Huiszoeking bij ... Seniorennet !

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

09 sep 2006, 10:44

Met 10-centimeter vette letters titelt de krant ' Lieberthé ' van vandaag op haar frontpagina " Huiszoeking bij Seniorennet ".
Het moest er van komen. Geïnspireerd door de huiszoekingen van de voorbije dagen in legerkazernes- privéadressen en topless cafés ( zoals bij The Viking in Leoburg ) moesten de speurders hun pijlen richten op bepaalde vzw's...

Hier geen codenaam ' Lupus ' , géén ordinaire boeffer die is kunnen doorstoten naar spilfiguur in een extreem-rechts complot- néé, gewoon eens gluren wie er allemaal aktief is op ' Forum' ... gewoon uit nieuwsgierigheid.

Of is het de voorbode dat onze nationale veiligheidsdienst binnenkort terug zal bemand zijn ??
Laurette O. brabbelde op 2 februari 2006 " Binnen 6 (zes) weken zal er een nieuwe chef Staatsveiligheid zijn ! "
Vandaag - is het nu 9 eleven of 5 voor twelven - zal misschien ene A.W. binnen afzienbare tijd kunnen aantreden.
Allé , van Koen Dassen tot ... Alain !

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... d=GQNNNSCE

http://www.demorgen.be/telex/index.html ... 1154638289
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

20 sep 2006, 16:38

Tja, dat die krant afkooksels publiceert is niet verwonderlijk, alleen zouden ze het dan moeten doen in een hun niet-eigen taal, het Duits.
Geef mij liever maar koffie, ik hou niet van "Lieber tee"... :lol:
Gast

20 sep 2006, 20:34

Allé zeg, ze vinden geen baas staatsveiligheid???????.
Ik zou een zekere Tony Blair aanbevelen, die zit binnekort toch zonder werk en die weet ('allé wist) er toch alles van, zegde hij zelf.
Als tegenkandidaat zou ik Abou Jaja voorstellen, die is zelfs vermoedelijk nog beter op de hoogte.
Ook J.M.Dedecker komt in aanmerking, als die in staat is een dopingaffaire te ontrafelen in ons landje moet hij zeker de terroristen kunnen pakken. :wink:

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 sep 2006, 21:05

......... uit nieuwsgierigheid....... als de staatsveilkigheid hier binnen stuikt zal ik het jullie zo snel mogelijk laten weten, als ik mijn pc mag blijven houden ten minste :lol: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie