bookmarks kopiëren

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

Audass
Lid geworden op: 16 feb 2014, 09:20
Locatie: Bertem

10 aug 2022, 18:09

Goedenavond

ik gebruik op mijn iMac Firefox en heb bijgevolg bookmarks; zoals voorzien door de software van Firefox. Maar ik heb een tweede afzonderlijke folder, die ik other bookmarks genoemd heb. In deze heb ik een reeks andere bookmarks geplaatst. Ik zou graag de folder met de klassieke bookmarks als ook de folder other bookmarks ook hebben op mijn MacBook. Is er een mogelijkheid om alles te kopiëren op de macBook ? Hoe moet ik te werk gaan aub ?

Met dank en vriendelijke groeten

Audass

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

11 aug 2022, 09:12

Inloggen bij Firefox browser , en dan synchroniseren .
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

janneman1
Lid geworden op: 24 mar 2004, 14:15
Locatie: kortrijk

12 aug 2022, 11:14

Je kan ook bladwijzers exporteren en deze dan importeren op een ander toestel of browser.
Ga daarvoor in uw menubalk naar "Bladwijzers" en klik op "Bladwijzers beheren". Je krijgt dan een nieuw venster. Klik nu op het vinkje naast de 2 pijltjes en daarna op "Bladwijzers exporteren naar HTML". Je kan nu een bestand genaamd "Bookmarks" opslaan en dit bestand daarna importeren op uw Macbook.
Als je uw bookmarks steeds wil synchroniseren op beide toestellen, is het inderdaad beter een Firefox-account te maken en in te loggen met dezelfde account op beide toestellen, zoals u kon lezen bij audibac.
Afbeelding
MacBook Air M2 - 2022 - 16GB Sonoma
Mac Mini M1 - 2020 - 16GB Sonoma