Het koldercafé

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.
Gast

21 mei 2005, 00:12

Soms zit ik 's morgens nóg in mijn stamkroeg. Dan denk ik: "Was Tillie maar hier, dan had ik gewoon een begrijpende ziel om mee te praten."
Scholl, Tillie en zeg tegen de baas dat ik zal betalen als ik vast werk heb!
Gast

21 mei 2005, 08:45

Goodmorning folks!
Ben er deze keer ook vroeg bij.. gisteravond première van een prachtig toneelstuk (orfeus) , vandaag een begrafenis van een vriend van 55jaar....(kanker....)

....zon en wolken....

... een goed weekend gewenst aan alle gasten!

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

21 mei 2005, 10:34

Dat het maar weer vlug gaat regenen, dan ben ik in mijn element. Een beetje zon en ik kan meermaals daags van plunje veranderen, niet te doen; mijn garderobe is niet zo groot als die van mijn ega...
Ahhhh... willen jullie persee zon, waarom vlieg je dan niet naar de tropen ? Hier moet het regenen, buien, opklaringen en neerslag zijn ! Dat beklagen we ons toch het meeste hé... Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel terugkeren uit vacantie ? De zagemannen voor "schoon weer"... :)

MOLCO
Lid geworden op: 20 jan 2005, 19:11
Locatie: Kempen

11 sep 2005, 21:15

Het is een hele tijd geleden dat dit café nog is open geweest;ik ben zelf ook niet meer actief geweest de laatste maanden.
En het zal er niet op verbeteren, nog minstens tot einde van het jaar ben ik inactief, en misschien wel voor altijd (je moet er ook niets te dramatisch in zoeken hoor, zeg maar dat het om "werk" gaat en "slechte mensen" :wink: ).
Daarom kom ik alle bekenden een goede dag wensen, ik dacht dat dit café daar wel het meest geschikt voor was.

Het ga jullie goed
MOLCO

Tilly
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 24 dec 2002, 15:35
Locatie: aan het bos van den baron

11 sep 2005, 22:06

Molco,

Mogen we jou alvast veel sterkte toewensen.

Tilly

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

11 sep 2005, 22:26

Hallo Molco, ik vroeg me al af waar je bleef.
Inactief? Hopelijk niets met je gezondheid? Kom nog eens langs.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

12 sep 2005, 07:10

Tja Molco, we zitten hier in de Kempen nu eenmaal in een moeilijk parket hé... Maar ééns zal het beteren; dat is onze goeie hoop hé... Sterkte...

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

07 mar 2008, 07:48

Even kijken of dit het seniorennetcafé nog kan bekoren ?

Shadowman
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:56

06 sep 2008, 00:20

een man komt bij de psychiater en zegt:

Mijnheer telkens ik slapen ga, ben ik bang omdat ik denk dat er iemand onder mijn bed ligt
zegt de andere: ok je begint vanaf volgende week, 3x per week gedurende 1 jaar lang bij me langs te komen, elke sessie zal je 50 € kosten.
De man antwoord dat die er een dag gaat over nadenken....
6 maand nadien komen ze elkaar toevallig tegen, zegt de pschiater:
" awel ik heb je niet meer gezien " ??
Wel zegt de man, ik rekende het eens uit en het was veel geld, daarbij heb ik mijn probleem voor pakweg 50 € kunnen laten oplossen, en met het uitgespaarde geld me een kleine wagen aangeschaft.
O, zegt de pschiater en mag ik weten , wie en hoe je dat deed ??
Zegt de man, wel in die bar ginder, zei de barkeeper me t volgende, man ga hier de hoek om naar doe-het-zelfs en koop je een houtzaag, heb ik gedaan, mijn poten van bed afgezaagd, slaap nu gerust kan niemand meer onder :roll: :P :lol:
De waarheid van gisteren
is de onzekerheid van vandaag
en de illusie van morgen.
(Frank Volmer)
----------------
XP, ServicePack3, antivirus Comodo 10.1, kloksnelheid 1.53 GHz, 768 MB

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 okt 2008, 10:26

MOLCO schreef:Het is een hele tijd geleden dat dit café nog is open geweest;ik ben zelf ook niet meer actief geweest de laatste maanden.
En het zal er niet op verbeteren, nog minstens tot einde van het jaar ben ik inactief, en misschien wel voor altijd (je moet er ook niets te dramatisch in zoeken hoor, zeg maar dat het om "werk" gaat en "slechte mensen" :wink: ).
Daarom kom ik alle bekenden een goede dag wensen, ik dacht dat dit café daar wel het meest geschikt voor was.

Het ga jullie goed
MOLCO

De groeten aan MOLCO :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad