nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

16 dec 2008, 20:06

rapke schreef:jaja, de Nes is zich fameus in nesten aan het werken :evil:

Groep B : Bedtijd !!!!jullie hebben de blauwe kamer, blauw van de kou zult ge zijn :twisted:
Gij gelooft dat toch ni zeker???

Groep A : jullie mogen nog zolang tv kijken als ge wilt :lol:
Jaaa aan thuis zien zeker, ik zie daar toch niet naar.
slaapwel groep A
Hewel dat vind ik nu eens echt niet mooi, zo verschil maken :evil:
Maar wacht is:

Blauw kamer=voor blauw bloed =Bomi +Neske erBij
Daar zal zeker de chauface opstaan, tv, stereo en cd's met hopen en een gevuld barkastje.


Bomiiiiii Wij zitten in de beste "bluekamer." :lol:


Slaapwel Rapke :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Omaha
Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
Locatie: Vlaams-Brabant

16 dec 2008, 20:51

hallo rapke en vriendinnekes

nogmaals bedankt voor de wensen en de bloemen; zelfs de verslensten zijn welkom, ook de zelfgeplukten, als ze maar met een goed hart gegeven worden; ik giet er wat coca-cola bij en ze staan zo dadelijk weer rechtop !

tante ria, bedankt dat ge het stilzwijgen doorbroken hebt, het deed deugd jou te lezen vanuit Maarksum, verzorg je maar goed

Bomi en neske ik kom vannacht wel stiekem een lekkere druppel brengen

juf Mathilda
ik heb ergens een mooi plaatje gezien met muzieknoten, op welke topic zou dat kunnen zijn ?

gustilpe zwaai maar verder met je stokje, ik hoorde zeggen dat jij dat meer dan voortreffelijk doet

Assa, zet maar overal je mooie prentjes, die zijn prachtig

rapke
, lief zijn hoor, iedereen in dezelfde kamer laten slapen, dat is veel plezanter

een rustige avond voor iedereen

liefs

Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.

Assa
Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Locatie: Vlaams brabant

16 dec 2008, 21:06

Goede avond rapke, en vriendinnekes

Wat lees ik krijgen wij de mooiste kamer :) en zo lang tv kijken als wij willen :wink: dat is nu eens lief,
en ze zeggen dat ge ne flauwe bangerik zijt :roll:daar geloof ik nu eens niets van :lol: :lol:
Ik zie Rapke niet onder een bed kruipen voor een vrouwtje!!!!

ik wens u allen een mooie nacht toe,niet onder maar in jullie bed :lol: :lol: :lol:
Grt assa
Groetjes van assa

pepalien
Lid geworden op: 23 nov 2005, 15:14
Locatie: Limburg

17 dec 2008, 07:49

goede morgen dames en schattige Rap :lol:
goed geslapen op kamer A
zal nu maar vlug iets komen zeggen ,terwijl de anderen nog slapen
anders weer dikke ambras met de dames van kamer B
Rapke lieve jongen ben er weer mee weg
centekes verdienen anders geen eten op de plank en
Bomie geen pensioen
dada van Pepa
Gelukkig zijn is niet een bestemming maar een manier van leven

Bomi
Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
Locatie: Hasselt

17 dec 2008, 10:22

-
-


Ha ha ha hàààààààààààààà !


Goede morgen, even de stand van zaken doorgenomen . .

Omaha verdient al die felicitaties, geloof het of niet maar ze is nog chefkok ook!

Assa blijft achter rapke zijn schaduw nalopen, maar dat is goed voor de bloesomloop, dat is het enige nuttige daaraan.

Pepalien gaat werken ( ietske later . . . ze is al oud ) goed werk meiske dat gij zorgt voor mijn inkomen, bedankt.

Neske heeft in 't café gehangen en weer roddels opgevangen, dat van onder 't bed heeft ze me gisteren verteld toen ze thuis kwam. Hihihihie hebben wij gelachen!
Verder heb ik haar verteld dat de blauwe kamer in 't vervolg vertaald wordt in de " blue room " een privelige van de adel.

Dan moet ik nog onze gastheer rapke bedanken voor 't comfort dat ons te beurt is gevallen. Neske heeft al overal eens op de knopkes gedrukt en van alle fleskes geproefd.

Iets wat me wel opviel toen ik even wakker werd rond 4.45u was Neske verdwenen . . . raar. . . ben weer ingeslapen en vanochtend was ze blozend en wel terug!

O ja rapke, beste gastheer, wil je eens iemand van je personeel sturen het besturingsellement van de automatische onderkantwasser van het toilet doet het niet, hij blijft doordraaien niet te doen.


Zéér beleefde groeten.

Bomi.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

schrijfster
Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
Locatie: nijmegen

17 dec 2008, 10:32

AfbeeldingHelaas rapke ik moet verlopig afzeggen op dokters recept. :cry: ik heb beknelde zenuw in mijn elleboog :oops: trekt in mijn linkerhand. 8) dus veel pijn en klachten allergie voor veel medicijnen
gisteren laatste redmiddel morfine niet gelukt,allen maar gekost :oops:
in januarie wordt ik pas geholpen,dus dat word aanmodderen,helaas voor mij geen logeerpartij :twisted: of jij rap moet zo vriendelijk zijn iedere dag mijn kots te ruimen :?: ik verheug me er op jullie gekrakeel op afstand mee te lezen .ik lach me iedere keer weer helemaal in de kreukels met die dames,en met de enige kip in het kippehok lieve groetjes schrijfster :wink:
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.

rapke
Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Locatie: W-Vl

17 dec 2008, 10:50

Oei Schrijfster, da's slecht nieuws. Maar breng gewoon een doktersbriefje binnen (in tweevoud) en 't is in orde hoor.
Voor die kots moet ge't niet laten hoor, ik heb daarvoor speciaal twee dames in dienst die niks liever doen. Mss kent ge ze nog van vroeger ? Bomi en Neske, ja idd, de lange smalle en de korte dikke :P
En anders hoop ik dat je toch nog wat plezier kunt beleven aan Kerstmis en de jaarwissel, en dat het maar vlug Januari is voor jou

Doei,
Rapke

Assa
Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Locatie: Vlaams brabant

17 dec 2008, 11:01

Goede morgen Rapke en lieve vriendinnekes :) :lol:

Spoedige beterschap Schrijvers,verzorgd u maar goed,

Bomike,moest ge nu nog zeggen dat ik in de schaduw van Rapke loop
zou ik dat aannemen!
maar achter de schaduw van iemand lopen is wel vermoeiend,maar allé
het is koud als ik blijf lopen kan er alleen warm van krijgen :lol:
en zal zeker geen koude voeten hebben.

Grt aan iedereen,
assa
Groetjes van assa

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 dec 2008, 11:05

Bomi schreef:-
-


Ha ha ha hàààààààààààààà !
HI hihiNeske's lachGoede morgen, even de stand van zaken doorgenomen . .

Omaha verdient al die felicitaties, geloof het of niet maar ze is nog chefkok ook!
Dat is fijn, dan moeten wij niks doen, alleen wat afwassen.

Assa blijft achter rapke zijn schaduw nalopen, maar dat is goed voor de bloesomloop, dat is het enige nuttige daaraan.
Dat is waar

Pepalien gaat werken ( ietske later . . . ze is al oud ) goed werk meiske dat gij zorgt voor mijn inkomen, bedankt.
Dat is ook waar

Neske heeft in 't café gehangen en weer roddels opgevangen, dat van onder 't bed heeft ze me gisteren verteld toen ze thuis kwam. Hihihihie hebben wij gelachen!
Verder heb ik haar verteld dat de blauwe kamer in 't vervolg vertaald wordt in de " blue room " een privelige van de adel.
Ik had gelijk hè.

Dan moet ik nog onze gastheer rapke bedanken voor 't comfort dat ons te beurt is gevallen. Neske heeft al overal eens op de knopkes gedrukt en van alle fleskes geproefd.
Natuurlijk, Rapke zou dat ook bij een ander doen.

Iets wat me wel opviel toen ik even wakker werd rond 4.45u was Neske verdwenen . . . raar. . . ben weer ingeslapen en vanochtend was ze blozend en wel terug!
Zeg merci hè van je beste vriendin moet je het hebben zie. :x
Allé nu zal ik zeggen waarom ik zo vroeg vertrok. Ik moest deze morgen al om kwart voor 8 bij de tandarts zijn, ik alleen in de donker met mijn fietske. Ik moest dan nog van het verre w.vl. komen, natuurlijk dat ik vroeg vertrok en... dat ik daarna zo bloosde dat is normaal toch??


O ja rapke, beste gastheer, wil je eens iemand van je personeel sturen het besturingsellement van de automatische onderkantwasser van het toilet doet het niet, hij blijft doordraaien niet te doen.
Dat moet je u niet aantrekken Bomike, dat is op zijn kosten. :lol: Zéér beleefde groeten. Niet overdrijven zenne!Bomi.

Oei schrijfsterke, weet je mijn schouder doet ook terug pijn, ik denk dat het komt van teveel hier te zitten. :roll:
Verzorg je goed hoor!
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Bomi
Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
Locatie: Hasselt

17 dec 2008, 11:13

----------
Assa zou je nu echt willen dat ik schrijf dat je achter rapke loopt? wel met deze is dat dan gebeurd.

Goesting is koop zeggen ze hier . . er zijn ander typetjes om achter te zitten, ik doe nog altijd mijn best om bij pater Délicius op de eerste rij te komen . . . nog een beetje geduld, . . . ooit lukt dat wel. Zal hem eens uitnodigen in de " blue room " op een etentje, voor Neske moet ik niet bang zijn als concurent die verdwijnt toch regelmatig.

Bomike
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

rapke
Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Locatie: W-Vl

17 dec 2008, 11:15

@ Omaha, lief zijn zegt ge ?? Hoe kan ik nu lief zijn tegen die twee speciallekes als ge ziet wat ze allemaal voor leugens over Rapke rondstrooien ?
Haha, lief zijn, haha!!!

@ Assa, niks van aantrekken wat ze hier neerpennen Assaake, blijft gij maar lekker veilig in mijn schaduw :wink:

Pepalien, Moet ge weer gaan werken ? Spijtig hé :lol: Maar zeg 's, wanneer is 't pay-day ? Ik zit hier nl nogal kort bij kas, die dames kosten stukken van mensen. Wordt ge elke vrijdag betaald ? Dat zou welkom zijn :D Ah ja, hier delen wij alles met elkaar, uitgenomen met die twee uit kamer B :evil: En anders kunt ge mss een voorschotje vragen aan uw baas ? :lol:

@ Bomi, Ge moet hier niet komen liegen zunne :evil: Groep A heeft alle komfort en ge kunt ze niks wijs maken :roll:
En zeg maar tegen uw 'vriendin' dat ze die nachtelijke uitstapkes in 't vervolg kan vergeten, of ze zal eens een oude bom in haar stationneke vinden gelijk in Gent :twisted:
Die onderkantwasser is een deel van jullie straf. Wacht maar tot opeens onverwacht de temperatuur van het water zal veranderen. Lol verzekerd, voor mij bedoel ik :twisted:

Ik ben bezig aan het programma voor vandaag
tot sebiet
Rapke

gustilpe
Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
Locatie: vlaams brabant

17 dec 2008, 11:28

goeie morgen iedereen,of liever goeie middag!

schrijfster, jij ook al een pijnlijke schouder en ons tante ria ook, is diet hier soms besmettelijk?
Ik begin schrik te krijgen.

maar allez, we hebben allen zeer goed geslapen in groep A, dus 't zal wel gaan!

'k moet mijn kleinzoontje van school gaan halen, saluukes,

gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!

rapke
Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Locatie: W-Vl

17 dec 2008, 11:31

PROGRAMMA VAN VANDAAG

Groep B :
Kamers opruimen
koken en afwassen
Pater Methusalem verschonen en zijn wekelijks badje geven

Groep A:
Deze namiddag komt een mannenkoor optreden. Omaha mag voor de verandering eens zelf dirigeren. Na het optreden receptie en vrije tijd met de leden van het koor, naar keuze door te brengen.
Hapjes en drankjes worden klaargemaakt en opgediend door groep B

Ikzelf ga ondertussen de boekhouding doen, tegen dat Pepalientje thuis komt met de centjes :lol:

rapke
Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Locatie: W-Vl

17 dec 2008, 11:32

gustilpe schreef: 'k moet mijn kleinzoontje van school gaan halen, saluukes,
gustilpe
Daar hebben we de kindermeiskes voor uit groep B , Gustilpeke 8O

Bomi
Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
Locatie: Hasselt

17 dec 2008, 13:03

-----

Waarde gastheer, waar zijn uw manieren gebleven, de adel wil met respect behandeld worden, geen groepen dus maar " blue room " als het te duur uitvalt voor een bescheiden budget als het uwe stuur dan de onkostennota maar naar mijn secretatis De hr Inhaler


Hij is door mij opgeleid en zal gefoefel van uwentwege snel in de gaten hebben en dan . . . is er de hr. Grijpgraag.

Hopelijk voor jou kom je nooit in zijn handen terecht.

Bomi en Neske.
Dames van stand.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!