foutmelding microsoft

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

Audass
Lid geworden op: 16 feb 2014, 09:20
Locatie: Bertem

13 aug 2020, 11:24

Lendal
Lid
0
155 berichten
Rapporteer bericht
Geplaatst: 31 minuten geleden
Goedemorgen

Ik werk met Microsoft : word, excel en power point op een iMac met IOS Catalina laatste versie . Als voorbeeld geef ik voor Excel volgende gegevens Microsoft Excel , versie 16.41 ; product ID 04242-000-000004
Ik krijg regelmatig foutmeldingen als Microsoft Error reporting in the balk onderaan het bureaublad .Het is moeilijk u een foto te sturen maar de icoon zet eruit als het blad van een scheurkalender met een gele bovenrand en daaronder een wit blad met diverse grafieklijnen in diverse kleuren. Ik kan het terugvinden in de folder shared support.
Er zijn verschillende opties en ik kies altijd voor Remove fromDock. Ik heb geen weet hoe ik daaraan geraak. En wat moet er gedaan worden om dit te vermijden. Dit fenomeen komt voor de drie programma's.
Met dank bij voorbaat
Audass

LievenL
Lid geworden op: 20 nov 2019, 14:21
Locatie: Server X

14 aug 2020, 10:25

Om een schermafbeelding te maken klik je Command shift en 4, dan verandert je cursor en kan je een stuk beeld selecteren.

Wat de foutmeldin,g betreft: Office volledig verwijderen en opnieuw installeren.
Nog beter: die rommel niet gebruiken maar de gratis programma's bij OSX, werken veel beter, en vooral stabieler.