Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

07 dec 2011, 17:18

katana schreef:
Wout schreef:Gij hebt geluk Katana dat er maandelijks maar ene zondag is. :lol:
Geluk moet ook kunnen , nu Quikske minister van pensioenen is , verwacht katana als exVLDer , dat hij er iets aan doet :)
Als je meer betaalt,krijg je later ook meer pensioen is een simpele regel.Veel zelfstandigen hun pensioen is belegd in Spaanse of Turkse appartementen die ze dan vehuren.
Wie bewaakt de bewakers.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

08 dec 2011, 11:06

Clausewitz schreef:
katana schreef:
Wout schreef:Gij hebt geluk Katana dat er maandelijks maar ene zondag is. :lol:
Geluk moet ook kunnen , nu Quikske minister van pensioenen is , verwacht katana als exVLDer , dat hij er iets aan doet :)
Als je meer betaalt,krijg je later ook meer pensioen is een simpele regel.Veel zelfstandigen hun pensioen is belegd in Spaanse of Turkse appartementen die ze dan vehuren.
Katana heeft een eigen huis , hopelijk is dit geen misdaad en geen ander bezit , wel een Lady waar je liefst niet met in de clinch gaat , I love you baby . :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

08 dec 2011, 11:15

Katana geniet er van als er gestemd wordt op dit item , dus stemmen maar vrienden en vriendinnen, vijanden enzv .... :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:23

katana schreef:Katana is heel gelukkig dat hij 2 (twee) schatten van kleindochters heeft 22 en 20 jaar , nog allebei student en op kot , die nog maandelijks hunne zondag(geld) komen ophalen bij de bomma :D
Dit is zomaar een momentopname , maar toch van geluk .... :)


Inderdaad Katana, momenten van geluk. Hier van het zelfde, alleen zijn ze met twee en reeds twee achterkleinkinderen. En er zijn er voor volgend jaar nog twee op komst. Zalige momenten zijn dat en juist ze moeten niet alle dagen over de dorpel komen want dan wordt het eentonig ( persoonlijke visie)
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:25

katana schreef:
Wout schreef:Gij hebt geluk Katana dat er maandelijks maar ene zondag is. :lol:
Geluk moet ook kunnen , nu Quikske minister van pensioenen is , verwacht katana als exVLDer , dat hij er iets aan doet :)

Er zal zeker iets gebeuren wat we met zen allen gaan voelen : veel meer betalen. :oops: :oops:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:27

katana schreef:Deze namiddag op tv één de regeringsverklaring van de nieuwe eerste Minister Elio Di Rupo gehoord , volgens mij was zijn Nederlands vrij behoorlijk , alsook de inhoud , boeide mij ten zeerste .
Di heeft het , de swung , daarom proficiat Elio :)
Ook gehoord , de tegenpartij , zij zullen morgen aanvallen en dan :!: :?: :cry:

Inderdaad hij doet zo zijn best om goed Nederlands te spreken. Weet niet hoe dat er sommigen zo commentaar geven op hem. Zouden diegenen die zo groot commentaar geven hun Frans perfect spreken. Men zal steeds horen dat een vlaming Frans spreekt, zeker als die in het Nederlands is opgevoed. En het tegenover gesteld e is ook waar. Maar, en dan spreek ik van persoonlijke ondervinding, een waal zal je als vlaming niet uitlachen indien die Frans probeert te spreken. maar omgekeerd durf ik dat niet beweren.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:30

katana schreef:Deze namiddag op tv één de regeringsverklaring van de nieuwe eerste Minister Elio Di Rupo gehoord , volgens mij was zijn Nederlands vrij behoorlijk , alsook de inhoud , boeide mij ten zeerste .
Di heeft het , de swung , daarom proficiat Elio :)
Ook gehoord , de tegenpartij , zij zullen morgen aanvallen en dan :!: :?: :cry:

En we hebben dan toch ook eens een wereldprimeur met onze eerste minister. Voor of tegenstander desbetreffende van hem laat ik in het midden maar het is in de hele wereld de eerst homofiele persoon die eerste minister van een land is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:31

katana schreef:
Clausewitz schreef:
katana schreef:
Wout schreef:Gij hebt geluk Katana dat er maandelijks maar ene zondag is. :lol:
Geluk moet ook kunnen , nu Quikske minister van pensioenen is , verwacht katana als exVLDer , dat hij er iets aan doet :)
Als je meer betaalt,krijg je later ook meer pensioen is een simpele regel.Veel zelfstandigen hun pensioen is belegd in Spaanse of Turkse appartementen die ze dan vehuren.
Katana heeft een eigen huis , hopelijk is dit geen misdaad en geen ander bezit , wel een Lady waar je liefst niet met in de clinch gaat , I love you baby . :lol:
Dat is zeker geen misdaad, je hebt er op slot van rekening zelf voor gewerkt. En met vrouwen ga je best niet in de clinch, laat ze gewoon doen dan laten ze jou ook heel gerust ( spreek van ondervinding) :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:37

Clausewitz schreef:
katana schreef:
Wout schreef:Gij hebt geluk Katana dat er maandelijks maar ene zondag is. :lol:
Geluk moet ook kunnen , nu Quikske minister van pensioenen is , verwacht katana als exVLDer , dat hij er iets aan doet :)
Als je meer betaalt,krijg je later ook meer pensioen is een simpele regel.Veel zelfstandigen hun pensioen is belegd in Spaanse of Turkse appartementen die ze dan vehuren.

Kan dat heel goed verdragen, en neen ik ben geen zelfstandige. Waar ik wel van walg is dat het juist die categorie is die het meest klaagt dat zelfstandigen niets verdiend hebben in hun leven, dat ze veel te veel hebben moeten afbetalen, enz........ En dan tot overmaat van ramp nog gesteund worden door de sociale diensten en een sociaal apprtement aangeboden krijgen voor een appel en een ei. Dat ze de echte, zwarte en witte inkomsten van die categorie eerst eens nakeken. Dan zaten er in de sociale verhuurde appartementen geen mensen met miljoenen achter de hand. En werd er zeker niet geklaagd dat er onvoldoende sociale woningen waren, gezien die dan konden verhuurd worden aan de mensen die het werkelijk nodig hadden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:39

katana schreef:Katana geniet er van als er gestemd wordt op dit item , dus stemmen maar vrienden en vriendinnen, vijanden enzv .... :lol:

Spijtig dat het maar éénmal kan anders had ik al honderd keer er voor gestemd dat je zeker moest blijven door doen zoals je bezig bent. :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 11:40

En nu een andere vraag Katana : heb je nog ooit iets gehoord van een iemand, aan de andere zijde van het land wonende 5 hoog in super luxe ( volgens eigen zeggen dan). Die dood was en terug verrezen is? Ik al meerdere jaren niets meer.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

08 dec 2011, 18:43

Allee dan het heeft er al deftig tegen gezeten in het parlement. Dat was wel te verwachten. Maar wat ik niet begrijo is : wat moet die van Tongeren daar altijd het woord voeren en commentaar geven. Dat die onnozelaar eerst eens voor zijn eigen deur keert en kijkt wat hij uitgespookt heeft zowel in de politiek als erbuiten. En zo iets zou het land moeten recht houden. Waarom heeft Di Rupo zich niet laten horen, is dan dan de nieuwe premier van ons land, die voor ons allen moet zorgen??????
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

10 dec 2011, 11:59

Mathieu schreef:
katana schreef:Deze namiddag op tv één de regeringsverklaring van de nieuwe eerste Minister Elio Di Rupo gehoord , volgens mij was zijn Nederlands vrij behoorlijk , alsook de inhoud , boeide mij ten zeerste .
Di heeft het , de swung , daarom proficiat Elio :)
Ook gehoord , de tegenpartij , zij zullen morgen aanvallen en dan :!: :?: :cry:

Inderdaad hij doet zo zijn best om goed Nederlands te spreken. Weet niet hoe dat er sommigen zo commentaar geven op hem. Zouden diegenen die zo groot commentaar geven hun Frans perfect spreken. Men zal steeds horen dat een vlaming Frans spreekt, zeker als die in het Nederlands is opgevoed. En het tegenover gesteld e is ook waar. Maar, en dan spreek ik van persoonlijke ondervinding, een waal zal je als vlaming niet uitlachen indien die Frans probeert te spreken. maar omgekeerd durf ik dat niet beweren.

Katana verstaat Di zeer goed , hecht meer belang aan zijn intelligentie :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

10 dec 2011, 13:26

Mathieu schreef:En nu een andere vraag Katana : heb je nog ooit iets gehoord van een iemand, aan de andere zijde van het land wonende 5 hoog in super luxe ( volgens eigen zeggen dan). Die dood was en terug verrezen is? Ik al meerdere jaren niets meer.
Laat rusten wat rust Thieu. Van die "vent" wil ik nooit iets meer horen, het was een walgelijk creatuur.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

11 dec 2011, 07:17

Choerrel schreef:
Mathieu schreef:En nu een andere vraag Katana : heb je nog ooit iets gehoord van een iemand, aan de andere zijde van het land wonende 5 hoog in super luxe ( volgens eigen zeggen dan). Die dood was en terug verrezen is? Ik al meerdere jaren niets meer.
Laat rusten wat rust Thieu. Van die "vent" wil ik nooit iets meer horen, het was een walgelijk creatuur.
Monte Christo is met zijn boot vertrokken uit De Panne en is nooit meer teruggezien:)
Laatst gewijzigd door katana op 11 dec 2011, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad