Mijn Papsje....
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
angel hou het rustig meiske je heb de plaats doe geen onkosten en domme dingen zet je zeker niet krab
de tyd brengt wel raad ik bewonder jou om je inzet en je man
hier was ik in de plaats van jou man nu het is ons geluk
by jou luk het ook doe rustig voort je komt er
wens je een fyne dag en en geniet van je moeder zolang je kunt
groetjes en knufje van therie
de tyd brengt wel raad ik bewonder jou om je inzet en je man
hier was ik in de plaats van jou man nu het is ons geluk
by jou luk het ook doe rustig voort je komt er
wens je een fyne dag en en geniet van je moeder zolang je kunt
groetjes en knufje van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
jou verhaal heeft me ook aangegrepen!
Ik vind het fantastisch wat je doet. Het zal iedereen momenteel wat gemoedsrust brengen denk.
Ook fijn Ed dat hij dat allemaal wil doen voor je moeder, echt bewonderenswaardig! Niet iedereen zou daar voor open staan. Maar hij zal het ook niet aallen voor je moeder doen denk ik!
Maar wat je moeder meemaakt is "onmenselijk" geloof me! Zowat het ergste wat je kan meemaken, als je na al die jaren je man moet afgeven!
Ik weet ook dat die eerste weken voor haar moordend moeten zijn... plots alleen zijn... en dan die nachten... Geloof me, het haalt het laatste stukje energie uit je!
Nu ze bij jullie thuis is zal ze zic h misschien wat rustiger voelen. En het belangrijkste is dat, als ze plots overvallen wordt van verdriet, er toch iemend is die haar kan opvangen. Er zijn zo momenten dat je denkt dat het precies toch een beetje lukt, en van de ene seconde op de andere stort je wereld plots weer volledig in elkaar. En dan moet je iemand hebben waar je dat tegen kwijt kan.
De manier waarop je zo een verlies verwerkt is voor iedereen anders... er zijn honderden faktoren die een rol spelen...
Wat ik ook in je verhaal las, is dat je moeder plots nieuwe kleren wou kopen. Wij hebben net hetzelfde meegemaakt in die periode! Hoe het komt weet ik niet maar blijkbaar zijn het allemaal kleine hoofdstukjes die je wil afsluiten en anders en opnieuw beginnen...
Ik hoop dat jullie je nu beter gaan voelen... er zal nu wel wat last van je schouders vallen, al is en blijft het een hele opgave, iets wat we zeker niet onderschatten!
Liefs,
Veertje & Falcon
jou verhaal heeft me ook aangegrepen!
Ik vind het fantastisch wat je doet. Het zal iedereen momenteel wat gemoedsrust brengen denk.
Ook fijn Ed dat hij dat allemaal wil doen voor je moeder, echt bewonderenswaardig! Niet iedereen zou daar voor open staan. Maar hij zal het ook niet aallen voor je moeder doen denk ik!
Maar wat je moeder meemaakt is "onmenselijk" geloof me! Zowat het ergste wat je kan meemaken, als je na al die jaren je man moet afgeven!
Ik weet ook dat die eerste weken voor haar moordend moeten zijn... plots alleen zijn... en dan die nachten... Geloof me, het haalt het laatste stukje energie uit je!
Nu ze bij jullie thuis is zal ze zic h misschien wat rustiger voelen. En het belangrijkste is dat, als ze plots overvallen wordt van verdriet, er toch iemend is die haar kan opvangen. Er zijn zo momenten dat je denkt dat het precies toch een beetje lukt, en van de ene seconde op de andere stort je wereld plots weer volledig in elkaar. En dan moet je iemand hebben waar je dat tegen kwijt kan.
De manier waarop je zo een verlies verwerkt is voor iedereen anders... er zijn honderden faktoren die een rol spelen...
Wat ik ook in je verhaal las, is dat je moeder plots nieuwe kleren wou kopen. Wij hebben net hetzelfde meegemaakt in die periode! Hoe het komt weet ik niet maar blijkbaar zijn het allemaal kleine hoofdstukjes die je wil afsluiten en anders en opnieuw beginnen...
Ik hoop dat jullie je nu beter gaan voelen... er zal nu wel wat last van je schouders vallen, al is en blijft het een hele opgave, iets wat we zeker niet onderschatten!
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Ik had tegen mijn man gezegd (toen we van de week net begonnen met mijn moeder hier te herbergen) dat ik verwachtte dat ze dit 2 dagen zou uithouden, daarna zou ze zich gaan vervelen en zich geen raad meer weten met zichzelf en haar omgeving.falcon1 schreef:
Nu ze bij jullie thuis is zal ze zic h misschien wat rustiger voelen.
Ik heb (helaas) gelijk gekregen want de rust die we zagen de afgelopen 2 dagen is weg bij haar, ze is wederom erg ongelukkig en wij weten het niet meer nu.
We hebben echt alles gedaan wat we konden, geloof me.
Geen idee wat ons nu nog te wachten staat maar het maakt me bang en als ik zo naar haar zit te kijken gaan er verschillende gevoelens en gedachten door mijn hoofd.
Ze is net haar maatje kwijt na 65 jaar samen zijn.
Ze zit in een vreemde omgeving en het licht is bijna uit haar ogen verdwenen, ze is zo goed als blind, ze kan nog nauwelijks horen, ze is afhankelijk, ze is bijna 87 jaar en er is nog weinig van die statige vrouw van een half jaar geleden over, ze loopt gebukt en sloft met haar voeten over de grond.
Het doet enorm pijn en ik weet dat ik een enorme klap zal krijgen wanneer ik ook haar verlies maar toch hoop ik op genade, genade voor mijn moeder, genade van Hem waar ze haar hoop op heeft gevestigd, haar hoop dat Hij haar snel op komt halen
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel,
je bericht was nu echt wel aangrijpend, maar ik zie ook dat je de gevoelns van je moeder stilaan begint te begrijpen! Wat zou jezelf willen als je geliefde heen gaat en het gemis onmenselijk groot is..; Je wil terug samen zijn, zoals vroeger, terug van elkaar kunnen genieten! Is het misschien dat wat in het hoofd van je moeder speelt? Ik heb hetzelfde aan de hand gehad... maar uiteindelijk was ik sterk genoeg om het te verwerken. Zij zal het uitzicht en die kracht niet meer hebben denk ik...
Trouwens, je voelt het zelf ook en en je hebt het dan ook zo mooi verwoord, ik ben wat opgelucht dat je die mogelijkheid voor ogen houdt...
Je moet je neerleggen bij ons aardse leven hoor... niemand zal het eeuwige leven hebben!
En toch hoop ik dat ik het weer verkeerd voor heb! Ik wil maar zeggen... je moet op alles voorbereidt zijn... Laat ons hopen dat het zo'n vaart niet loopt en dat je moeder zich na verloop van tijd herpakt! Maar nogmaals, voor haar is het gemis van je papsje bijna onoverkomelijk, hoe goed ook andere mensen hun best doen om dit te weerleggen of haar te willen helpen..
Angel en Ted, we bewonderen jullie wel voor jullie zelfopoffering en dat jullie, na al wat jullie hebben meegemaakt, nog die moed kunnen opbrengen!
Veel liefs,
Veertje & Falcon
je bericht was nu echt wel aangrijpend, maar ik zie ook dat je de gevoelns van je moeder stilaan begint te begrijpen! Wat zou jezelf willen als je geliefde heen gaat en het gemis onmenselijk groot is..; Je wil terug samen zijn, zoals vroeger, terug van elkaar kunnen genieten! Is het misschien dat wat in het hoofd van je moeder speelt? Ik heb hetzelfde aan de hand gehad... maar uiteindelijk was ik sterk genoeg om het te verwerken. Zij zal het uitzicht en die kracht niet meer hebben denk ik...
Trouwens, je voelt het zelf ook en en je hebt het dan ook zo mooi verwoord, ik ben wat opgelucht dat je die mogelijkheid voor ogen houdt...
Angel, je zal dat heus wel overleven hoor... hoe moeilijk het ook mag zijn... maar je ouders hebben hun aardse taak nu vervuld en willen voor eeuwig samen zijn!Het doet enorm pijn en ik weet dat ik een enorme klap zal krijgen wanneer ik ook haar verlies maar toch hoop ik op genade, genade voor mijn moeder, genade van Hem waar ze haar hoop op heeft gevestigd, haar hoop dat Hij haar snel op komt halen
Je moet je neerleggen bij ons aardse leven hoor... niemand zal het eeuwige leven hebben!
En toch hoop ik dat ik het weer verkeerd voor heb! Ik wil maar zeggen... je moet op alles voorbereidt zijn... Laat ons hopen dat het zo'n vaart niet loopt en dat je moeder zich na verloop van tijd herpakt! Maar nogmaals, voor haar is het gemis van je papsje bijna onoverkomelijk, hoe goed ook andere mensen hun best doen om dit te weerleggen of haar te willen helpen..
Angel en Ted, we bewonderen jullie wel voor jullie zelfopoffering en dat jullie, na al wat jullie hebben meegemaakt, nog die moed kunnen opbrengen!
Veel liefs,
Veertje & Falcon
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede morgen lieve angelique
zit hier erg aangeslagen over jou berichtje
maar meisje toch weet je het nog wel allemaal
ik zou het niet meer weten wat doen
het doet erg pijn te lezen hoe je het nu vergaat
en niemand die kan helpen
ik geloof het
wens je heel erg veel sterkte lieverd
knuffeltje riekske
zit hier erg aangeslagen over jou berichtje
maar meisje toch weet je het nog wel allemaal
ik zou het niet meer weten wat doen
het doet erg pijn te lezen hoe je het nu vergaat
en niemand die kan helpen
ik geloof het
wens je heel erg veel sterkte lieverd
knuffeltje riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
lieve angel
ik lees juist dat het minder goed gaat met je moeder
ik sta er een beetje verstom van maar vergeet niet angel
jou moeder mis haar man en de ouderdom speelt hier ook een rol in
daarom lieve angel kyk wat het brengt kyk wat ze doet
daarna kun je nog beslissen kom nu regelmatig lezen is er iets
schryf het neer angel wy zyn er voor u de vriendschap en de
babbelkes
sterkte en knufje van therie
groetjes therie
groetjes therie
-
Lieve Angel en ed,
kom jullie een fijne dag wensen, hopelijk lukt het vandaag wat beter.
Zoals Riekske en Therie zeggen... kom het hier gerust vertellen hoor...
Liefs,
Veertje en Falcon
kom jullie een fijne dag wensen, hopelijk lukt het vandaag wat beter.
Zoals Riekske en Therie zeggen... kom het hier gerust vertellen hoor...
Liefs,
Veertje en Falcon
-
Mijn moeder hecht zich erg snel hebben Ed en ik in de gaten want ze wil steeds minder vaak en minder lang naar haar eigen huis.
En we zitten nu pas in de beginfase van alles.
We hebben toch maar besloten naar een andere woning (groter) te gaan zoeken, een opknappertje die minder kost.
Mijn moeder verveeld zich kapot hier zegt ze (het is eerlijk maar moeilijk voor ons) en windt zich nu al aardig op als het niet zo gaat als zij het wilt en haar kennende (en ik ken haar door en door) gaat dit nog moeilijk worden voor ons drie.
Mijn moeder heeft een buurvrouw die een paar jaartjes jonger is dan zij en die vrouw heeft helemaal hetzelfde meegemaakt als mijn moeder.
Die buurvrouw is sinds 1 jaartje haar man kwijt en qua verdriet is het niet veel minder geworden vertelde ze.
Die buurvrouw heeft er behoefte aan om haar en mijn moeder te helpen door er met elkaar over te praten maar helaas, mijn moeder wil niet (zoals haar hele leven al het geval is geweest) met buren praten/omgaan enz.
Vraag me niet waarom maar het is altijd al zo geweest helaas.
Jammer want die vrouw is een hele nette vrouw, echt zoals mijn ouders ze graag hadden en inderdaad, zoals die buurvrouw zei "we kunnen wat voor elkaar betekenen door elkaars verdriet te delen".
Ed had mijn moeder (op haar vragen) net even naar huis gebracht en na 5 minuten ging hier de telefoon alweer en mijn moeder zei "ik ben hier zo alleen, ik mis iemand, die is hier niet meer" en eigenlijk vroeg ze mij als het ware haar m'n vader terug te geven.
Heel triest voor haar en het gaat me dan ook door merg en been en maakt me dan zo verdrietig en vooral wanhopig.
Lieve vrienden, ik weet het, het klinkt als klagen wat ik hier nu schrijf maar zo is het niet bedoeld, het is eerder paniek, paniek omdat ik begin te voelen dat mijn moeder alles van ons verwacht en geen andere mensen in haar leven wil toelaten.
Ik vind dit zwaar, vooral als (en dit zal waarschijnlijk ook gebeuren) het zometeen nog erger gaat worden en wij hier als 3 aparte mensen zullen gaan wonen inplaats van een echtpaar en een moeder ..... snap je?
Afgelopen nacht had ik een rotnacht, een nacht vol piekeren en angst en ik weet werkelijk niet wat ik kan doen om het allemaal naar de zin te krijgen/maken.
Ik geef eerlijk toe dat ik nu echt bang aan het worden ben, bang voor wat er komen zal en ik het dit keer echt niet op kan lossen.
En we zitten nu pas in de beginfase van alles.
We hebben toch maar besloten naar een andere woning (groter) te gaan zoeken, een opknappertje die minder kost.
Mijn moeder verveeld zich kapot hier zegt ze (het is eerlijk maar moeilijk voor ons) en windt zich nu al aardig op als het niet zo gaat als zij het wilt en haar kennende (en ik ken haar door en door) gaat dit nog moeilijk worden voor ons drie.
Mijn moeder heeft een buurvrouw die een paar jaartjes jonger is dan zij en die vrouw heeft helemaal hetzelfde meegemaakt als mijn moeder.
Die buurvrouw is sinds 1 jaartje haar man kwijt en qua verdriet is het niet veel minder geworden vertelde ze.
Die buurvrouw heeft er behoefte aan om haar en mijn moeder te helpen door er met elkaar over te praten maar helaas, mijn moeder wil niet (zoals haar hele leven al het geval is geweest) met buren praten/omgaan enz.
Vraag me niet waarom maar het is altijd al zo geweest helaas.
Jammer want die vrouw is een hele nette vrouw, echt zoals mijn ouders ze graag hadden en inderdaad, zoals die buurvrouw zei "we kunnen wat voor elkaar betekenen door elkaars verdriet te delen".
Ed had mijn moeder (op haar vragen) net even naar huis gebracht en na 5 minuten ging hier de telefoon alweer en mijn moeder zei "ik ben hier zo alleen, ik mis iemand, die is hier niet meer" en eigenlijk vroeg ze mij als het ware haar m'n vader terug te geven.
Heel triest voor haar en het gaat me dan ook door merg en been en maakt me dan zo verdrietig en vooral wanhopig.
Lieve vrienden, ik weet het, het klinkt als klagen wat ik hier nu schrijf maar zo is het niet bedoeld, het is eerder paniek, paniek omdat ik begin te voelen dat mijn moeder alles van ons verwacht en geen andere mensen in haar leven wil toelaten.
Ik vind dit zwaar, vooral als (en dit zal waarschijnlijk ook gebeuren) het zometeen nog erger gaat worden en wij hier als 3 aparte mensen zullen gaan wonen inplaats van een echtpaar en een moeder ..... snap je?
Afgelopen nacht had ik een rotnacht, een nacht vol piekeren en angst en ik weet werkelijk niet wat ik kan doen om het allemaal naar de zin te krijgen/maken.
Ik geef eerlijk toe dat ik nu echt bang aan het worden ben, bang voor wat er komen zal en ik het dit keer echt niet op kan lossen.
.
Groetjes,
Angel4
-
lieve angel kryg er benauwd van
en ik kan jou heel goed geloven dat je bang bent
voor wat dit gaat worden hoe dit gaat aflopen
daarom angel heel veel sterkte en moed
laat dit allemaal niet te ver komen denk ook aan ed
hy is je man voor hem zal dit ook niet gemakelyk zyn
angel meiske ik heb zo met je te doen kon ik helpen deed ik dat
maar heelaas gaat dit niet
ik bid dat dit in orde komt
therie
en ik kan jou heel goed geloven dat je bang bent
voor wat dit gaat worden hoe dit gaat aflopen
daarom angel heel veel sterkte en moed
laat dit allemaal niet te ver komen denk ook aan ed
hy is je man voor hem zal dit ook niet gemakelyk zyn
angel meiske ik heb zo met je te doen kon ik helpen deed ik dat
maar heelaas gaat dit niet
ik bid dat dit in orde komt
therie
groetjes therie
groetjes therie
-
pineche - Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
t ja Angel, t is heel moeilijk voor jou
maar je moet leven met je man en dat moet je moeder begrijpen
er moet iemand haar dat eens goed wijsmaken, mss de huisdokter ???
ze mag geen beslag op jou leggen, je hebt het al moeilijk genoeg
ik ben nu 5 jaar alleen, en t is verdomd moeilijk, maar ik zou dat nooit mijn dochter aan doen, t is haar leven en dat moet ze delen met haar man, niet met mij
dat is iets dat jou moeder moet verstaan, ze mag zo geen egoïst zijn en alleen aan haarzelf denken, dat moet er iemand haar eens goed aan haar verstand brengen, het mag geen breuk worden tussen jouw man en jou
want jij staat tussen twee vuren
denk aan uw verder leven en desnoods moet je moeder maar naar een home
dat is heel erg wat ik zeg, maar zo is het leven nu eenmaal, het leven is hard
heel veel sterkte voor u en Ed
maar je moet leven met je man en dat moet je moeder begrijpen
er moet iemand haar dat eens goed wijsmaken, mss de huisdokter ???
ze mag geen beslag op jou leggen, je hebt het al moeilijk genoeg
ik ben nu 5 jaar alleen, en t is verdomd moeilijk, maar ik zou dat nooit mijn dochter aan doen, t is haar leven en dat moet ze delen met haar man, niet met mij
dat is iets dat jou moeder moet verstaan, ze mag zo geen egoïst zijn en alleen aan haarzelf denken, dat moet er iemand haar eens goed aan haar verstand brengen, het mag geen breuk worden tussen jouw man en jou
want jij staat tussen twee vuren
denk aan uw verder leven en desnoods moet je moeder maar naar een home
dat is heel erg wat ik zeg, maar zo is het leven nu eenmaal, het leven is hard
heel veel sterkte voor u en Ed
groetjes pineche
overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)
-
Gast
lieve AngelIk geef eerlijk toe dat ik nu echt bang aan het worden ben, bang voor wat er komen zal
ik begrijp je,maar niemand kan daar een antwoord op geven,wat de toekomst met zich meebrengt is een raadsel voor ieder op aarde !!!
maar wat goed is in dit leven,is te weten dat je nooit alleen bent !!!ondanks je fel verdriet !!!!!
ik omhels je met een warme knuffel !!!!
-
Gast
ik geef pinech ergens wel gelijk,zelfs terecht !!!!want jij staat tussen twee vuren
ondanks dit,begrijp ik je erg goed dat het pijnlijk moet zijn !!!
laat vooral je kopje niet hangen hoor!!!
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve angelique
ja die woorden van pineche zijn eerlijk maar waar
lieverd denk aan jouzelf en zet niet alles op het spel
je mag je niet schuldig voelen
intendeel je hebt alles gedaan wat je kon
meer kan echt niet
lieverd kon ik maar ff mijn arm om je heen leggen
een arm om te schuilen
en je ff begrijpelijk maken dat jullie ook nog een leven hebbben
ik zeg al steeds angel denk ff aan jezelf
wie zal er voor jou zijn als het niet meer gaat
ik weet het is erg hard
mijn schoonmake die hebben wij zelf naar het bejaardehuis gebracht
was zwaar voor ons
maar later was het goede oplossing
heel erg dement
zo lief ik haar heb gehad
zij was mijn moederke ik hield veel van haar
maar angel ik zou niet verder gekund hebben
en was zoooooo blij dat wij die stap genomen hebben
voel je niet schuldig lieverd
en als je moeder niet wil
is erg zwaar
dan heb jij geen leven meer meisje
ik zit hier met een dikke traan
het doet erg pijn jou te lezen
maar wij zijn volwassen mensen
schrijf het van je af
en noem je geen klager
nee integendeel
hier is een luisterend oor
die je toch misschien een hint kunnen geven
sterkte lieverd
denk maar eens goed na
knuffeltje riekske
en begin niet aan een groter huis
ook dat zal zij niet aanvaarden
ja die woorden van pineche zijn eerlijk maar waar
lieverd denk aan jouzelf en zet niet alles op het spel
je mag je niet schuldig voelen
intendeel je hebt alles gedaan wat je kon
meer kan echt niet
lieverd kon ik maar ff mijn arm om je heen leggen
een arm om te schuilen
en je ff begrijpelijk maken dat jullie ook nog een leven hebbben
ik zeg al steeds angel denk ff aan jezelf
wie zal er voor jou zijn als het niet meer gaat
ik weet het is erg hard
mijn schoonmake die hebben wij zelf naar het bejaardehuis gebracht
was zwaar voor ons
maar later was het goede oplossing
heel erg dement
zo lief ik haar heb gehad
zij was mijn moederke ik hield veel van haar
maar angel ik zou niet verder gekund hebben
en was zoooooo blij dat wij die stap genomen hebben
voel je niet schuldig lieverd
en als je moeder niet wil
is erg zwaar
dan heb jij geen leven meer meisje
ik zit hier met een dikke traan
het doet erg pijn jou te lezen
maar wij zijn volwassen mensen
schrijf het van je af
en noem je geen klager
nee integendeel
hier is een luisterend oor
die je toch misschien een hint kunnen geven
sterkte lieverd
denk maar eens goed na
knuffeltje riekske
en begin niet aan een groter huis
ook dat zal zij niet aanvaarden
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
pineche - Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
matekes ik weet waarover ik spreek
k heb hetzelfde meegemaakt met mijn moeder
gelukkig had ik ook zo n brave man, anders had ons huwelijk ook kapot geweest
wij hebben ze ook bij ons in huis genomen
ze is tot de laatste dag bij ons geweest, heeft kanker gekregen en ik heb ze altijd verzorgd
en heb altijd gezegd ik zal mijn dochter dat nooit aandoen, al is het wreed moeilijk, nooit wil ik dat
als het niet meer gaat ga ik naar een home, maar nooit bij mijn dochter
ge hebt op den duur geen leven meer met je man
laat er iemand haar dat aub wijsmaken
vraag hulp aan de dokter of zo
dikke knuffels
k heb hetzelfde meegemaakt met mijn moeder
gelukkig had ik ook zo n brave man, anders had ons huwelijk ook kapot geweest
wij hebben ze ook bij ons in huis genomen
ze is tot de laatste dag bij ons geweest, heeft kanker gekregen en ik heb ze altijd verzorgd
en heb altijd gezegd ik zal mijn dochter dat nooit aandoen, al is het wreed moeilijk, nooit wil ik dat
als het niet meer gaat ga ik naar een home, maar nooit bij mijn dochter
ge hebt op den duur geen leven meer met je man
laat er iemand haar dat aub wijsmaken
vraag hulp aan de dokter of zo
dikke knuffels
groetjes pineche
-
Wat een wijze antwoorden allemaal, ik ben er echt mee geholpen wat al jullie advies betreft en voel me gesteund door jullie warmte en steun.
Ik ga het in ieder geval aan de huisarts voorleggen.
Deze aankomende week bij de mijne en die van mijn moeder is nog met vakantie maar kan ook ieder moment terug komen.
Mijn man zegt me nog even geduld te hebben en hij denkt dat het allemaal wel goed komt.
Laten we het hopen want dit gaat echt de verkeerde kant op en ik was niet van plan geïrriteerd te raken maar nu begint het toch terwijl ik dat persé niet wil, ik vind het zo rot voor haar allemaal.
Vanavond was wederom niet echt gezellig, de hele dag niet trouwens en ik wordt steeds vermoeider en heb steeds minder zin om nog iets te ondernemen en deze symphtonen zijn bij mij aan de orde in geval van stress en oververmoeidheid.
Ik ga weer afsluiten en hoop echt dat het nog goed zal kunnen gaan, dat mijn moeder haar boosheid om hoe het leven nu is niet op mij afreageerd en dat ik de artsen met elkaar kan laten beraden.
Fijn hier te kunnen komen, thx en slaap lekker allemaal.
Andere vrienden hier schreven het ook al en ja, mijn moeder is nogal egoïstisch, altijd al geweest en niemand heeft er ooit wat van kunnen zeggen want dan liep het echt fout af.ze mag zo geen egoïst zijn en alleen aan haarzelf denken, dat moet er iemand haar eens goed aan haar verstand brengen
Ik ga het in ieder geval aan de huisarts voorleggen.
Deze aankomende week bij de mijne en die van mijn moeder is nog met vakantie maar kan ook ieder moment terug komen.
Mijn man zegt me nog even geduld te hebben en hij denkt dat het allemaal wel goed komt.
Laten we het hopen want dit gaat echt de verkeerde kant op en ik was niet van plan geïrriteerd te raken maar nu begint het toch terwijl ik dat persé niet wil, ik vind het zo rot voor haar allemaal.
Vanavond was wederom niet echt gezellig, de hele dag niet trouwens en ik wordt steeds vermoeider en heb steeds minder zin om nog iets te ondernemen en deze symphtonen zijn bij mij aan de orde in geval van stress en oververmoeidheid.
Ik ga weer afsluiten en hoop echt dat het nog goed zal kunnen gaan, dat mijn moeder haar boosheid om hoe het leven nu is niet op mij afreageerd en dat ik de artsen met elkaar kan laten beraden.
Fijn hier te kunnen komen, thx en slaap lekker allemaal.
.
Groetjes,
Angel4