Katana's hoekje nr 4

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

30 aug 2011, 14:39

Haha, de "strangers"! Ik heb ze bijna allemaal.

Den EEN mag ze komen lenen!!!!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

30 aug 2011, 15:29

"Vragen staat vrij" wordt afgevoerd na 43 jaar!!!

Het opvolgings programma (via facebook enz. aanvragen) past beter in het nieuwe plaatje van radio 2.

Allé jongens, allemaal naar de engelse les en de hiphop cursus.

Begin maar rap met "radio seniorennet". Die zou snel alle 'vlaamse' zenders met lengtes kloppen!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 sep 2011, 09:58

Blokken.

Het décor deugt niet doet pijn aan de ogen met die bewegende beelden , en de kleuren zijn agressief tot en met.
Ben Crabbé heeft er gene hinder van , want volgens hem staat hij met zijn rug naar dit afgrijselijk décor en volgens zijn bewering kijkt hij niet naar tv blokken.
Dit afwimpelen met zijn opmerking , er hebben slechts 8 personen gereageerd is misschien waar , maar in de werkelijkheid hebben duizenden denioren , last nu met het kijken naar blokken.
Ook jammer omdat blokken bijna het beste programma is voor senioren , juist voor het nieuws :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

02 sep 2011, 20:03

Katana:
Het décor deugt niet doet pijn aan de ogen met die bewegende beelden , en de kleuren zijn agressief tot en met.
Het decor is gewoon oerlelijk.Weggegooid geld.Nieuw is zelden beter.Crabbé zou ook best met pensioen gaan.Het hele gedoe is versleten.
Wie bewaakt de bewakers.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 sep 2011, 11:24

Clausewitz schreef:Katana:
Het décor deugt niet doet pijn aan de ogen met die bewegende beelden , en de kleuren zijn agressief tot en met.
Het decor is gewoon oerlelijk.Weggegooid geld.Nieuw is zelden beter.Crabbé zou ook best met pensioen gaan.Het hele gedoe is versleten.

Volgens mij is het hele gedoe niet versleten .
Ben Crabbé doet het goed en soms minder , maar wilt je , voor iedereen goed doen is onmogelijk ..
Blokken is een fijn programma maar sommige delen van het décor zijn afgrijselijk , wie dat gemaakt heeft ..... :)

Jammer dat er geen senioren mogen deelnemen , maar vele senioren hebben kinderen en ook kleinkinderen, en die mogen wel :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 sep 2011, 11:58

Morgen start weer 'De Zevende Dag' , tooghangers van Diest in hun stamcafé , zijn gewaarschuwd , het zal er weer stuiven op den tv :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

03 sep 2011, 12:00

katana schreef:Morgen start weer 'De Zevende Dag' , tooghangers van Diest in hun stamcafé , zijn gewaarschuwd , het zal er weer stuiven op den tv :D
De Zeverende Dag is maar een flauw afkooksel van wat het vroeger was. Vroeger bleef ik er voor thuis. Nu interesseert het me niet meer.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

03 sep 2011, 14:47

Choerrel schreef:
katana schreef:Morgen start weer 'De Zevende Dag' , tooghangers van Diest in hun stamcafé , zijn gewaarschuwd , het zal er weer stuiven op den tv :D
De Zeverende Dag is maar een flauw afkooksel van wat het vroeger was. Vroeger bleef ik er voor thuis. Nu interesseert het me niet meer.
Inderdaad het is een smakeloze imitatie van vroeger.Bijna cabaret en nog meer voetbal terwijl we er al in verzuipen.Als ik thuis ben, kijk ik nu afwisselend naar RTL en RTBF (Of neem ze op).Veel interessanter.
Wie bewaakt de bewakers.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

03 sep 2011, 19:41

katana schreef:deredactie.be Is de gemiddelde Belg straks dubbele meter ?

Was een Belgische man in 1880 gemiddeld nog 1.66 meter groot , dan is dat in 2011 al gestegen tot 1.78 meter.Vrouwen gingen van zo'n 1.53 meter naar 1.65 meter.

Katana , mat in zijn legerdienst 1.72 m , nu nog 1.68 m en krimpt nog steeds , waar gaat dat heen ? :)
Ben op 18 binnen gegaan met 1.93 meter en 82 kg. Op dit moment is het nog 1.88 en over dat gewicht zullen we maar zwijgen. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

03 sep 2011, 19:45

katana schreef:
vivaldi schreef:Dat kan ik niet geloven, Katana, Eén is een POPZENDER dus geen plaats voor
allaliedjes.

Ik erger me al jaren aan minstens 90 percent aan onze radio en televisie trouwens, maar ja, wie ben ik. Den brt is uiterst tevreden over zichzelf.... zeggen ze toch!

Eén een POPZENDER :?: :)
Dan maar de "Strangers' aan bod , met het lied van de ziekenkas :lol:
Katana is het dit dat je bedoelt :
http://www.youtube.com/watch?v=awLAC05wXj8
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 sep 2011, 19:55

Mathieu schreef:
katana schreef:
vivaldi schreef:Dat kan ik niet geloven, Katana, Eén is een POPZENDER dus geen plaats voor
allaliedjes.

Ik erger me al jaren aan minstens 90 percent aan onze radio en televisie trouwens, maar ja, wie ben ik. Den brt is uiterst tevreden over zichzelf.... zeggen ze toch!

Eén een POPZENDER :?: :)
Dan maar de "Strangers' aan bod , met het lied van de ziekenkas :lol:
Katana is het dit dat je bedoelt :
http://www.youtube.com/watch?v=awLAC05wXj8


Merci beste Thieu :D

Is nu toegevoegd bij mijn favorieten :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 sep 2011, 10:55

Vandaag ' De Zevende Dag' om 11.00 uur .

Bij de opening van het gerechtelijk jaar hebben de Antwerpse procureur-generaal Yves Liégois en zijn advocaat-generaal Piet van den Bon genadeloos uitgehaald naar de migratie -en assielpolitiek van de federale regering.
Een debat .....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

05 sep 2011, 11:47

Katana heeft het grol weer in zich :(

Gedurende mijn zeventig minuten fietsen (20km) dagelijks , staat mijn pc op radio 2 om wat muziek en verstrooing te hebben , gedurende de 70 minuten langrit en de pijn aan de poep te vergeten :)

Jammer dat het taboe is op radio2 een accordeon muzette te draaien of orgel of iets instrumentaal muziek .....
Kan waarschijnlijk niet van radio 2 , is niet populair en senioren die dat graag horen zijn niet juist ( waar halen ze het begot) ...
Weet dat katana daar bijna alleen voorstaat , of zijn er nog die dat graag horen.
Graag jullie mening :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

06 sep 2011, 11:05

Hopelijk een akkoord nu met de onderhandelingen , Di Rupo moet beslissen , nu of nooit miljaarde 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

06 sep 2011, 11:13

Het zal weer een typisch belgisch akkoord worden en de Vlamingen zullen zich weeral laten doen door de walen.