Werken met Itunes

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

Gerit
Lid geworden op: 15 jul 2011, 10:16
Locatie: Aalter

11 apr 2014, 09:20

Hello,

Mijn vraag is, als er op internet een gebruiksaanwijzing staat in het nederlandsom zo nieuwe mogelijkheden te leren kennen om vlot met Itunes te kunnen werken.

Mijn probleem is het volgende : Als ik een CD wil importeren moet ik nu nummer voor nummer van de CD controleren of ik het dat nummer reeds nog niet heb in mijn bestaande bibliotheek (door het nummer in te typen in mijn zoek venster van (Muziek)

Is er een mogelijkheid om een instelling te doen zoals je hebt in de vaste muziekbibliotheek "dubbele nummers weergeven"
Dan zou ik kunnen op voorhand afvinken wat ik reeds al heb in mijn vaste bib. om te vermijden dat ik twee maal dat nummer importeer (verloren tijd en energy)

Bedankt voor de hulp,

Gerit,
Ik luister graag muziek, vooral instrumentaal (film - en klasiek) Leer graag iets bij, ik heb veel interresses. Graag wil ik nieuwe vrienden leren kennen.

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

12 apr 2014, 10:22

alle mogelijke uitleg vindt u in iTunes zelf.
open iTunes en ga naar 'help'. klik daar op 'iTunes help'; klik vervolgens op het driehoekje van het onderwerp dat u wil bekijken.

AfbeeldingAfbeelding

en er is ook nog het Apple-forum van seniorennet:

http://appleforum.seniorennet.be/
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

Gerit
Lid geworden op: 15 jul 2011, 10:16
Locatie: Aalter

14 apr 2014, 10:26

Goede dag,

Tot nu toe lukt het mij niet om een nog niet geïmporteerde cd te vergelijken met mijn bestaande muziek bib. en zo aan te klikken "geef dubbele onderdelen weer" dit zou handig zijn, want nu kom ik soms tot de vaststelling dat ik dit nummer reeds vroeger heb geïmporteerd.

Bedankt toch voor de goede raad,
Ik luister graag muziek, vooral instrumentaal (film - en klasiek) Leer graag iets bij, ik heb veel interresses. Graag wil ik nieuwe vrienden leren kennen.