Printer

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

liefon
Lid geworden op: 30 mar 2020, 20:39

11 jun 2021, 14:03

Heb nieuwe inktpatronen gestoken , in HP deskjet f380 , blijft nu steeds opnieuw het test voorbeeld afprinten

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

11 jun 2021, 17:00

"Echte" inktpatronen van HP :?:

Misschien helpt het om de installatie een paar minuten zonder stroom te zetten?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

12 jun 2021, 07:00

Heb in de loop der jaren 3 (DRIE) HP-printers gehad en op den duur buiten gegooid.
Waar bij de eerste een CD-Rom was (schijfje om te installeren)
waren de andere twee enkel te activeren door met een code in te loggen bij HP via internet.

Wel heb ik originele maar ook alternatieve inktpatronen gebruikt.
Maar de pest was, dat die HP steeds eigenzinnig graag een testje uitvoerde.
Ook al had ik het toestel soms nauwelijks gebruikt.

Momenteel heb ik al 1,5 lang een BROTHER en alle miserie is nu weg.
Die printer doet wat hij moet doen zonder allerlei testjes (als men het zelf niet vraagt).
Drukt en scan en dat drukken gaat ook probleemloos "recto verso"!
Ps.: Ik kan er draadloos verbinding mee maken of met een USB-kabeltje.

liefon
Lid geworden op: 30 mar 2020, 20:39

12 jun 2021, 10:57

Hoi
Bedankt voor de reactie . Ik heb alternatieve inkt patronen geplaatst , maar dat is de fout niet denk ik, want
een copie nemen lukt wel . Op de pc komt de melding ( de printer is off line ) terwijl alle verbindingen juist zijn ???

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

12 jun 2021, 16:23

liefon schreef:
12 jun 2021, 10:57
Hoi
Bedankt voor de reactie . Ik heb alternatieve inkt patronen geplaatst , maar dat is de fout niet denk ik, want
een copie nemen lukt wel . Op de pc komt de melding ( de printer is off line ) terwijl alle verbindingen juist zijn ???
Ik zou suggereren, dat u de HP-printer volledig herstart.
Vroeger moest men dat via een bijgeleverde CD-rom doen,
maar later kreeg men een CODE en kon men HP-printer terug opstarten.


MAAR...hier kan u mogelijk een tip vinden :arrow:

https://www.inktweb.nl/blog/printer-her ... appenplan/

H.

liefon
Lid geworden op: 30 mar 2020, 20:39

12 jun 2021, 17:19

Via dat kanaal ben ik inderdaad geholpen , bedankt voor de tip .
Groeten Fons