olk14_contacten

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

moser
Lid geworden op: 21 aug 2004, 10:04
Locatie: Knokke-Heist

09 apr 2012, 17:07

Beste vrienden,ben een paar weken geleden overgestapt van pc naar Mac :
Iedere dag ik in Finder kijk zie ik dat mijn contacten verdubbeld zijn,als ik op zo een klik verschijnt olk14_contact,het bestand kan niet in outlook worden geopend omdat dit niet is gekoppeld aan de standaard identiteit,ik zwier die iedere dag in de prullenmand.......kan ik iets doen zodat dit er niet meer op komt? na een week staan er zo 5 bladzijden op en ik heb toch maar 69 contacten......
Nog iets,vandaag heb ik in outlook submappen gemaakt onder mijn postvak IN zoals:bewaren,privé,e.a.,ik heb daar de mail ingesleept die ik wilde houden,maar ik start deze namiddag weer op,kijk in die submappen en niets meer.... kunnen jullie mij ook hierin helpen?
dank bij voorbaat en groeten van moser.
Verzint eer ge begint.
Mac OS X versie 10.7.3
Office voor Mac 2011
Telenet.

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

09 apr 2012, 21:32

Hier is meer info nodig.

Hoe heb je bestanden van de PC naar de Mac geïmporteerd? Welke programma's gebruik je waardoor dit soort problemen komen?
Kun je een schermafbeelding maken? (CMD+Shift+3 indrukken) zodat we hier een en ander kunnen zien wat je bedoelt?
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.

moser
Lid geworden op: 21 aug 2004, 10:04
Locatie: Knokke-Heist

10 apr 2012, 09:12

Beste Sypie,mijn contacten voor outlook heb ik handmatig ingevoerd,nam wel wat tijd in beslag maar als weduwnaar heb ik wel teveel tijd.........en 69 is nu ook niet zoveel...,hoe komt het ook dat mijn mails dubbel staan in Finder ?
groeten,moser.
ps.waarvan wil je een schermafprint?
vandaag terug om 9.15h lijst met 69 olk14 contacten in Finder waar je niets kan mee doen,hoe dit tegenhouden?
Verzint eer ge begint.
Mac OS X versie 10.7.3
Office voor Mac 2011
Telenet.