Uitschrijven uit mailgroepen

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

moser
Lid geworden op: 21 aug 2004, 10:04
Locatie: Knokke-Heist

04 aug 2012, 08:54

Beste vrienden,wil me al een week uitschrijven uit de mailgroepen maar dit lukt nooit,krijg altijd pagina niet gevonden Fout 404........
Heb dan maar op vakantiestop gezet maar ook nu blijven de mails voortkomen, zal straks moeten denken dat dit ook zo moeilijk is als bij andere onpluise websides..........
graag prof.hulp a.u.b.,dank en groeten van moser.
Verzint eer ge begint.
Mac OS X versie 10.7.3
Office voor Mac 2011
Telenet.

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

05 aug 2012, 11:31

Voor mailgroepen moet je de beheerders van deze website contacten. Volgens mij staat er in een paar topics hierboven wel wie daar meer van weten.

Iedere website/aanbieder zou onderaan zijn e-mails een unsubscribe link moeten hebben, althand volgens de spam-richtlijnen. Wanneer je op een nieuwsbrief bent geabonneerd die je niet meer wilt ontvangen zou je met een simpele klik onderaan de betreffende nieuwsbrief uit moeten kunnen schrijven van deze nieuwsbrief.

Voor de mailgroepen van seniorennet zal er net zoiets zijn. Ik weet alleen niet waar (ik gebruik gelukkig geen mailgroepen).

Hier is de link die je waarschijnlijk gebruikt voor het uitschrijven van mailgroepen? http://www.seniorennet.be/Pages/Overige ... p?hulp=170
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.

moser
Lid geworden op: 21 aug 2004, 10:04
Locatie: Knokke-Heist

27 aug 2012, 18:55

Vrienden,dit is opgelost,groeten,moser.
Verzint eer ge begint.
Mac OS X versie 10.7.3
Office voor Mac 2011
Telenet.