ella- (65+) overleden

Dit is de plaats voor rouwregisters en herdenkingen.

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

30 sep 2023, 22:15

Haar kleinzoon Benjamin kwam ons het droevig nieuws melden op de chat en via mail van het overlijden van ella- op 86-jarige leeftijd.
Hij logde een laatste keer in onder ella- haar nicknaam.
[21:38] <ella-> Hallo iedereen, Als kleinzoon van Paula Geedts en om haar laatste wil af te sluiten deel ik jullie mee dat mijn oma Paula Geedts aka ella- vanavond om 18:15 heen is gegaan van ons. Ik wil iedereen van sennet van de afgelopen 12jaar enorm bedanken om haar elke avond buiten bepaalde zaterdagen een toffe avond te geven en van mijn kant uit echt waar danku mijn oma zal eeuwig en altijd als een engel over ons waken zo had ze het ook altijd gewild.
Ella- was een dagelijkse vaste waarde op de 65+ chatbox en zeer geliefd onder de chatters.
Het was een correcte en sympathieke dame en zal heel erg gemist worden. Wij zullen haar nooit vergeten.

Wij wensen haar kleinzoon, schoondochter, de ganse familie en vriendenkring oprechte deelneming met dit plotse verlies dat jullie treft en heel veel sterkte voor de komende tijd.



Afbeelding




Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...




marleentje en @SuPPort
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...

Berthilia
Lid geworden op: 28 sep 2019, 13:53

01 okt 2023, 09:07

Mo ella- toch...wat doe je nu ??? Je had gezegd dat je terug naar de chat zou komen, je had er even de moed niet voor...ik stuurde je gisteren nog een mailtje met de laatste
nieuwsjes...ik begrijp je hoor, je had zoveel dierbaren die wachtten en je zullen omarmen daar...aan de overkant...en wat heb je gevochten, hier, in deze wereld.
En of we je zullen missen op de 65+ !!! Wie gaat nu support begroeten, op de manier die zo eigen was aan jou...jij gaf elke dag weer de aanzet, en wij volgden...en support beantwoordde je groet altijd...
Waak over Benji, jij was, en blijft inderdaad zijn bewaarengel, hij gaat dat goed doen want hij weet dat je hem niet loslaat.
Dag, lieve Paula, het was voor mij een eer je te hebben mogen ontmoeten op de chat...
Berthilia 65+

marbre
Lid geworden op: 13 jan 2018, 18:33
Locatie: Ham-Kwaadmechelen

01 okt 2023, 10:20

Rust zacht lieve Paula. Het ga je goed waar je nu bent en wees maar zeker: we vergeten je niet....
Afbeelding

Jawani
Lid geworden op: 01 okt 2023, 12:02

01 okt 2023, 13:09

Allereerst mijn innige deelneming met het overlijden van Ella- en chat-vriendin Paula. Wat zal ik je missen, je liefde voor de medemens, je wijsheid en humor. Altijd klaarstaan om te steunen, hoe moeilijk het voor jezelf ook was! Heel veel sterkte familie en naasten!
Ik als Nederlandse vrouw, heb een lieve Belgische chatvriendin verloren!

gene2
Lid geworden op: 01 okt 2023, 22:29

01 okt 2023, 22:44

Met Ella zijn we niet alleen een charmante chatter kwijt maar ook een zeer intelligente.
En erudiet als geen ander.
Gepokt en gemazeld in muziek, geschiedenis, talen en een heel gamma onderwerpen, bracht ze de chat dikwijls op een hoog niveau.
Toch bleef ze altijd bescheiden en liet ze zich nooit voorstaan op haar kennis of intelligentie.
Ze behandelde iedereen gelijk. Ze was een van de meest integere mensen die ik ken.
Een zeldzame keer gaf ze iemand een onverguld antwoord op een "scheve" opmerking.
Ik mis haar nu al.

blondje
Lid geworden op: 04 nov 2009, 14:45

02 okt 2023, 11:55

Innige deelneming aan de familie en alle vrienden van Paula, voor mij beter gekend als ella- .
Het ga je goed op je laatste reis en doe ze ginder, aan de overkant, de groeten.
lieve groetjes
blondje

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

04 okt 2023, 13:36

Afbeelding

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

06 okt 2023, 18:20

Afbeelding

wat was dat schrikken ella-
het ga je goed lieve chatvriendin
sterkte aan de familie

therie
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie