relaties ouders en kinderen????????

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

bedroefde ouders
Lid geworden op: 21 feb 2009, 01:47

21 feb 2009, 14:46

Voor 14 dagen m'n man en ik,twee weken beide goed ziek geweest;Melden dit de 2de dag aan zoon,krijgen sms: slaap maar eens goed en daarna een goeie whisky en morgen alles ok.4dagn later om 10uur S'AVONDS telefoon;alles ok; op onze vraag waarom hij eens niet vroeger gebeld had kregen we als antwoord; hebben nog wel wat anders te doen.... zulke zaken doen véél pijn,we hebben altijd klaar gestaan en er kon altijd beroep op ons gedaan worden.Is niet het eerste keer dat we met de kinderen zulke zaken hebben meegemaakt.Als zij ons nodig hebben,steeds paraat..........maar als wij eens een enkele keer wat aandacht vragen..............geen tijd
Handelen alle jongeren zo ?Wat warmte en genegenheid doet zo'n deugd!!!!

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

21 feb 2009, 15:07

Spijtig genoeg hoor je zo'n reacties van de kinderen naar de ouders toe meer en meer,dat is het beeld van deze tijd...jammer wij zouden het ook anders willen.Probeer er niet teveel over te dubben want daar word je niet happy van en er is toch weinig aan te doen hoor.
Groetjes Magrit :wink:
Afbeelding

bedroefde ouders
Lid geworden op: 21 feb 2009, 01:47

22 feb 2009, 00:47

Dank aan Margrit,vooral voor de knuffel grtjs :cry:
we hebben anderhalf jaar geleden nog veel erger meegemaakt,m'n man moest een kankeroperatie ondergaan,daarmoesten nog allerlei vooronderzoeken gebeuren, eerst een maand later wisten we dat de operatie kon door gaan.Na 19 dagen nog geen woord van belangstelling of medeleven,dan de vraag gesteld :waarom nog eens niet gebeld of langs geweest?Antw.heb wel veel werk zeneHet weekend voor de operatie vroeg m'n man om nog eens even te langs te komen,gene tijd hadden dat weekend met vrienden afgesproken.Na de operatie nooit thuisgeweest of gevraagd hoe alles was. Nogthans daarvoor alles ok,zijn laatste keer voor het zeer moeilijke nieuws dat er kanker mee gemoeid was heel vriendschappelijk uit elkaar gegaan............Zitten allebei nog steeds met de vraag WAAROM.....denkt misschien dat het besmettelijk is.Bij de halfjaarlijkse kontrole steeds grote spanning en angst.Wat zou het goed doen dan wat steun, te krijgen van je eigen kinderen.Gelukkig hebben we een grote toffe vriendenkring waar we veel aan hebben...Sorry moest het na zovele maanden eens kunnen wegschrijven.We proberen te genieten van het leven,maar in de stille uurtjes doet alles zo'n pijn.We zijn er altijd geweest en hebben alles gedaan wat we konden voor onze kinderen,zou niet kunnen denken WAAROM!!!!!!
:cry:

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

22 feb 2009, 17:27

IK heb echt met jullie te doen,wij hebben ook een zoon die meer verdriet geeft dan vreugde en waar we ook alles voor gedaan hebben,dus ik weet wat jullie doormaken.Je hebt gelukkig een grote vrienden kring,waar je steun van krijgt.Laat jullie leven niet vergallen door de ondankbare kinderen...klinkt misschien hard,maar ze zijn het niet waard.
Lieve groeten Magrit :wink:

Afbeelding

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

24 feb 2009, 19:19

HOE GAAT HET MET JULLIE :?: groetjes Magrit :wink:
Afbeelding

nieuwe bever
Lid geworden op: 26 apr 2005, 15:00
Locatie: Puurs

25 feb 2009, 10:33

Wat voel ik met jullie mee. Je mag nog zoveel vrienden hebben van je eigen vlees en bloed verwacht je toch liefde en steun in moeilijke tijden.
Jonge huishoudens hebben het de dag van vandaag wel bijzonder druk. Meestal met twee gaan werken, de kinderen en dan is de vrije tijd beperkt. Maar als het nodig is moet er toch gewoon tijd gemaakt worden voor een beetje aandacht en belangstelling. Heb je er al eens met je kinderen over gesproken dat het je zo'n pijn doet ? Ik wens jullie in ieder geval sterkte.
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

25 feb 2009, 18:43

Hallo,zijn jullie daar :?:
Afbeelding
Magrit :wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 feb 2009, 09:17

Afbeelding
LIEVE BEDROEFDE OUDERS
ZIE NET JULLIE HIER STAAN ,JA IK WEET HET EN KEN HET MAAR
AL TE GOED
JULLIE MOETEN HET GEWOON HOE HARD HET KLINKT
VAN JE AF ZETTEN
WIJ MOESTEN OOK EEN KEUZE MAKEN
ONS LEVEN KAPOT LATEN MAKEN ,OF SAMEN VERDER GAAN
EN WIJ HEBBEN GEKOZEN LIEVE MENSEN
IK MELD MIJ WEER LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

bedroefde ouders
Lid geworden op: 21 feb 2009, 01:47

26 feb 2009, 10:05

Intussen weer wat bekomen van alle griep en andere toestanden.
We doen voort en proberen zoveel mogelijk alles los te laten,we hebben nog het geluk samen te zijn en proberen er het beste van te maken.
Gelukkig hebben we nog onze oudste die er steeds voor ons is en waar we veel genegenheid van krijgen,maar die heeft zelf ook al veel tegenslag gehad en die weet hoe moeilijk het soms kan zijn.De andere vliegen door het leven en hebben niemand nodig!!!
Bedankt voor de lieve woorden, en ook voor jullie sterkte. :)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 feb 2009, 11:54

GENIET VAN JULLIE ZOON
DIE ER VOOR JULLIE IS LIEFS RIEKSKE STERKTE




Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 feb 2009, 11:58

LIEVERDS KIJK FF IN PRIVE KNUF RIEKSKE
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

26 feb 2009, 16:31

Blij jullie terug te zien op het forum bedroefde ouders :D
Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

27 feb 2009, 06:43

Afbeelding
DIKKE KNUFFEL LIEVE BEDROEFDE OUDERS
WENST RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

27 feb 2009, 15:04

Afbeelding
Groetjes Magrit :wink:

minou1954
Lid geworden op: 10 jul 2006, 19:25
Locatie: omgeving aalst

28 feb 2009, 16:33

hallo bedroefde ouders, zoals margrit zegt, laat jullie leven niet beinvloeden door jullie kinderen, ik maak momenteel hetzelfde mee !!
veel sterkte :!: :!: :!:
We staan niet altijd stil, bij het woord "SAMEN "
Maar het is een groot gemis, als " SAMEN " er niet meer is ..............