WondershareAllMyTube version 3.1.1 for Mac

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

opabio
Lid geworden op: 24 feb 2010, 13:37
Locatie: Westerlo

22 aug 2012, 11:11

Heb onlangs dit SWprogramma aangekocht voor downloaden info van YouTube. Het heeft een paar weken gewerkt maar sedert een tiental dagen lukt het niet meer om iets van YouTube te downloaden. Ik gebruik Safari voor toegang naar YouTube. Bij selecteren van een filmpje verschijnt de "Download" knop rechtsboven. Bij het selecteren van de knop verloopt alles normaal met de melding "Task added to Download Queu succesfully. Echter in het venster van Wondershare verschijnt onder de naam van de film "Failed to download video". Contact met Helpdesk van Wondershare brengt geen aarde aan de dijk. Op hun aanraden ook al geprobeerd langs Chrome en Firefox maar dan verschijnt zelfs de Downloadknop niet. Iemand ervaring hiermee. Kent iemand een beter programma dat zoals Wondershare ook de mogelijkheid geeft om te converteren naar Ipod... Ik werk met MacOSX versie 10.6.8.
andre

powerbooster
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:09
Locatie: Hasselt

23 aug 2012, 09:26

Misschien de gratis Safari-extensie FastestTube eens proberen.
ISP Telenet Wigo⎟
Dropbox ⎟iCloud Drive 200GB
 iMac 21,5" 2,8 GHz Intel Core i7 MacOSX 10.13
 MacBook Pro 13" Intel Core2 Duo MacOSX 10.13
 iPhone 6 16GB
 iPad 3 16GB

opabio
Lid geworden op: 24 feb 2010, 13:37
Locatie: Westerlo

28 aug 2012, 17:58

Bedankt PowerBooster voor de tip maar dat programma heb ik ook al uitgeprobeerd en het werkt niet altijd. Ondertussen heb ik ondervonden dat het met Wondershare nu weer lukt langs Google Chrome. In elk geval bedankt voor uw reactie.
andre