ,dan kost het niets geven ze je mee met het oud papier loooooool groetjes

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 aug 2011, 10:13

bobby1940 schreef:tot je in een doos kunt waar ze van laarzen inpakken katana ,dan kost het niets geven ze je mee met het oud papier loooooool groetjes

Voel mij vandaag nog jong (79) , deze morgen ontwaakt met een stijf gevoel ergens :D
Lady lag met de billen bloot , naast mij :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 aug 2011, 10:16

Aan allen die om 11.00 uur in hun stamcafé , een stevig drankje achter hun kraag slagen , het is je gegund 'schol' :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 aug 2011, 10:26

katana schreef:
Mathieu schreef:
Choerrel schreef:
katana schreef:
Mathieu schreef:En hier een van de mooiste liedjes van haar :


http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=619110

Ook mercikes beste Mathieu ' Que Sera, Sera :)

Hopelijk krijgen we een nieuwe regering ' Que Sera, Sera :)
Als uw dorpsgenoot (Beke) consequent blijft en niet toegeeft aan de druk van de franstaligen en SPa/groen, zie ik dat nog niet vlug gebeuren.

Maar ik vrees er toch voor, dat hij gaat zwichten al is het alleen om in de regering te zitten. Want ze denken toch maar allemaal aan hun eigen vel en zeker niet aan de eisen van de personen die ervoor gezord hebben dat ze zo ver geraakt zijn.


Zwichten beste Mathieu , ze zullen allemaal moeten zwichten vrees ik , of anders is den Belgique naar de vaantjes en katana is een Belg en Limburger en zoiets willen is merde ..... :)

Blijkbaar houdt hij dan toch voet bij stuk.Ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan van de wijziging van de naam heeft Beke in zijn toespraak niets aan toeval over gelaten. Eerst BHV en dan de rest heeft hij nogmaals aangehaald en hij voegde er nog aan toe dat er bijlange nog geen sprake is van samenhorigheid en dus nog zeker geen basis voor een regering.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 aug 2011, 10:27

katana schreef:deredactie.be Is de gemiddelde Belg straks dubbele meter ?

Was een Belgische man in 1880 gemiddeld nog 1.66 meter groot , dan is dat in 2011 al gestegen tot 1.78 meter.Vrouwen gingen van zo'n 1.53 meter naar 1.65 meter.

Katana , mat in zijn legerdienst 1.72 m , nu nog 1.68 m en krimpt nog steeds , waar gaat dat heen ? :)


Toen ik 18 was, mat ik 1.93 meter en woog ik 79 kg. Hoever dat het nu is zullen we maar over zwijgen zeker. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 aug 2011, 10:29

katana schreef:
bobby1940 schreef:tot je in een doos kunt waar ze van laarzen inpakken katana ,dan kost het niets geven ze je mee met het oud papier loooooool groetjes

Voel mij vandaag nog jong (79) , deze morgen ontwaakt met een stijf gevoel ergens :D
Lady lag met de billen bloot , naast mij :)
Dat is zeker een teken van gezondheid Katana en als de rest dan ook afgewerkt is is toch alles oké. En wat die " afwerking " wel kan zijn laat ik aan elkeen zijn fantasie over. :lol: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 aug 2011, 10:31

's Morgens de ogen kunnen openen en zien wat een dag dat het gaat worden is al een hele prestatie. En ik zeg steeds dat ik heel dankbaar ben aan die hierboven ( of gelijk waar hij weze moge) als ik iedere dag mijn ogen mag openen na een verkwikkende nachtrust.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

28 aug 2011, 10:48

katana schreef:Aan allen die om 11.00 uur in hun stamcafé , een stevig drankje achter hun kraag slagen , het is je gegund 'schol' :)
:wink: :wink: :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 aug 2011, 11:21

deredactie.be Moslims krijgen zendtijd op Eén en Radio 1

De Moslim Televisie en Radio Omroep (MTRO) krijgt vanaf 18 september zendtijd op Eén en vanaf 30 september op Radio 1. MTRO werd erkent als levensbeschouwelijke organisatie, maar moest lang wachten op duidelijkheid over de subsidies.


MTRO krijgt 117.964,50 euro subsidies per jaar voor zijn activiteiten.


Op zondag 18 september zal het eerste programma van MTRO te zien zijn op Eén , vlak voor" De Zevende dag". De eerste radiouitzending is op vrijdag 30 september na het nieuws van 20 uur op Radio 1 .

Katana is eens benieuwd naar deze invazie van de moslims , maar zal zich zeker niet bekeren , of op de mat gaan liggen :evil:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

29 aug 2011, 16:10

Dat kan ik niet geloven, Katana, Eén is een POPZENDER dus geen plaats voor
allaliedjes.

Ik erger me al jaren aan minstens 90 percent aan onze radio en televisie trouwens, maar ja, wie ben ik. Den brt is uiterst tevreden over zichzelf.... zeggen ze toch!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

30 aug 2011, 11:23

vivaldi schreef:Dat kan ik niet geloven, Katana, Eén is een POPZENDER dus geen plaats voor
allaliedjes.

Ik erger me al jaren aan minstens 90 percent aan onze radio en televisie trouwens, maar ja, wie ben ik. Den brt is uiterst tevreden over zichzelf.... zeggen ze toch!

Eén een POPZENDER :?: :)
Dan maar de "Strangers' aan bod , met het lied van de ziekenkas :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad