ik dacht altijd... mij kan dit niet overkomen
-
zien - Lid geworden op: 03 okt 2006, 16:20
Goede avond Aatje,
weet je en dat vind ik super..als je elkaar al zo lang kent,kan je eens een paar daagjes vadsen ,dan weet je die zit weer ......
Nee Meid ,maar ik weet ook niks zinnigs alle dagen te vertellen, of wel maar dan is het weer triestig nieuws ,alhoewel het lijkt toch "de goede "richting uit te gaan deze maal.
Vertel het je wel aan de foon Aatje.
Falcon ,
haha ,bedankt moest wel lachen (niet uitlachen hé)dat je me ging zoeken.
Ja het is heel druk nu ,en kan dan de keizerin ni te lang verwaarlozen(missen )dus moet ik effe schipperen.Gelukkig was ik naar jou topic gaan bij lezen en zag het staan, dat Aatje naar me vroeg.
Aatje ,morgen bel ik je wel ,ben je weg geen probleem dan probeer ik het later opnief.
Dedoeikes en hou je hé meid dikke knuff.

Werk op laptop Windows 10
service Pack 2,geheugen (Ram) bits 64 besturingssysteem.
Leef in harmonie met jezelf,dan leef je in harmonie met de wereld
-
Hoi Aatje
laat eens een een foto zien van je druivelaar ,en foto van je bloemstuk aub.
Dikke knuffel,
Zientje
laat eens een een foto zien van je druivelaar ,en foto van je bloemstuk aub.
Dikke knuffel,
Zientje

-
labores - Lid geworden op: 21 nov 2005, 19:17
Zientje, Falcon1 foto komt eraan maar dochter brengt fototoestel mee, mijn digitje doet het niet.Wat heb ik vanacht voor het eerst goed geslapen zonder medicatie en het was om 7.30 uur dat ik wakker werd, anders 4.00 ik voel mij goed.Straks bloemstuk maken en naar guido brengen,zo ik hoop dat jullie een mooie dag krijgen niet piekeren maar veel lachen " is gemakkelijk gezegd he! "
liefs Labores

liefs Labores
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Labores,
ik ben blij voor jou dat je een rustige nacht gehad hebet... Misschien toch het begin van wat "gemoedsrust"... laat ons hopen!
Ben benieuwd naar de foto van je bloemstukje hoor, lijkt wel iets speciaal.
En vandaag nog een stukje maken voor Guido. Dan kan je nog eens een babbeltje doen met hem...
Voor jou ook een fijne dag... en ik zou zeggen... zo weinig mogelijk piekeren... maar ik weet ook wel hoe het in realiteit gaat...
Liefs,
Veertje & Falcon
Zientje, ik begin je ondertussen wel te kennen hoor... Bedankt dat je op mijn oproep gereageerd hebt
Ook veel sterkte voor jou.
ik ben blij voor jou dat je een rustige nacht gehad hebet... Misschien toch het begin van wat "gemoedsrust"... laat ons hopen!
Ben benieuwd naar de foto van je bloemstukje hoor, lijkt wel iets speciaal.
En vandaag nog een stukje maken voor Guido. Dan kan je nog eens een babbeltje doen met hem...
Voor jou ook een fijne dag... en ik zou zeggen... zo weinig mogelijk piekeren... maar ik weet ook wel hoe het in realiteit gaat...
Liefs,
Veertje & Falcon
Zientje, ik begin je ondertussen wel te kennen hoor... Bedankt dat je op mijn oproep gereageerd hebt
Ook veel sterkte voor jou.
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Dag Aatje,
Kom je effe de groetjes doen...
het is maar om te laten weten ben je ni vergeten zenne.
De herfst kleuren beginnen mooi te kleuren in de tuin .
Dikke bees
Zientje en Famke
x x x
Kom je effe de groetjes doen...
het is maar om te laten weten ben je ni vergeten zenne.
De herfst kleuren beginnen mooi te kleuren in de tuin .
Dikke bees
Zientje en Famke
x x x

-
Hey Labores,
we hebben bijna twee weken niks meer van je gehoord... Lukt het een beetje? Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd... maar of dat ook altijd klopt?
Hopelijk horen we snel wat van jou... gewoon om te weten hoe het met je is... En... misschien toch nog die foto, want ben eigenlijk toch benieuwd! Ik deed vroeger ook graag bloemschikken en in de tuin werken (was wel een extra grote!)
We wensen je nog een fijne dag... en geniet van het mooie weer...
Dikke knuff,
Falcon
we hebben bijna twee weken niks meer van je gehoord... Lukt het een beetje? Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd... maar of dat ook altijd klopt?
Hopelijk horen we snel wat van jou... gewoon om te weten hoe het met je is... En... misschien toch nog die foto, want ben eigenlijk toch benieuwd! Ik deed vroeger ook graag bloemschikken en in de tuin werken (was wel een extra grote!)
We wensen je nog een fijne dag... en geniet van het mooie weer...
Dikke knuff,
Falcon
-
Lieve Labores,
hopelijk lukt het jou wat beter... het mooi weer draagt daar misschien ook toe bij...
We wensen jou in elk geval nog veel sterkte...
Liefs,
Veertje & Falcon
hopelijk lukt het jou wat beter... het mooi weer draagt daar misschien ook toe bij...
We wensen jou in elk geval nog veel sterkte...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
even jullie een fijne dag toewensen, ik ben niet veel op de pc omdat het mij nog niet zo goed afgaat. Vrijdag was het even paniek, Finley mijn kleidochter was volledig in paniek in de school, de rede.. ze moesten gaan turnen, daarbij moeten ze alles van juwelen afdoen ze heeft namelijk een hangertje met een klein hartje waarin wat asse van haar pepe zit, niemand mag dat aanraken, dus ze deed dat ook af en legde dit op de aangeweze plaats, na de turnles ging ze haar hangertje halen maar dit lag er niet meer, een van de jongens had dit genomen en was er mee aan het tennissen ze heeft geroepen gehuild en ze moesten haar met 4 man tegenhouden want ze zou letterlijk die jongen te lijf zijn gegaan, toen ze haar hangertje terug had is ze kalm geworden.Gans de klas inclusief de leerkracht hebben haar gesteund. en weet je wat die gast zei( ik mag alles doen mijne papa heeft toch geld.) einde citaat... conclusie: wat voor een mentaliteit moet dat daar thuis zijn !zo respectloos.....
zo genoeg verteld nu een mooi herfstbloemetje

liefs Labores
zo genoeg verteld nu een mooi herfstbloemetje

liefs Labores
-
Lieve Labores,
wat verschrikkelijk erg voor je kleinkind. Vroeger zou ik het misschien ook allemaal niet zo begrepen hebben... Maar nu ik zelf een een kleinkind had dat enorm aan mij gehecht is en waar ik ook de pépé van ben begrijp ik wel dat dit verschrikkelijk moet zijn voor zo'n kind...
En dat de sommige kinderen tegenwoordig echt onrespectvol kunnen zijn kom ik op mijn werk bijna dagelijks tegen... en het erge is dat je inderdaad van de ouders dikwijls totaal geen begrip meer krijgt!!!
Ik vind het ook enorm erg voor jou wat er gebeurd is... je zit al in een zwakke positie en dan moet dit nog gebeuren!
En verder... krijg je je dagen gevuld? Voel je je al een beetje beter? Of is het nog met ups en downs?
We wensen je nog een fijne avond en hopelijk morgen ook een rustige dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
wat verschrikkelijk erg voor je kleinkind. Vroeger zou ik het misschien ook allemaal niet zo begrepen hebben... Maar nu ik zelf een een kleinkind had dat enorm aan mij gehecht is en waar ik ook de pépé van ben begrijp ik wel dat dit verschrikkelijk moet zijn voor zo'n kind...
En dat de sommige kinderen tegenwoordig echt onrespectvol kunnen zijn kom ik op mijn werk bijna dagelijks tegen... en het erge is dat je inderdaad van de ouders dikwijls totaal geen begrip meer krijgt!!!
Ik vind het ook enorm erg voor jou wat er gebeurd is... je zit al in een zwakke positie en dan moet dit nog gebeuren!
En verder... krijg je je dagen gevuld? Voel je je al een beetje beter? Of is het nog met ups en downs?
We wensen je nog een fijne avond en hopelijk morgen ook een rustige dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Goede morgen Falcon1, met mij gaat het redelijk, zoals je zegt met " ups en downs" ik ben nog altijd bezig met de papierenmolen, van het pensioen heb ik nog niks gehoord of gekregen moet dat nu allemaal zo lang duren !
van de vakbond heb ik bericht ontvangen dat guido een gouden ereteken zou krijgen, dus deze morgen eens gaan horen, of ze al weten dat hij 3 maanden geleden is overleden, dat blijft maar duren.dan naar de belastingen daar is ook iets niet in orde, te weinig afgehouden in hun voordeel dus daar gaan we weer met een hoop papieren en dat blijft maar aanslepen, soms denk ik " wat voor zin heeft het nog allemaal"
Falcon nog een heel fijne dag.. Labores
van de vakbond heb ik bericht ontvangen dat guido een gouden ereteken zou krijgen, dus deze morgen eens gaan horen, of ze al weten dat hij 3 maanden geleden is overleden, dat blijft maar duren.dan naar de belastingen daar is ook iets niet in orde, te weinig afgehouden in hun voordeel dus daar gaan we weer met een hoop papieren en dat blijft maar aanslepen, soms denk ik " wat voor zin heeft het nog allemaal"
Falcon nog een heel fijne dag.. Labores
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Lieve Labores,
Ja, al die paperassen vreselijk hé, alsof het allemaal
nog niet lastig en vermoeiend genoeg is
Dat zijn van die formaliteiten waar je doorheen moet helaas
Het duurt allemaal zijn tijd; (hier was het meer dan een half jaar.)
en eer alles dan op de 'goede' naam staat
Je mag de moed niet laten zakken hoor, het wordt beter:)
alleen zeggen ze er niet bij wanneer. Helaas.
Kom het maar van je afschrijven, 'baat het niet het schaad ook niet'
we hebben en luisterend oor.
Veel sterkte en een knuffelke
Groetjes,
Oma-C
Ja, al die paperassen vreselijk hé, alsof het allemaal
nog niet lastig en vermoeiend genoeg is
Dat zijn van die formaliteiten waar je doorheen moet helaas
Het duurt allemaal zijn tijd; (hier was het meer dan een half jaar.)
en eer alles dan op de 'goede' naam staat
Je mag de moed niet laten zakken hoor, het wordt beter:)
alleen zeggen ze er niet bij wanneer. Helaas.
Kom het maar van je afschrijven, 'baat het niet het schaad ook niet'
we hebben en luisterend oor.
Veel sterkte en een knuffelke
Groetjes,
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Labores,
Als je alles zo beschouwt is het mensonterend hoe men omgaat met mensen die rouwen nog extra gaat belasten met dingen waar ze niet van de op de hoogte zijn. Het kan toch niet dat ze geen weet hebben van die problematiek! Er wordt net gedaan of het iets is waar ze niet van op de hoogte zijn en niet snel kan geregeld worden. Er zijn honderden mensen... per dag... die met dit probleem te maken hebben! Ik heb nogmaals gezegd dat ik mij dit probleem wil ter harte nemen naar de overheid toe, maar dan moet ik daar een duidelijk beeld van hebben. Volgend jaar ben ik op pensioen en wil ik daar ook daad werkelijk werk van maken.
Maar daar ben jij niet mee geholpen natuurlijk... Nu, het zal allemaal wel zijn oplossing vinden hoor, maar de vraag is of het allemaal op die manier moet. We hopen dan ook dat voor jou dit zo snel mogelijk geregeld kan worden en dat dit papiermolen er zo snel mogelijk is doorgedraaid.
Zorg voor er vooral voor dat je er jezelf niet in verliest want dat is het allemaal niet waard... in verloop van tijd zal alles wel zijn oplossing vinden...
Hopelijk heb je toch nog een fijne avond en rustige nacht...
En je weet het... als er jou iets dwars zit, kom het dan hier zeker vertellen!!!
Liefs,
Veertje & Falcon
Als je alles zo beschouwt is het mensonterend hoe men omgaat met mensen die rouwen nog extra gaat belasten met dingen waar ze niet van de op de hoogte zijn. Het kan toch niet dat ze geen weet hebben van die problematiek! Er wordt net gedaan of het iets is waar ze niet van op de hoogte zijn en niet snel kan geregeld worden. Er zijn honderden mensen... per dag... die met dit probleem te maken hebben! Ik heb nogmaals gezegd dat ik mij dit probleem wil ter harte nemen naar de overheid toe, maar dan moet ik daar een duidelijk beeld van hebben. Volgend jaar ben ik op pensioen en wil ik daar ook daad werkelijk werk van maken.
Maar daar ben jij niet mee geholpen natuurlijk... Nu, het zal allemaal wel zijn oplossing vinden hoor, maar de vraag is of het allemaal op die manier moet. We hopen dan ook dat voor jou dit zo snel mogelijk geregeld kan worden en dat dit papiermolen er zo snel mogelijk is doorgedraaid.
Zorg voor er vooral voor dat je er jezelf niet in verliest want dat is het allemaal niet waard... in verloop van tijd zal alles wel zijn oplossing vinden...
Hopelijk heb je toch nog een fijne avond en rustige nacht...
En je weet het... als er jou iets dwars zit, kom het dan hier zeker vertellen!!!
Liefs,
Veertje & Falcon