Genesis is afgelopen!

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Moeten wij verder "De bijbel herschrijven"?

Peiling eindigde op 29 jul 2005, 20:11

Ga ermee verder, het is fantastisch!
12
67%
Stop ermee, het is welletjes geweest!
6
33%
 
Totaal aantal stemmen: 18

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

15 jul 2005, 09:51

Waar G.G. nu is, Kwezeltje?
Toch niet in een bepaalde inrichting zeker, waar de bewakers in het wit gekleed zijn?
"The happy home, where life is beautifull all the time"
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !
Gast

15 jul 2005, 09:58

Neen Zandman, hij is helemaal 'niet' neurotisch, hij is zelfs de Nestor van het seniorennet, maar dat wist je al?

Heb eerbied voor mensen met grijze haren, zij zijn het verleden, zij vormen de brug naar het heden met de jeugd.
Gast

15 jul 2005, 12:13

Zandmannetje, je weet dat Sodoma en Gomora ook zouden gespaard blijven als er maar één rechtvaardige gevonden werd.
Hier zijn er een hoop meer gevonden, dus......doorgaan.
Diegenen die er niet van houden zijn ook niet verplicht om het te lezen.
Gij krijgt mijn zegen. (kost toch niets) (maar is wel gemeend) :D
Gast

15 jul 2005, 18:33

Zandmanneke, ik zeg alleen maar dat je een begonnen werk moet afmaken.
Trouwens als je niet verder doet zullen alle plagen van Egypte over U komen en dat is nogal wat erger dan de kerstboodschap van den Béber.

carmen
Lid geworden op: 28 okt 2004, 18:30
Locatie: vlaanderen

16 jul 2005, 18:27

Te laat om nog te stemmen zeker?
Ja ik had andere bezigheden,maar heb nu alles wat ik miste gelezen

Verder doen hé mennekes,want ik ga me doodvervelen als ik hier niet meer kan komen Ik heb nog nooit zo ne schone bijbel gelezen

Eigenlijk ben een stille aanbidder van al wie hier schrijft,maar dan een hele stille,allez een stille genietster

GIVE
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:34

01 aug 2005, 22:21

Zandmannetje.. ik vind dat het ons verdomde democratische recht om bij meerderheid te beslissen of we verder gaan, verder leven en desnoods of er wel een God mag bestaan (meerderheid is helft + een).

GIVE
Er is zoveel om lief te hebben.

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

01 aug 2005, 22:41

Wie heeft er, buiten Nero, tegen gestemd en waarom? Daar ben ik gewoon nieuwsgierig naar.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Gast

03 aug 2005, 13:35

Tillie, je gaat toch niet denken dat ik het geheim der stemming ga schenden zeker? Trouwens ze moesten die nee-stemmers met een molensteen om de hals in het diepste der zee werpen.
:roll: :wink:
Gast

03 aug 2005, 13:57

wat ? zorro toch .... "ze moesten ze met een molensteen om hun nek in de diepste zeeen gooien" ??????????? en dan maar kappen op die moslim-fundamentalisten dat ze genadeloos zijn ???? rare wereld !!!!!!!

rapke
Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Locatie: W-Vl

03 aug 2005, 16:54

zandmannetje, waarom een poll instellen, als ge aan de minderheid dan de doorslag geeft? dat begrijp ik niet

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

09 feb 2008, 06:08

... ik nog minder...

Vve.Clicquot
Lid geworden op: 20 apr 2004, 23:13
Locatie: Oost-Vlaanderen

10 feb 2008, 20:13

Zandmannetje, wij missen U, en ik nog meer.
Iedere keer nadat ik "Politiek, Nieuws, andere onderwerpen" op het forum gelezen had en diep bedroeft was, was er nog altijd Columns & kolder om op terug te vallen, Genesis ea. te lezen, eens diep ademen en weer opgelucht vast te stellen dat alles heel relatief is.

Veel dank daarvoor.