Dit was UW 2007

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

leontina
Lid geworden op: 27 okt 2005, 19:25

03 jan 2008, 15:04

Was 2007 nu het jaar van Leterme? Of van Maddie McCann? Of van Britney Hilton? Of van Justine Henin? Voor velen wel. Maar niet voor u, beste senioor. Want voor u tellen er heel wat belangrijkere zaken mee. Voor u laat een eivol jaar zich niet reduceren tot wat spartelende politici, verloren gelopen kinderen in het verre Lusitanië of pseudovedetten die zich bij het ontwaken afvragen of ze nu in de plastische chirurgie zitten dan wel in de cel. 2007 vat zich echter toch samen in één woord: 'duurder'. Iedereen voelt intuitief aan dat alles duurder is geworden. Hier is echter een kolderiek lijstje van een aantal duurder geworden zaken in 2007:
(link verwijderd door de moderator- telkens een nieuwe topic openen met enkel reclame-links plaatsen is niet hetzelfde als actief deelnemen aan dit forum- deze links worden systematisch verwijderd :idea: )
Te lang om hier op te sommen (vooral wegens de prentjes), maar ontnuchterend, confronterend en grappig tegelijk 8O

aldebaran
Lid geworden op: 08 mar 2007, 21:26
Locatie: Oostende

04 jan 2008, 15:37

Beste Leontina,
ben ook al seniora, zoals jij waarschijnlijk.
Heb jij al ooit een keer geweten dat alles AFSLOEG inplaats van op te slaan? Ik niet !
En nochtans bieden deze columns oplossingen die eenvoudig en goedkoop zijn.
Ga eerst eens kijken naar de creaties van Goliard in Item "De nieuwe mode voor 2008"
Langs deze weg wou ik informeren waar zijn modellen te vinden zijn ?
Het lijkt me de ideale kledij om enkele hedendaagse (dure) gewoonten af te leren.
1) Denk niet dat je daar veel kunt mee smoren, dus al een fikse besparing als je de prijs van de tabak bekijkt.
2) Veel drinken kan ook al niet of je moet je blote buik tonen.
Misschien kunnen er toch modellen gemaakt worden met een mondgaatje voor kettingrokers of voor dorstige zielen.'
3) Om onverbeterlijke ruziemakers tot beter inzichten te brengen lijkt dit ook al een ideale kledij: probeer je maar eens kwaad te maken met zo'n ding over je hoofd.
4) Je kapper kun je ook zijn C4 geven dus weer euro's gespaard.
En dan zou ik nog één suggestie willen doen: voor mij liefst een versie met wat kleurtjes.
Voila, Leontine als je wil kunnen we eens uitzwieren in onze nieuwe outfit. :wink:
En nog iets niemand zou weten dat wij het waren....

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

25 dec 2008, 21:55

Als ik dat allemaal zo lees kan je je beter ophangen want dan heb je toch niets meer van het leven en moet je gaan leven nog erger als een kluizenaar.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

27 dec 2008, 16:22

Beste Leontina,
het is maar een vraagje, loopt jouw kalender een jaartje achter?
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

27 dec 2008, 18:22

Leontina haar klok is nu pas gestart aangezien haar bericht pas verzonden werd in januari 2008 ofte een draai van 360° of dito dagen... :wink: