Lion of niet?

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

empee
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:59
Locatie: Antwerpen

19 okt 2011, 18:28

Is het verstandig om de Lion te installeren? Heeft iemand ervaring?
Carpe diem noctemque!

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

26 okt 2011, 11:13

Ik hou de boot nog lang af. Ik heb er naar gekeken en proefgedraaid op een machine die ik te leen had. Ik vind het niks. Er zitten functies in die het er niet makkelijker op maken. Maar dit is zeer persoonlijk.
Ik weet wat ik op dit moment aan mijn Snow Leopard installatie heb, hier ga ik dus niet meer lopen klooien.

Aan de andere kant: als je machine geen productiemachine is dan maakt het niet zoveel uit, dan kun je prutsen wat je wilt. Mijn machine is een productiemachine en heb ik nodig voor school. Een paar dagen missen omdat Lion niet lekker gaat en weer terug moet zit ik niet op te wachten...
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.

WAVARI
Lid geworden op: 28 nov 2011, 10:51
Locatie: Mechelen

06 dec 2011, 10:05

Groot gelijk om nog te wachten met de installatie van Lion.
Ik heb dat vorige zomer helaas wel gedaan. Sinds dan kan ik geen fotoboeken naar de Apple-winkel sturen: er ontstaan op sommige foto's witte puntjes rond mond, neus en oren. Er komen ook op sommige plaatsen harde lijnen rond personen of kledij.
Voordat ik Lion installeerde heb ik meer dan een dozijn prachtige fotoboeken gemaakt.
Gisteren heb ik bovendien ontdekt dat ik geen foto's kan synchroniseren tussen mijn ipod en de imac. Alle foto's op de ipod zijn gewijzigd in een mengeling van pixels met allerlei kleuren.
Groetjes,

WAVARI
iMac, Processor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo, Geheugen 2 GB 667 MHz DDR2 SDRAM, HD 500 GB, IPOD 60 GB, Lacie 500 GB

jef53
Lid geworden op: 26 dec 2004, 09:47
Locatie: limburg

04 jan 2012, 15:03

Lion 10.7.2 nog geen problemen mee,
processor 3.1 GHz intel core 5
4G geheugen
1G video geheugen