Zandmannetje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

24 sep 2009, 13:44

nieuwe bever schreef:Oeps... ik zit hier toch wel in de afdeling columns en kolder???
En zelfs hier kunnen bepaalde forumers het niet laten chagrijnig te doen?
Schrijf gerust voort zandmannetje en al de anderen die zich geroepen voelen. Velen komen hier wel graag lezen ook al reageren ze niet altijd.


Sommigen mogen hier blijkbaar hun gedacht niet schrijven want dan zijn chagrijnig. Maar een ander mag wel spreken van dement worden en dat wordt dan zonder commentaar aanvaard?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

24 sep 2009, 13:46

En commentaar geven over het niveau van bepaalde forummers dat mag één bepaald persoon wel, nergens commentaar gelezen daarop. En dan wordt er nog commentaar gegeven over het niveau van een bepaald iemand zonder dat hij hem ook maar éénmaal ontmoet heeft. En mensenkennis zit er dus ook niet bij.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Fazal

24 sep 2009, 16:29

Als ik bepaalde schrijvers hier lees, dan heb ik totaal geen behoefte om hen te ontmoeten, en dat dat dan wederkerig zou zijn, daar heb ik nog minder moeite mee.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

24 sep 2009, 17:48

Mathieu schreef:En commentaar geven over het niveau van bepaalde forummers dat mag één bepaald persoon wel, nergens commentaar gelezen daarop. En dan wordt er nog commentaar gegeven over het niveau van een bepaald iemand zonder dat hij hem ook maar éénmaal ontmoet heeft. En mensenkennis zit er dus ook niet bij.
Zou ik betrokkene zijn zou ik mij toch in de eerste plaats gaan afvragen waaraan dat verschil in beoordeling (waardering) te wijten is.
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

24 sep 2009, 20:09

Het kolderhoekje is niet alleen voor Zandmannetje bedoeld!
Iedereen mag hier een topic openen en zijn gedachten neerschrijven.

Voor de ene is het therapie, voor een ander is het gewoon zijn ei kwijt raken.

Maar aub, niet op de man spelen maar op de bal.

Niet iedereen kan schrijven gelijk een advocaat of dokter?!

Wie niet in Katana zijn rubriekje wil lezen, doet het best niet,
wil je er niet in wil schrijven, laat het dan.

En trouwens, niemand is verplicht om de lees- of klikcijfers naar omhoog te halen.

Doe zoals ik, wat je graag leest, lees het, wat je niet graag leest, negeer het. :wink:

Voor mijn part mag mijn nick verdwijnen, even goed vriend.
Mijn fiets primeert!

nieuwe bever
Lid geworden op: 26 apr 2005, 15:00
Locatie: Puurs

24 sep 2009, 23:51

Zo zie ik het ook. :lol: :lol:
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein