Linux werkgroep

Vragen/antwoorden betreffende Linux / Unix

berreken
Lid geworden op: 30 dec 2004, 16:01
Locatie: Gent

17 jun 2013, 22:14

Hallo iedereen,
Vlakbij het centrum van Gent hebben we de mogelijkheid om een werkgroep LINUX op te richten. Het lokaal is gratis beschikbaar ( met beamer) op af te spreken tijdstippen. Het kan 's avonds maar evengoed in het week-end. Hoe dikwijls ? Dat bepalen we zelf, het is de bedoeling om van elkaar te leren, dus straffe koppen en beginners zijn welkom. Ik hoop een paar geïnteresseerden te vinden om te starten na het verlof.
Contact: roxxnoxxmaan@hotmail.com (kruisjes weglaten)
Wees tevreden met wat je hebt

meloentoe
Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39

20 jul 2013, 17:08

Leuk initiatief berreken.........helaas is de afstand voor mij bezwaarlijk. Ik hoop wel dat je voldoende reacties kreeg. :wink:

meloentoe

berreken
Lid geworden op: 30 dec 2004, 16:01
Locatie: Gent

22 sep 2013, 12:54

Het is zover !!! Volgende zaterdagvoormiddag 28/9 om 10 uur is er een LINUX voorstelling in het poortgebouw van het vroegere slachthuis, nu Herberg Macharius, aan de Voorhoutkaai in Gent. Een korte uitleg waar Linux voor staat gevolgd door een specifieke Linux-Ubuntu presentatie. Er zijn 2 desktops ( 1 nieuwe en 1 van 10 jaar oud ), 2 notebooks en 2 laptops ter plaatse waarvan er een paar door uzelf mogen uitgetest worden. Ik hoop op nieuwelingen maar ook op personen die nu al met Linux werken, zo kunnen we ideeën uitwisselen en de mogelijkheid onderzoeken voor een regelmatige samenkomst.
We volgen de Linux filosofie en dus is alles gratis !

Tot zaterdag
berreken
Wees tevreden met wat je hebt