Homo antiqua virtute ac fide

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.
Fazal

27 mei 2013, 20:26

Mogen wij nu eindelijk eens weten wat jou heeft bezield om het forum hier te (willen) verlaten katana? Sorry dat ik met deze vraag blijf zitten, maar ik had er toch graag een antwoord op gekregen. Dank bij voorbaat. :wink:

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

27 mei 2013, 20:42

katana schreef:Belg riskeert foute belastingaangifte .....
Wat zijn de codes 1440 en 2440 eigelijk :?: 8)
Dat ge ne rijken typ zijt of (misschien) een dommerik als ge die vergeet in te vullen! :wink:
Fazal

28 mei 2013, 19:00

Als gepensioneerde hoeft men niets meer in te vullen. Zij weten het beter dan wij. Tenzij men persé zwartwerk, of intresten op kapitaal op bvb de Kaaiman-eilanden wil aangeven natuurlijk!? :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jun 2013, 15:54

Fazal schreef:Mogen wij nu eindelijk eens weten wat jou heeft bezield om het forum hier te (willen) verlaten katana? Sorry dat ik met deze vraag blijf zitten, maar ik had er toch graag een antwoord op gekregen. Dank bij voorbaat. :wink:
Beste Fazal,

Ik weet het niet beste Fazal , misschien maar een ingeving dat mijn tijd was gekomen duizend bommen en granaten , sorry kerel :)
Het is zoals het langste Duitse woord(63 letters dat dreigt te verdwijnen)...
Dat Duitse woord was " Rindfleischetikettierungsüberwashungsaufgabenübertragungsgesetz :lol:

Groeten van katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

11 jun 2013, 10:21

Fazal schreef:Als gepensioneerde hoeft men niets meer in te vullen. Zij weten het beter dan wij. Tenzij men persé zwartwerk, of intresten op kapitaal op bvb de Kaaiman-eilanden wil aangeven natuurlijk!? :wink:
Er zullen nog steeds gepensioneerden zijn die nog zaken kunnen aftrekken ( bedoel dan wel op de belastingsbrief). 10 jaar gepensioneerd, de mijne wordt nog steeds ingevuld.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

11 jun 2013, 10:22

Mathieu schreef:
Fazal schreef:Als gepensioneerde hoeft men niets meer in te vullen. Zij weten het beter dan wij. Tenzij men persé zwartwerk, of intresten op kapitaal op bvb de Kaaiman-eilanden wil aangeven natuurlijk!? :wink:
Er zullen nog steeds gepensioneerden zijn die nog zaken kunnen aftrekken ( bedoel dan wel op de belastingsbrief). 10 jaar gepensioneerd, de mijne wordt nog steeds ingevuld.
De mijne ook.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

11 jun 2013, 10:30

Nero schreef:Het is maar goed Katana dat u de Nederlandse vertaling van dat Latijn er heeft bijgezet, anders zou ik er op uitmaken dat u een autenhieke homo bent...
Bestaan die dan alleen maar in het latijn. En dan nog, is dat een algemeen beeld geworden in onze huidige samenleving. Stoor mij daar niet aan, heb dat trouwens nooit gedaan. Alhoewel ik nog steeds lesbisch ben. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

11 jun 2013, 10:32

Katana, en van al je herinneringen ( en ik ben er vast van overtuigd dat het er een super massa zullen zijn) hou enkel deze in gedachten en vast welke mooi waren of nog zijn en ban al die slechte gedachten. Je zal er welmee varen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

11 jun 2013, 19:56

katana schreef:
Fazal schreef:Mogen wij nu eindelijk eens weten wat jou heeft bezield om het forum hier te (willen) verlaten katana? Sorry dat ik met deze vraag blijf zitten, maar ik had er toch graag een antwoord op gekregen. Dank bij voorbaat. :wink:
Beste Fazal,

Ik weet het niet beste Fazal , misschien maar een ingeving dat mijn tijd was gekomen duizend bommen en granaten , sorry kerel :)
Het is zoals het langste Duitse woord(63 letters dat dreigt te verdwijnen)...
Dat Duitse woord was " Rindfleischetikettierungsüberwashungsaufgabenübertragungsgesetz :lol:

Groeten van katana
Rindfleischetikettierungsüberwashungsaufgabenübertragungsgesetz

Mijn excuses voor diegene die daar last mee hebben! Maar om dit woord te lezen, mag men geen astma hebben! En katana, mijn hoed af! Ge spreekt, buiten het latijn, verdekke goed spaans zeg! :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

12 jun 2013, 16:11

ED. schreef:
katana schreef:
Fazal schreef: Rindfleischetikettierungsüberwashungsaufgabenübertragungsgesetz

Mijn excuses voor diegene die daar last mee hebben! Maar om dit woord te lezen, mag men geen astma hebben! En katana, mijn hoed af! Ge spreekt, buiten het latijn, verdekke goed spaans zeg! :wink:

Met nen hete patat in mijn mond en één Duvel bij de hand al loerent naar een onbedekte lady geeft dit mij weer ijver , ijver voor wat ?
Om te over -leven in eer en geweten in het heerlijk België , Belgica voor de ingewijden , gewijde grond :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Fazal

12 jun 2013, 18:23

In Vlaanderen Vlaamsssch, en in Spaanderen Spaansssch.
Het langste Vlaamse woord is: "zandzeepsodemineraalwatersteenstralen" (37 letters).
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zandzeepso ... eenstralen

Dat kan natuurlijk nog bijlange niet aan het Duitse woord: "Rindfleischetikettierungsüberwashungsaufgabenübertragungsgesetz" :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

15 jun 2013, 15:53

Fazal schreef:In Vlaanderen Vlaamsssch, en in Spaanderen Spaansssch.
Het langste Vlaamse woord is: "zandzeepsodemineraalwatersteenstralen" (37 letters).
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zandzeepso ... eenstralen

Dat kan natuurlijk nog bijlange niet aan het Duitse woord: "Rindfleischetikettierungsüberwashungsaufgabenübertragungsgesetz" :wink:
Het recente woord ' besparingen' in ons land , kan toch bespaar de kosten van de inwijkelingen .
Het land is vol 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Fazal

15 jun 2013, 17:29

"Kleinegepensionneerdennogveelarmermakendebesparingstechnieken".
Jaja, 'k weet het, het woord lijkt niet helemaal juist, maar het zegt wel iets. :wink:
Katana schreef:Het land is vol
En onze portemonnee is leeg! :?

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

19 jun 2013, 12:57

Ik hier zit te dippen over, verdekken, waarom heb ik die tekst "terug naar af". nu toch geschreven? Ik kom hier elke dag lezen en merk, dat het hier steendood aan het vallen is. Och,ja, Wat die sukkelachtige topic van mij betreft: Ik zal eens mijn slechte dag gehad hebben, zeker? Allé, toch iedereen een goede dag.

Ik ga verder doen, met mijn onderzoek naar de afstamming v/d. kinderen van onze koning. En wat ik er mee te maken heb?

'k Weet het eigenlijk niet zo goed. Maar bij het bekijken van mijn aderen op m'n armen, besef ik eensklaps, dat die ook blauw zien! En, je weet nooit! Natuurlijk, zal er weeral een slimme zijn die zegt, jamaar, wij hebben allemaal blauw bloed. Het is maar pas rood, als het zuurstof ziet! Ik zal het maar geloven zeker? Net als ik geloof, dat mevrouw de papieren kunstenares wel degelijk een misschot was van den Albert en, dat de laatste nu schrik heeft van dat DNA-onderzoek. Niet alleen, omdat hij er een officiele dochter zou bij hebben, maar misschien ook -op moreel vlak dan -,een zoon zou kunnen verliezen.DNA-onderzoek is nu eenmaal almachtig. Want geeft nu toe, De Lorre, trekt toch op geen kanten op Albert.Of toch wél? Op Adamo,zeker al niet!?

Maar 't laatste nieuws is, dat den Bibber in'99 reeds een testje jeeft ondergaan.Kwestie om de Lorre gerust te stellen? Wie weet het? 't Zal voor die ene keer misschien (dan niet) een andere italiaanse "scherpschieter" geweest zijn die de roos heeft geraakt .

Den Bert, die kon, toen, niet zo mikken. Het was een scheefschutter die zich nogal eens van roos vergiste.

Zou hij nu zijn jachtvergunning nog hebben?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

20 jun 2013, 11:32

Fijn gedaan Ed , je bent een een seniorkerel uit de duizend , zal mij in de toekomst even inspannen om deze rubriek wat omhoog te sjorren al zijn mijn krachten niet meer als ooit in vervlogen tijden.
Wat mij nog rest is ... :lol:
Wordt vervolgt :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad