relaties ouders en kinderen????????

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

buksikàm
Lid geworden op: 13 jun 2010, 12:21
Locatie: grobbendonk

17 okt 2010, 22:02

lili-rose schreef:hallo iedereen


ben helemaal nieuw hier.ik zoek lotgenoten . voel mij zo gekwetst door mijn kinderen. :?

:oops: Hello hier heb jij al een!!!!
Jij bent niet alleen! Kinderen kunnen hard zijn, maar het ergste is dat zij dat niet beseffen!
Gast

07 dec 2010, 14:42

maar het ergste is dat zij dat niet beseffen!
Daar ben ik nog niet zo zeker van,sorry,momenteel zit ik in een zeer zware periode,heb heel veel moeten doorstaan,en toch laat mijn dochter niks van haar horen,ondanks ze van de situatie weet

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2010, 19:52

Afbeelding
wens je sterkte vergeetmijnietje
ze komt er wel achter
als het te laat is
ik denk aan jou
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
Gast

08 dec 2010, 08:41

Hartelijk dank Riekske ,voor je steun !!! xx
Gast

10 jul 2011, 23:15

Weet je.... ik vraag me nog steeds elke dag af, wat ik verkeerd heb gedaan met zijn opvoeding , om nu verstoten te worden als ouder ? Waar is dat klein lief jongetje gebleven dat zijn handje in de mijne wrong, dat schaterde als ik hem in bad stak ?
Twee partijen hebben altijd allebei schuld, maar waar ben ik in de fout gegaan ? Ik wou dat ik het wist dan kon ik het beter aanvaarden.
En ik, die zo van mijn moeder hield. Ik begrijp het niet. Het doet pijn als je zoon niks meer van je wilt weten. Mensen zijn nu eenmaal niet perfect. ouders ook niet.

tjolder
Lid geworden op: 08 nov 2004, 15:37
Locatie: Heule (West-Vlaanderen)

17 jul 2011, 19:24

Hallo beste mensen

Heb dat vandaag eens allemaal gelezen, en zie dat het elders ook zoals met mij, heb 6 kinderen en laatst zag ik nog eens een dochter zo'n 3 maand geleden in de winkel .
Er zit wel een heel verhaal achter, na 32 jaar en als de jongste 22 was ben ik in alle vriendschap uit elkaar gegaan en op mijn ééntje gaan wonen zonder iets of middelen ze had doodleuk rekening van ons geblokkeerd en de volmacht van mij laten schrappen als ik 2 dagen weg was dat was de eerste klop, in 6 maand kreeg ik 5 deurwaarders voor dingen die ik niet wist want ik deed geen geldzaken thuis, nu 3 jaar verder en al zo'n 10.000 € betaald te hebben ben ik nog steeds kalm maar zie maar af en toe 2 van mijn 6 kinderen deze waar ik in het begin wat aan geleend had zie je de centen en de kinderen niet terug zelfs de kleinkinderen ( heb er 11 ) zie ik er maar twee soms 2 of 3 keer in één jaar, heb voor zoon die koerste alles gedaan en met steunkaarten en dergelijke rond geweest omdat hij kon koersen ( heeft er 11 gewonnen maar was ZIJN prijzengeld ) een dochter die schaatste gaan voeren , een zoon die voetbalt daar mag ik NIET gaan zien hij wil het niet, begrijp jullie was en is mijn keuze geweest maar ben ik nu zo slecht dat ik niet mag gaan ??? of dat ze hun schulden niet afbetalen !! moet ik alleen boeten voor alles, ben het alleen zijn gewoon is nu al 3 jaar drink al 16 jaar niks en bijna 1 jaar niet meer roken, heb nu onlangs autootje kunnen aanschaffen voor 500 € en tegen dat alles in orde is kost het je rap 1500 €, ben + 66% invalide dus elk jaar 1700 e belastingen en je weet het gelukkig kan ik alleen zijn gewoon worden en zeg in mezelf je geraakt uit de put en je bent kapot maar eens komt er toch iets op mijn pat.
Vroeger zat ik heel vaak op alle forum om mensen te helpen maar ben 4 x geopereerd geweest dit jaar, zette 4 jaar aan een stuk bij elk een woordje al ze verjaarden denk dat er per jaar toch een kleien 1000 zijn ??? dus nu doe ik het niet meer want in die 4 jaar kreeg ik 2 x dank u dus we moeten van onze kinderen ook niks meer verwachten en het enige wat ik hoop is dat ik de 65 haal dat ik met mijn levensverzekering kan doen wat ik wil heb maar die wens meer en misschien begin ik terug eens de mensen wat moed inspreken

groeten
tjolder
Als je steeds naar de grond kijkt weet je niet hoe groot de lucht wel is!
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
Gast

24 jul 2011, 08:22

Ik wou dat ik het wist dan kon ik het beter aanvaarden.
Daar gaat het net over,het niet weten !!

Tjolder,je verhaal is ook aangrijpend,en triest .
Maar,je moet verder,en wij allemaal :wink:

Liefs

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

22 aug 2011, 00:41

aan iedereen die niet weten wat ze verkeerd deden.Ook ik weet het niet;
was 11 jaar toen mijn ma zei dat ze geen meisjes wou;heb 3 broers;de jongsste is toen geboren en ik moest hem groot brengen......als ik naar de slager moest,kreeg hij een stuk worst,ikke niks ,buiten gooide hij het gewoon op de grond.Als ik het aan ma vertelde zei ze ;het was zijn worst en doet ermee wat hij wil.Toen ik groter werd,wassen,plassen en kuisen,alles voor bibi.Mijn oudere broers mochten alles;maar ze zaten wel met me in ,heb nog steeds een boek dat ik van hen gekregen heb ,en daar hadden ze ingeschreven VOOR MIJN LIEF ZUSJE,DIE ONS BED ZO GOED OPMAAKT!De jaren gingen zo voorbij;altijd was ik de klos en dacht ik ook ,waarom,wat doe ik verkeerd?Was haarkapster en ma wou dat ik haar haar gratis deed ;maar mijn klanten wisten wat ik doormaakten en zeiden ,dan moet je maar op een ander gaan en ook betalen.Vader stierf en ma ging naar een rustoord;goed verzord hoor!Alleen Hugie moest de was doen en naar de winkel gaan om fruit(wat soms niet goed was)Haar frigootje uitkuisen enz enz Maar toen werd ma ziek!!!!!!Ze was ook peleatief en tegen die mevrouw zei ze,wist niet dat Hugie me zo graag zag!!!!!Wat is er mis gegaan,en wat wou ze nog zeggen?Ma is ondertussen 12 j overleden en ik blijf met de vragen zitten!
Waarom geen meisje?Was ze jaloers omdat ik pa zijn lieveling was?Als pa overleden was ,liet ze me een foto zien en zei ,dat had je vader moeten zijn!Zoveel vragen die onbeantwoord blijven!Het ergste vind ik,dat ik steeds aan haar denk en veel minder aan pa.Is het meschien omdat ik nog antwoord zoek op mijn vragen?
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
Gast

26 aug 2011, 14:25

.Is het meschien omdat ik nog antwoord zoek op mijn vragen?
:wink:
Wie weet hugie !!!
Niet makkelijk hé ,ik heb met jou te doen,maar kijk, we hebben allen een last om te dragen !!
Ik probeer voortaan het beste ervan te maken,maar het blijft knagen hé !!

Hou je goed :wink:

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

26 aug 2011, 15:07

Ik kom hier af en toe eens lezen, alhoewel ik zelf geen kinderen heb...

Maar ik moet jullie toch allemaal bewonderen!

Als ik zo tussen de regels lees zie ik veel verdriet en ontgocheling... maar toch nog steeds een loyaliteit tussen ouders en kinderen al hebben ze elkaar prktisch nooit gezien. Blijkbaar het woord "respect" iets wat tot het verleden behoort...

Bij deze wil ik u Tjolder nog zeggen dat ik door het lezen van je levensverhaal, je enorm bewonder! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de kansen snel gaan keren! Nog veel moed...
En... ik wil de 3e zijn om je te bedanken omdat je er steeds was op mijn verjaardag en andere gebeurtenissen!
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
Gast

26 aug 2011, 18:21

Maar ik moet jullie toch allemaal bewonderen
We doen allemaal ons best Falconneke :wink:
Bedankt voor je reaktie :wink:
Gast

26 dec 2011, 16:56

Afbeelding
aan alle ouders met verdriet,een welgemeende knuffel :wink: Afbeelding
Ik denk dat jullie het momenteel ook moeilijk hebben,maar het waait wel over,want het leven gaat verder,en wij moeten ook verder :wink:

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

26 dec 2011, 17:16

Nietje,

we denken nu ook speciaal aan jou... zal ook weer een moeilijke periode zijn...
Veel sterkte...

Afbeelding

Dikke troostknuff, ook aan alle andere bedroefde ouders...

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
Gast

07 mei 2012, 15:25

Moederdag komt er aan,en wonden helen,maar genezen doen ze niet ....
Vele Mama's zullen het moeilijk hebben ,en daar hoor ik ook bij .
Maar wij zullen doorgaan... en mijn kaartje naar mijn mamsje ging vandaag de bus in.

Nietje :)

moly
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:42
Locatie: oost vlaanderen

29 jun 2012, 16:15

Heb dit topic even overlopen triest :( denk dat ik hier zeker bij behoor spijtig genoeg ....Wist eigenlijk niet dat er zoveel ouders met verdriet rondliepen ....Dacht steeds dat het hier alleen bij mij zo was ! Als ik rondom mij kijk zie ik steeds mensen die plezier hebben met un kinderen ....hier vond ik vandaag wat troost want ik zit er helemaal door en zie nie echt een uitweg meer !!! Sterkte aan alle mensen met zoveel verdriet !! 8O
een goede vriend of vriendin heb je nooit teveel