Foto's plaatsen op blog

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

Raymond1
Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Locatie: Hoofdstad van de Smaak

23 mar 2024, 08:11

De vraag die ik hier ga stellen hoor ik niet te stellen op Seniorennet/bloggen omdat het eigenlijk een blog betreft op bloggen.be. Maar, stiekem heb ik de hoop dat hier toch iemand mij uit de nood kan helpen, Redpoppy misschien ?
Ik heb een blog op bloggen.be en als ik daar een tekst wil opzetten, samen met 10 foto's krijg ik de foutmelding "413 Verzendentiteit te groot". Als ik mij beperk tot de tekst en 5 foto's wordt dit gepubliceerd, maar met 5 keer dezelfde foto !
Ik heb ook een blog bij seniorennet en als ik daar dezelfde tekst met dezelfde 10 foto's wil plaatsen, lukt dit perfect.
Ik zocht hulp op het forum van bloggen.be maar krijg daar geen antwoord. Ik stuurde eveneens een mail naar bloggen.be, maar kreeg ook hierop geen antwoord. Klaarblijkelijk is bloggen.be aan afbouwen toe ?
Daarom, weet iemand een oplossing voor dit probleem ?
Is het mogelijk om de ganse blog over te brengen naar een nieuwe blog bij seniorennet ?
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

05 apr 2024, 17:18

raymond1,

helaas kan ik u ook daar niet mee helpen. Bloggen.be is al jaren geen onderdeel meer van Seniorennet en wat men daar doet daar hebben wij dus geen vat meer op.


Een blog van bloggen.be volledig overbrengen naar hier gaat helaas ook niet. Je kan de inhoud van een blog niet opslaan op bv. een usbstick. Het enige wat kan is alles deel per deel selecteren, kopiëren en plakken in een nieuw blog hier na eerst opgeslagen te hebben in kladblok, word .... oid.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Raymond1
Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Locatie: Hoofdstad van de Smaak

05 apr 2024, 18:29

Bedankt Redpoppy voor uw antwoord. Ik heb daar alle begrip voor, maar was een beetje radeloos en dan probeert men alles om een probleem op te lossen.
Ik heb ondertussen niet stilgezeten en toch nog gezocht om contact te krijgen met bloggen.be en ik vond toch nog ergens een mailadres. Ik stuurde een mail en enkele dagen nadien kreeg ik een antwoord dat de problemen zouden opgelost zijn. Dat was gedeeltelijk zo, maar niet alles was opgelost. Ik heb dan op dat laatste antwoord gereplayt met nog eens een volledige schets van de problematiek. En wonder boven wonder, vandaag werkt alles weer lijk vroeger !
Ligt het aan mijn probleemstelling of niet : ik weet het niet ! Maar, het is opgelost !
Ik wil hier toch even signaleren dat ik over deze twee mailadressen beschik : waar ik mijn eerste vraag op stelde en de antwoordmail. Ik zal ze hier niet publiceren, maar, moest er nog iemand in de penarie komen : stuur mij een PB en ik zal ze doorgeven !
Nogmaals, mijn beste dank voor uw belangstelling.
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner