Steun aan Ria

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

15 apr 2010, 18:09

Alterego1 schreef:Redpoppy,

Ik ben enkele uren afwezig geweest.
Op bezoek in een R.V.T.,en dat was een hele verademing.

Wat die "wait and see" betreft,dat refereert naar je boodschap
omtrent de 'oplossing van de oplossing'..


't Is uit de botsing der gedachten dat de oplossing ontstaat.
Alterego1,

inderdaad, maar dat neemt niet af dat ik nog altijd wacht op mijn verzoek.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet
Gast

15 apr 2010, 18:47

Excuus , was een reactie op het bericht van ene choerel, maar ook voor de andere lezers.

Sorry, 'k lees juist de reactie van redpoppy, en het bloed gaat gieren en koken!
Als iemand een pB stuurt en me daar verwijten stuurt dat het niet mooi is, dan zou ik wel eens willen weten waarom ik zoiets niet zou mogen publiceren. Of vind u ook dat het rechten van de daders zwaarder moeten wegen dan die van het slachtoffer. Als U daar zo over denkt , dan kan u deze bijdrage gerust als de laatste van khali-ma noteren en de naam terug vrijgeven door zonder verwittiging khali-ma om te zetten in het fameuze " gast ".

Hoe is het in godsnaam , allah's of ganesh's naam mogelijk!
Laatst gewijzigd door Gast op 15 apr 2010, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Alterego1
Lid geworden op: 20 jan 2006, 14:05
Locatie: Antwerpen

15 apr 2010, 18:51

Redpoppy,

Ik hoef me nergens voor te verontschuldigen.

De webmaster weet niet wat 'de waarheid' is in deze zaak.
Want hij bemoeit er zich gewoonweg niet mee!

Hij stuurt de argumentatie van Ria,aan hem
persoonlijk gericht,gewoon aan u door,zonder
zich te informeren omtrent de ernst van de zaak.

Waar of niet waar?

Je hebt het zelf naar Ria geschreven!

En wat die uitdrukking van 'dat jij je boekje te buiten
bent gegaan' betreft,je hebt met de verbanning van Ria
de voor u gemakkelijkste weg gekozen,terwijl je best
weet wie op 'Religie enz...' de grote onruststokers zijn.

Je kan mijn aantijgingen interpreteren zoals je wil.
To be or not to be,that's the question
Niemands meester,niemands knecht

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

15 apr 2010, 18:52

alterego,
ik laat me niet uitmaken voor leugenaar door niemand, of Pascal reageerd of niet doet niets terzake.Wij hebben hem op de hoogte gebracht van onze beslissing.Als Ria mijn mails laat lezen of de inhoud gaat overbrieven aan derden is dit ook schending van mijn privacy en gaat zij haar boekje weer eens te buiten.
de gemakkelijkste weg heeft wel resultaat,er is nu rust op het forum van religie wat niet kan gezegd worden hier.

je kan misschien dit ook eens lezen:

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=73832
Laatst gewijzigd door redpoppy op 15 apr 2010, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet
Gast

15 apr 2010, 19:07

Bericht
Klachtencommissie



Geregistreerd op: 16-5-2007

Geplaatst: Di 12 Jun 2007, 12:57 Onderwerp: Beslissing van de klachtencommissie tegen laster en eerroof

--------------------------------------------------------------------------------

De klachtencommissie heeft de nodige maatregelen getroffen tegenover de laster en eerroof gericht tegen dit forum en zijn medewerkers.

Senioren die het forum en zijn medewerkers alleen maar bestempelen als dictators, lafaards enz. zijn op onze site niet langer welkom.


Leugens, laster en eerroof tegenover SeniorenNet is reden tot banning - zie onze regels.

Overtreden van de grondregels van privacy en respect - het zonder toelating van betrokkene publiceren van privé bericht is niet toegelaten.
_________________
Over een sanctie, genomen door de klachtencommissie als gevolg van veelvuldige overtreding van onze huisregels, wordt geen enkele briefwisseling gevoerd.

Naar boven


Als iemand alleen bezig is met laster en eerroof : akkoord, het is een vrijwilligersforum , en dat alleen al verdient respect! Maar net zoals Uw mening respect vraagt zo vraagt die van mij evenveel respect. En dat je met die "huisregels" akkoord gaat, dat is ten allen tijde aanvechtbaar. Maar dan moet je natuurlijk schade geleden hebben, en een verhoogde bloeddruk valt daar niet onder. Het zonder toelating van een "lasterlijk" privebericht publiceren kan gewoon onder geen enkele huisregel vallen.
.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

15 apr 2010, 19:12

Khali-Ma,

u wil blijkbaar niet luisteren.De regels van de Webmaster zijn er om opgevolgd te worden, indien niet....volgt een banning al dan niet tijdelijk.

Of u er nu mee akkoord gaat of niet.Het gebruik van Seniorennet is een privilige en geen recht, dit zijn de woorden van de Webmaster.
U is hier gast en moet u aan de regels houden.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

15 apr 2010, 20:08

De rust is weergekeerd...

als men iemand van school stuurt die gepest werd, lachen de pesters natuurlijk in hun vuistje...is dat vrede?

Ria is gebannen, heeft geen pb OPENBAAR gemaakt, kan zich niet (meer) verdedigen. En wat heeft ze feitelijk misdaan? Religieuze plaatjes gezet op een topic over religie? Is dat de misdaad ?


Ik zal nooit vragen om iemand te bannen, zelfs niet naar Sint Helena...

Maar dwalen we niet af van de ware toedracht van het seniorennet: "banden smeden"?

Trouwens ook het hoekje van troost werd in het belachelijke getrokken...lees maar.
Nu nog poëzie...

Ik denk niet dat hier op poëzie onrust heerst, integendeel, hier bestaan nog echte vriendschapsbanden...gezien de postings...dat geeft me een goed gevoel.



mvg

Robbe
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

swakke
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 04 aug 2002, 00:29
Locatie: Mechelen

15 apr 2010, 20:37

:roll: Dit kan niet meer zo verder gaan.
Waar blijft het respect ?
Khali-Ma voor een tijd gebannen. :evil:
Mod. Swakke.

eb en vloed
Lid geworden op: 04 nov 2009, 11:34

15 apr 2010, 23:32

Een pijnlijk voorval van jaren geleden, staat nog in mijn geheugen.
Een vrouwtje wonende in een "huisje op de heide," had het mij toevertrouwd.
Zij was een chattersmaatje.
Ik voel me verplicht eerst toelating te vragen alvorens iets neer te pennen.
Groetjes.

GIVE
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:34

16 apr 2010, 01:29

Jullie hebben terecht en duidelijk en met velen jullie verontwaardiging laten blijken en jullie steun aan Ria. Het zal haar deugddoen. Wat ik niet gepast vind is dat mensen die hier niet thuis zijn en ooit ergens met een van de mods in conflict kwamen dit hier op poëzieforum nog eens komen uitsmeren. Sorry Khali Ma e.a.

Beste Redpoppy (Soike ik vind het mooi dat je solidair wilt zijn met haar), dat een forum als dit van bij uitstek vredelievende mensen op een dergelijke manier 'in opstand komt' zou je toch tot nadenken moeten stemmen. Misschien komt het jou zo over, maar dit is geen aanval tegen jou. Wel een heel menselijke reactie tegen enkele inschattingsfouten:

- Godsdienstforum had nooit een discussieforum mogen worden (zo stond het trouwens toen in de bemerkingen boven het forum.
-Door je zorg om rust en vrede te bewaren heb je m.i. je neutraliteit een beetje uit het oog verloren en een keuze gemaakt voor de meerderheid. Dat al maanden systematisch alle (vooral christelijke) gelovigen daar op een grove en brutale manier werden weggepest is je al die tijd misschien ontgaan. Ook in een periode waarin wij gelovigen lijden en diep beschaamd zijn om de fouten van kerkmensen, blijft dat geloof ons heilig en voelen we ons heel kleine en kwetsbare mensen. Redpoppy, ook al zou m'n vader een verfoeilijke dronkelap zijn geweest...hij blijft m'n vader en het is m'n plicht dat nooit te vergeten.

-Nog altijd omwille van de lieve vrede heb jij je door een groep mensen daar een aantal nieuwe regels laten opdringen: geen getuigenissen meer, geen prentjes edm. Als wij getuigen van ons geloof, getuigen zij dan niet van hun ongeloof, of zijn dat geen getuigenissen?

-Een laatste inschattingsfout vind ik in je posting van vandaag: Voilà nu is er tenminste rust op dat forum! Mayke vergeten, Redpoppy? en Ebenhaezer. Mag men zo met mensen, met dames omgaan. Wordt het dan niet een beetje de rust van een lijkenhuis?

Ik tracht me in te leven in hoe jij je nu voelt met -daar twijfel ik niet aan- al je goede bedoelingen. Foutjes maken is des mensen, Redpoppy. Ik maak er zeker en vast meer op een doordeweekse dag. Ik blijf maar hopen dat het ooit betert.
Genoeg daarover: jullie werken aan een oplossing.. Ik.. wij geloven je. Veel dank. Sorry als ik je echt zou gekwetst hebben. Lieve groeten. Give

Ps. Aan de mensen zou ik willen vragen Redpoppy nu even de tijd te geven aan een oplossing te werken. Ik geloof dat die er komt.
Er is zoveel om lief te hebben.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

16 apr 2010, 07:43

Give,
als wij een oplossing beloven dan komt die er ook .Ria kan vanaf nu terug posten op Poëzie.
Mayke en Ebenhaezer?onlangs nog gaan lezen op forum van religie ?De sfeer is in maanden niet zo goed geweest ook voor hen.Waar ruzie is zijn altijd 2 partijen in de fout, je kan niet alleen ruzie maken.

Als iedereen een beetje moeite doet kan alles, een forum op stelten zetten is een foute manier.Mensen ten onrechte uitmaken voor leugenaar en een verontschuldiging weigeren hoe noem je dat? :wink: dat gebeurd hier ook.Maar het is maar een moderator dus dat kan blijkbaar?
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

16 apr 2010, 08:04

Tenminste één lichtpuntje te ontwaren door het stof van de vulkaan.

We zullen Ria weer welkom heten in ons midden.

Een goede morgen aan alle mensen van goede wil

mvg

Robbe
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

16 apr 2010, 09:20

Woorden schieten te kort.
DANK, heel veel DANK aan allen die er mee voor gezorgd hebben
dat ik opnieuw in het forum POEZIE ben toegelaten.

Ik ben ontroerd, dankbaar en blij.
Tot later,
ria
:)
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

16 apr 2010, 20:49

Aan allen die geen eigen topic hebben.
met veel dank,
Afbeelding
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

GIVE
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:34

16 apr 2010, 22:19

Bedankt, Redpoppy!
Er is zoveel om lief te hebben.