De schone en het beest

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

26 apr 2006, 16:50

zorro schreef:Oppassen Katana! In geval van bekering...Baard laten groeien en ook laten.....besnijden. (Nee, nee, niet afsnijden; besnijden.) :wink: :lol:

In dat geval , zal katana even nadenken , baard laten groeien , eventueel , als Belg een nepnaard , wel garantie , van de zeventig maagden ,en ,nu op 't ogenblik seks op de keukentafel of ophet dashbord van internet of onder den afwas , zelfs in de hal van het keukenhok of weet er er nog iemand iets :!: :lol:
Was vroeger een droom , moest eerst een aanvraag toedienen , en dat duurde maanden !!!!:idea:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

26 apr 2006, 17:16

pibro schreef:
katana schreef:[In dat geval , zal katana even nadenken , baard laten groeien , eventueel , als Belg een nepnaard , wel garantie , van de zeventig maagden ...
Katana, niet om u van de bekering af te houden, maar steeds meer koranonderzoekers beginnen te vermoeden dat er oorspronkelijk gestaan heeft: zeventig druiventrossen.
Neem dus geen overhaaste beslissing!

Als dat waar is , is mijn idiologie stuk , denken aan der -gelijke zaken is eigelijk als , westerling deviëren naar een pot mostard , naar een stront gevoel , ons opgedrongen door den islam :?: 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Jempi

26 apr 2006, 21:23

zorro schreef:.. Zorro was in 1660 ook aan 't vrijen met zijne teerbeminde
8O 8O 8O

Hier zitten straffe knarren !

Viel in die tijd je broek ook zo gemakkelijk af ?

Jempi :)

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

26 apr 2006, 22:11

Zorro schreef:getrouwd in 1962
Broek afzakken Jempi? Als hij zolang heeft moeten wachten zal die broek tijdens het afzakken wel ergens aan een "kapstok" zijn blijven hangen :roll:
Gast

26 apr 2006, 23:55

Zorro beheerste de kunst van de onthouding(en inhouding) volkomen. Soms dwaalde zijn hand tijdens het vrijen wel eens af op zoek naar de grot van Ali-Baba, maar "Sesam open U" was er niet bij. Zorro kende toen een ijzeren beheersing, kapstok of niet.
Zorro weet nu dat "onze moeder de heilige kerk" toen lelijk met zijn sjokkedijzen gespeeld heeft. Dit feit was er ook de oorzaak van dat Zorro later "bijbelstudie" is gaan volgen aan de RUG. Zodoende leerde Zorro waar Abraham de Roomse mosterd haalde. Van dan af leeft Zorro als iemand die men geen RK- foefjes meer moet verkopen.
Van dan af wist Zorro ook dat die kapstok niet eens nodig was geweest...
Maar ja, alles was volbracht. :lol: :lol: :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 apr 2006, 11:53

Katana zal er vandaag nog eens werk van maken , om Lady mee te krijgen " 29 april , Kuraal Oostende ) naar voor haar de onbekende wereld van de vreemdelingen :!: :lol:
Als ze niet mee wil , zal dit wel kunnen zorgen in de toekomst voor A en B :!: 8)
Ze is vroeger eens mee geweest naar Antwerpen , met de rebellen opstand , van de Gazet van Antwerpen destijds :!: :!: :!: :lol:
Heb het uur vastgesteld om een overeenkomst te bereiken "13.00 uur , om escalades te verkomen , ze zegt nog steeds ' njet " , ze zegt wil me daar niet belachelijk laten maken , omdat ik de pc negeer , zoals de heer het boerenpaard :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
bakker

27 apr 2006, 15:35

Katana, laat Lady een dagje genieten aan zee in het gezelschap van een heer van stand, laat ze aperitieven op het terras van een dakappartement en uitkijken over de weidse kusten van De Panne, dan een wandelingetje naar de manege om te genieten van de volbloed, niet die heer van stand natuurlijk maar een van de paarden, en terwijl begeeft gij u tussen het gewone volk in Oostende.
Als dat geen prima voorstel is , en Lady kan dan ook eens een dagje genieten van een reuzepensioen , boetiekje in boetiekje uit
Vraag is alleen , is de heer van stand thuis en staat hij paraat :)

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 apr 2006, 15:52

bakker schreef:Katana, laat Lady een dagje genieten aan zee in het gezelschap van een heer van stand, laat ze aperitieven op het terras van een dakappartement en uitkijken over de weidse kusten van De Panne, dan een wandelingetje naar de manege om te genieten van de volbloed, niet die heer van stand natuurlijk maar een van de paarden, en terwijl begeeft gij u tussen het gewone volk in Oostende.
Als dat geen prima voorstel is , en Lady kan dan ook eens een dagje genieten van een reuzepensioen , boetiekje in boetiekje uit
Vraag is alleen , is de heer van stand thuis en staat hij paraat :)

Dat is al een goed voorstel , Lady had het al over de stroefheid , maar nu schijnt 't weer ook al niet mee te vallen , het is een dillema van je welste ,( misschien even bellen naar het telnummer OII8 34171 en het laatste getal maar zelf opzoeken :!: :lol:
Ps , zij heeft al gezegd zich niet op haar gemak zou voelen met de hogere officieren ( daar kan katana zich best mee inschikken ) :!: :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 apr 2006, 18:31

Heb het weer aan mijn been , het struikelwoord , moet zijn "Dilemma"
Wat je opening betreft ; moet kunnen een prijskamp van forellen, beter een vis in ' water dan een uitgedroogde op de kade :!: :lol:
Voor de rest , er is stille hoop , Lady heeft mij al gezegd na een conflikt , en ik had misschien nog overwogen om mee te gaan naar Oostende , dus één lichtpunt , Lady's zijn ondoorgrondelijk :!:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

27 apr 2006, 20:25

Je buur die je hier niet ziet , in Amerika tegenkomen is de normaalste zaak van de wereld .
In Oostende zal je veel leeftijdsgenoten en uitgevlogen schoolkameraden , of Legerkameraden uit de vervlogen of vergeten tijd tegenkomen , en dan is de wereld klein en compact .
Met de vraag in gedachte van wie is dat nu weer , ga je Uw hersenpan pijnigen , en de harde schijf (hersenen ) gaat moeten draaien als nooit tevoren , de seniorendag zal veel te kort zijn .

Lady gaat ook winkelen in Oostende , en het ongeluk is dat ze de winkels allemaal vanbuiten weet , ze zit zo'n 10 maal per jaar in die badstad , en ik denk , dat ik , als muilezel naar huis mag gaan . :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 apr 2006, 10:14

8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

01 mei 2006, 10:09

De grote ontmoetingsdag in Oostende heeft van Lady een betere ,andere vrouw gemaakt , denk ook dat de Lady van Micmac , daar veel heeft aan bijgedragen , zij zijn samen gaan winkelen in Oostende en hebben niets gekocht maar wel genoten , de veel jongere Lady van Micmac en de oudere Lady van katana waren het eens, genieten en niet alles kopen , wat de pot schaft :!: :lol:


PS ; Lady is nu veel milder voor katana , als hij op zijn pc zit :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Anina
Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Locatie: derde verdieping

01 mei 2006, 10:26

Heel...heel goed dat je naar Oostende geweest bent hé Katana, Lady weet nu met wie je aan het surfen bent en dat schept vertrouwen. :P

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

01 mei 2006, 11:53

Anina schreef:Heel...heel goed dat je naar Oostende geweest bent hé Katana, Lady weet nu met wie je aan het surfen bent en dat schept vertrouwen. :P

Bedankt beste Anina voor je fijngevoeligheid !
Volgens mijn indrukken , ben je zeker een juweeltje , een Lady uit de UK :!: :lol:

Groeten katana


Ps heb je uitnodiging ontvangen voor een bezoek aan Gent , zal het wel eens voorleggen aan Micmac , die zorgt voor vervoer , alhoewel we ook met de trein kunnen reizen :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Anina
Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Locatie: derde verdieping

01 mei 2006, 11:57

Anina wacht op antwoord Katana! :P :P

En nu...gaan we wat genieten!
:wink: