Mijn nieuwe OUTFIT voor op het vliegtuig.

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

12 aug 2006, 20:36

Ná nine-eleven en ten-eight heb ik mijn outfit moeten aanpassen. Mijn handluggage van Samsonite met de ideale maten ( 45Lx 35B x 16D ) heb ik weggekieperd en vervangen door een modieuze transparante dubbelganger.
In de nabije toekomst zal ook het gewone ' reizigerspak' verboden worden. Daarom heb ik - 'k geef het toe, iets vooruitlopend misschien - mij een doorzichtige broek, onderbroek, hemd, vest en overjas aangeschaft... nu nog maagdelijk kleurloos-doorzichtig !

Maar ook deze nieuwe ' air suite ' zal zijn zwakke kanten tonen. Mijn drinkbus is vervangen door een doorzichtige fles, genre tutterfles... met daarin het totaal kleurloze liquide drankje, dé toekomstige concurrent voor coca & cola. Een soort nep-Spa rood.
Ook de inhoud van mijn doorzichtige handtas heb ik moeten beperken: één transparant inlegkruisje ( ben nogal godsdienstig van aard ) , één tp pamper ( tp staat voor transparant ) - ja, ben als kwetsbare senior ietsje incontinent geworden - mijn reispas is al volledig blanko - 'k heb hem door de FBI laten herscreenen.
Verder één tp tampon voor mijn medegezellin, de tp tutterfles en één pilletje Zestril voor het geval dat mijn hart het zou begeven ...

Mijn zwarte " Scholl sokken " laat ik gewoon voor wat ze zijn. Ze zullen wél kontrasteren met mijn nieuwe doorkijk-sandalen.
Allé, volgend rendez-vous op Heathrow Airport ! Ben makkelijk te herkennen aan mijn zwarte sokken en zwarte hoed !!
Laatst gewijzigd door STONE. op 15 aug 2006, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

13 aug 2006, 15:12

Naar ik vernomen heb zijn in Heatrow zelfs geen piemelaars welkom; kun "kompas" wijst steevast naar het oosten... :lol:

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

19 aug 2006, 08:01

Ryanair wil dat ik mijn vroegere Samsonite terug van de afvalcontainer haal Ha, ha ... dank zij mijn ideale maten ( voor de handbage bedoel ik ) : 45 x 35 x 16 !!
Ik zal ome O'Laerey dankbaar zijn ...

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=15438
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

19 aug 2006, 23:34

En ik die al die tijd dacht, dat stone ne vent was! Een Tp-inlegkruisje! Allez, wat kan een vent daar nu mee doen? :wink: Natuurlijk, voor iemand die regelmatig op grote hoogten zit, kan dit dienen om zijn lekkende vulpen af te kuisen! :wink:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

22 aug 2006, 09:14

Wat zit er onder die zwarte hoed? Voortaan een transparante bol, anders, aan de kant.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse