De nieuwe, mode voor 2008???

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.
Gast

02 jan 2008, 09:38

De up-to-date couturiers in Parijs hebben de eerste ontwerpen van hun projecten voor de zomer 2008 al klaar.

De eerste mode-defilé's zijn al in volle voorbereiding!

Zodra de huidige solden-periodes achter de rug zijn kunnen de kledingszaken zich al gaan bevoorraden!!!

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Afbeelding

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 jan 2008, 15:04

Opstandige fiere Vlaamse vrouwen , zullen deze kledij wel niet dragen zekers :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

03 jan 2008, 20:07

Gezien de foto veel gelijkenis vertoont met de gevolgen van het rookverbod zou het wel eens kunnen dat je je vergist Katana... :lol:

Vve.Clicquot
Lid geworden op: 20 apr 2004, 23:13
Locatie: Oost-Vlaanderen

05 jan 2008, 00:15

Die nieuwe mode ziet er iets zwierigs uit, het probleem is dat er nieuwe pasfoto's moeten gemaakt worden voor alle officieële documenten zoals identiteitskaart, rijbewijs ... kwestie dat je direct herkenbaar bent en blijft, zoals vb. deze dame.
Afbeelding

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

07 jan 2008, 13:41

tuut tuut, de burkatrein is weeral vertrokken en is bovendien een belediging aan het adres van de Parijse modehuizen met hun frisse gezond ogende jonge mannequins en de stoere binken van hun mannelijke collegas.
De westerse textielbranche boert niet zo goed, vandaar het tekort aan stof, in het oosten daarentegen...
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

08 jan 2008, 08:14

Vve.Clicquot schreef:Die nieuwe mode ziet er iets zwierigs uit, het probleem is dat er nieuwe pasfoto's moeten gemaakt worden voor alle officieële documenten zoals identiteitskaart, rijbewijs ... kwestie dat je direct herkenbaar bent en blijft, zoals vb. deze dame.
Hoe kom je erbij dat het een dame is ? Edna misschien... of andere straffetieten. Dat rijbewijs zou ingetrokken moeten worden, voldoet niet aan de westerse eisen...
Gast

08 jan 2008, 13:31

telloorlekker schreef:
Vve.Clicquot schreef:Die nieuwe mode ziet er iets zwierigs uit, het probleem is dat er nieuwe pasfoto's moeten gemaakt worden voor alle officieële documenten zoals identiteitskaart, rijbewijs ... kwestie dat je direct herkenbaar bent en blijft, zoals vb. deze dame.
Hoe kom je erbij dat het een dame is ? Edna misschien... of andere straffetieten. Dat rijbewijs zou ingetrokken moeten worden, voldoet niet aan de westerse eisen...
Vve. Clicquot,

Ik kan TLL in zijn redenering en terechte commentaar wel volgen!

Nergens werd hier vemeld dat deze ontwerpen louter voor een vrouwelijk publiek bestemd zouden zijn!

Waarschijnlijk zijn het zelfs unisex modellen?!

Tenzij U, als weduwe, een dergelijk scherp (arends)oog hebt dat je doorheen de textiel ook eventuele sexuele kenmerken zou kunen ontwaren!!!

Je weet maar nooit welke persoonlijke talenten je voor ons verborgen houdt!!!

Wat het uitreiken van een rijbewijs betreft, moeten toch eerst de vigerende wettelijke kledijvoorschrjften nagetrokken worden!!!

Tenzij deze laatste, in het kader van een doorgedreven antidiscriminatie-politiek, opzij moeten geschoven worden?!

Want geef toch toe: waarom zouden mannen en/of vrouwen niet dezelfde kledij mogen dragen???

:roll: :roll: :roll:

B.v. mannen met een hoofddoek, enz ....

Vve.Clicquot
Lid geworden op: 20 apr 2004, 23:13
Locatie: Oost-Vlaanderen

08 jan 2008, 17:14

Geef toe dat een dergelijk 'pas-fotoke' wel degelijk 'past' in de rubriek Kolder :D :D :D :D :D
Gast

08 jan 2008, 17:26

Vve.Clicquot schreef:Geef toe dat een dergelijk 'pas-fotoke' wel degelijk 'past' in de rubriek Kolder :D :D :D :D :D
Zonder enige twijfel!!!


Het is nu nog afwachten wat de wijze TLL erover gaat denken!?

Mischien heb je nog wel andere toepassingen in petto?

De modewereld zal je hiervoor ongetwijfeld dankbaar zijn!!

Wie volgend seizoen deze mode niet gaat volgen zal wèl ..... opvallen (sic!)



:wink: :wink: :wink:
Gast

08 jan 2008, 18:05

Ik in alle geval niet, hoe moet ik dan mijn fietshelm over mijn hoofd krijgen?

Waar moet ik mijn fietsbril zetten, waar is voor en achter?
En als die burka dan tussen mijn ketting (sic) zou komen?

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

09 jan 2008, 11:34

kwezel schreef:Ik in alle geval niet, hoe moet ik dan mijn fietshelm over mijn hoofd krijgen?

Waar moet ik mijn fietsbril zetten, waar is voor en achter?
En als die burka dan tussen mijn ketting (sic) zou komen?
Waar staat ergens geschreven dat de burka tot op de grond moet reiken ?
Kan een burka ook in minirok-uitvoering ? :wink:

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

09 jan 2008, 12:38

Verdorie nog niet de ideale spookkledij om te dragen of om terroristen te verbergen zodat zij anoniem terreur kunnen plegen ideaal, en ook bijzonder om de bommen eronder te verbergen.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

09 jan 2008, 20:17

:lol:
't Lijkt me op een bruin paterke, dat in zijn kluis het traliewerk steeds voor zich wil zien, en zijn pij ervan voorzien heeft... :lol:

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

16 jan 2008, 11:28

' t Ergst van al is, dat er onder die lampenkappen nog bruikbaar gerief kan onderzitten!

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

16 jan 2008, 15:59

Voilà se, en goed gerief moet toch verlucht worden?
Heb mij al vaak afgevraagd, als ik er zo een passeer, vanwaar dat gegrom komt....
't zal den airco zijn !!! :idea: