Acrobat pro crasht

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

andemu
Lid geworden op: 30 apr 2006, 15:33
Locatie: Lokeren

13 jan 2020, 23:14

Ik werk met CS 6 creative suite sedert jaren met officiele versie zonder problemen. Mijn OS is Mojave en zonder enige wijziging crasht Acobat nu bij het opstarten. Na ± 30 sec valt het programma uit en verschijnt er een venster Acrobat onverwacht gestopt, met de keuze Negeer, Meld... en Open opnieuw.
Programma's al opnieuw geïnstalleerd en de updates uitgevoerd en toen werkte het 1 dag. Nu was het terug hetzelfde.
Weet iemand raad?
Dank bij voorbaat
Andre

janneman1
Lid geworden op: 24 mar 2004, 14:15
Locatie: kortrijk

21 jan 2020, 09:09

wellicht uw probleem melden bij Adobe
Afbeelding
MacBook Air M2 - 2022 - 16GB Sonoma
Mac Mini M1 - 2020 - 16GB Sonoma

johanmorris
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:10

22 mei 2020, 14:23

Ik had hetzelfde probleem al na het overschakelen van MacOS Sierra naar High Sierra. Een "update" van Acrobat CS bleek niet mogelijk, ik moest een nieuwe licentie nemen voor Acrobat DC en daarvoor moest maandelijks (!) betaald worden, levenslange licentie voor CS6 of niet.
Heb dat een hele tijd gedaan maar vond de nieuwste Acrobat DC helemaal niet beter of performanter dan die oude CS6 versie. Omdat ik naast mijn bureaucomputer ook nog een MacBook heb die ik in MacOs Sierra heb laten staan kan ik daar alle verrichtingen uitvoeren waarvoor ik Acrobat nodig heb, vooral het met OCR behandelen en indexeren van ingescande boeken.
Op de bureaucomputer, ondertussen voorzien van MacOS Catalina (waardoor een handvol programma's niet meer werken omdat ze niet overweg kunnen met dit 64-bit OS), heb ik als alternatief "PDF Studio2019" dat zowat alles kan wat Acrobat Pro kon (behalve het indexeren) voor een fractie van de kostprijs.