easyprint -> ubuntu

Vragen/antwoorden betreffende Linux / Unix

beertje53
Lid geworden op: 11 jan 2009, 22:15
Locatie: genk B Limburg

28 feb 2010, 12:44

beste,

er bestaat een progje onder windows op via een canonprinter foto's uit te printen in verschillende grootte's en verschillende soorten papier...

ik mis dit in Ubuntu... wat is er voor een alternatief dat daar ook aan kan voldoen???

alvast bedankt
Johan
alleen volhouders winnen

nougabolle
Lid geworden op: 29 nov 2004, 11:01

03 mar 2010, 15:49

Canon is geen 'linux-vriendelijk' bedrijf, daarom vertik ik het om nog Canon produkten te kopen... lees dit maar eens :
http://www.computable.nl/artikel/ict_to ... kelen.html
:roll:
Een kaars verliest niets door een andere kaars te verlichten.
Ubuntu Linux is gratis en vrij !

beertje53
Lid geworden op: 11 jan 2009, 22:15
Locatie: genk B Limburg

03 mar 2010, 18:37

ja vriend ik kan er ook misselijk van worden... maar het is niet alleen Canon... de dag van vandaag zijn er nog andere die het vertikken van drivers te schrijven voor linux, te zwijgen voor Ubuntu.

maar ja ben eigenlijk een goed printerprogramma aan het zoeken om foto's te printen, daar moet ik kunnen aanvinken welke grote van papier als ook of het fotopapier is of gewoon...

ook of ik er 2 of 4 op een A4 blad wil met of zonder boord... denk wel dat het moet bestaan onafhankelijk van de printer die gebruikt word...

eigenlijk moeten we eens de wereld wakker maken en ze vertellen dat het ook beterkoop kan met de computer werken... als er meer gebruikers komen voor linux moeten ze wel mee willen ze nog wat verkopen..

dus ... alleen volhouders winnen

Johan
alleen volhouders winnen

wamukota
Lid geworden op: 13 dec 2004, 22:33
Locatie: Brugge

08 mar 2010, 17:33

Bewerk je foto's in Ubuntu en herstart gewoon in Windows om ze af te drukken. Is toch geen probleem vermoed ik.

Soms moet je effe terug naar Windows. Zo moet ik ook mijn XP opstarten als ik mijn GPS wil updaten. Shit Happens :oops:

En ja, je eerste lief vergeet je toch nooit :P