Het koldercafé

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

27 apr 2005, 11:18

Hoe was het in de Venga-bus Molco ? En heb je ze gezien, de Venga-boys ? Of was jij één van hen... :lol:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

27 apr 2005, 23:12

Ibiza, ik dacht dat dat een eiland was om uit te gaan. Vroeg onder de wol dan Molco?
Ja, veel animo was er niet. De cafébaas heeft dan maar zijn café wat opgefrist ondertussen.
Doe mij maar een waterke. Ik moet nog een en ander doorspoelen.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Gast

27 apr 2005, 23:26

Tillie, ik wist niet dat jij meegeweest waart met MOLCO :!: :oops: :lol:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

28 apr 2005, 22:23

Ben ik ook niet Zorro. Waarom denk je dat. Ik antwoord gewoon op de vraag of het cafe gesloten was geweest
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Gast

29 apr 2005, 21:36

Tillie, 'k lees nu pas jouw antwoord. 't Mijne was in alle geval "om te lachen" hoor !

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

29 apr 2005, 22:54

ja Zorro, natuurlijk weet ik dat.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

felix1
Lid geworden op: 09 jan 2005, 15:47
Locatie: DE KLINGE

29 apr 2005, 23:02

Tillie schreef:ja Zorro, natuurlijk weet ik dat.
Hallo Tillie en Zorro ik ga jullie in het oog houden ik zie hier iets groeien
groetjes van en goede vriend


________________________________
GEEF ONS DE MONTE CHRISTO TERUG

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

29 apr 2005, 23:38

het groeit misschien als kool Felix. Maar dat in tegenstelling tot de inhoud van mijn glas. Dat smelt maar weg. Ik denk, ik bestel vandaag, maar een hele fles.
Ober, heb je nog van die witte koele Moezelwijn? En zo'n typisch glas op groene voet erbij aub. Dat vind ik plezant een passend glas. Ik drink niet uit t fleske. :wink: :wink:
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

felix1
Lid geworden op: 09 jan 2005, 15:47
Locatie: DE KLINGE

30 apr 2005, 00:42

Tillie schreef:het groeit misschien als kool Felix. Maar dat in tegenstelling tot de inhoud van mijn glas. Dat smelt maar weg. Ik denk, ik bestel vandaag, maar een hele fles.
Ober, heb je nog van die witte koele Moezelwijn? En zo'n typisch glas op groene voet erbij aub. Dat vind ik plezant een passend glas. Ik drink niet uit t fleske. :wink: :wink:
Hallo beste Tillie zou je denken dat het groeit al een kool ik denk dat het meer is als Zorro komt met zijn paard neemt hij zij prinsesje mee hé Tillie

groetjes van een goede vriend

________________________________
GEEF ONS DE MONTE CHRISTO TERUG

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

30 apr 2005, 00:49

Felix koppelaar!
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

felix1
Lid geworden op: 09 jan 2005, 15:47
Locatie: DE KLINGE

30 apr 2005, 01:32

Tillie schreef:Felix koppelaar!
Beste Tillie geen probleem dit is mijn beroep mensen koppelen als ze un woord maar houden en dat kan je hier op forum niet zeggen Tillie je moet er niet voor betalen hou je geld maar want je zal het nog nodig hebben om sammen met Zorro iets te gaan drinken

groetjes van een goede vriend Felix1

________________________________
GEEF ONS DE MONTE CHRISTO TERUG

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

30 apr 2005, 08:15

Alleen drinken is toch niet gezellig ? Als jullie dan toch een bootje willen uitkiezen om met Zorro scheep te gaan, vraag dan Molco ineens als getuige op zijn "Kleppende Klipper"... :lol:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

30 apr 2005, 09:15

De kleppende klipper, de kleppende klipper. Ha, k en weet het weer. Allé, k denk het toch. Sus en Wis!
Dat is lang geleden zeg. Van in mijn kindertijd.
Voor de rest. Hoe meer zielen hoe meer vreugd in t café. Kunnen we nog eens van gedachten wisselen.
t Is toch zaterdagmarkt? Vanmiddag nog eens een Vietnamees loempiake eten. Met pikante saus. Doe me nu maar een espresso-tje
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

30 apr 2005, 11:55

Nee Tillie, niks kindertijd. Toen kon je van en op die Kleppende Klipper niet eens eten... Daarbij heb ik, voor dit geval, speciaal naar Molco verwezen... die is uit de buurt waar dat varend bachanaal gemeerd ligt.
Gast

30 apr 2005, 12:52

telloorlekker schreef:Nee Tillie, niks kindertijd. Toen kon je van en op die Kleppende Klipper niet eens eten... Daarbij heb ik, voor dit geval, speciaal naar Molco verwezen... die is uit de buurt waar dat varend bachanaal gemeerd ligt.
In het hartje van de Kempen (MOL); in de nabijheid van de Maat...?!

:wink: