Open Office 3.3

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

opabio
Lid geworden op: 24 feb 2010, 13:37
Locatie: Westerlo

12 nov 2011, 19:43

Telkens, na opstarten van mijn MAC (OSX versie10.6.8) krijg ik bij openen van een PPS het venster "Open Office.org - document herstellen" Onder de hoofding "Status" krijg ik de melding "Nog niet hersteld". Ik klik "Volgende" en krijg onder "Status" als melding "Herstellen mislukt". Ik kan niet anders dan het venster sluiten. Het vervelende is dat dit telkens verschijnt na openen van de eerste PPS die ik wil openen na starten van mijn MAC. Weet iemand hoe ik uit die situatie geraak zodat de melding verdwijnt? Met beste dank.
andre

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

13 nov 2011, 09:29

Kun je schermafbeeldingen plaatsen en hier neerzetten?

Is de software up-to-date? Is het een PPS met lastige dingen waar Windows mee kan werken (bijvoorbeeld ActiveX elementen)?
Is het een presentatie die door jezelf is gemaakt? Ja? -> Waarom dan opslaan als PPS terwijl OO z'n eigen bestandsextensie heeft?
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.

opabio
Lid geworden op: 24 feb 2010, 13:37
Locatie: Westerlo

15 nov 2011, 19:37

Het probleem meldde zich bij gelijk welke PPS. Maar ondertussen is het euvel vanzelf??? verdwenen en meldt zich niet meer. In elk geval bedankt voor je prompt antwoord.
andre