Mijn Moeder

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

mie katoen
Lid geworden op: 16 feb 2009, 08:49
Locatie: Limburg

04 mei 2009, 13:05

Afbeelding
Geniet elke dag alsof het je laatste was.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 mei 2009, 06:42

Afbeelding
FIJNE DAG LIEVEKE
EN STERKTE VOOR JE MAKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

08 mei 2009, 05:40

Afbeelding
KOM JE STERKTE WENSEN VOOR JOU MAKE
LIEVERD HOE IS HET VERGAAN
LIEFS RIEKSKE
IK DENK AAN JOU MIE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

10 mei 2009, 08:17

Afbeelding
LIEVE MIE STERKTE VOOR JOU MOEDER VANDAAG
EEN BLOEMETJE VOOR JOU MOEDERKE
LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

mie katoen
Lid geworden op: 16 feb 2009, 08:49
Locatie: Limburg

10 mei 2009, 10:27

Riekske, Bedankt voor de mooie roos ik zal deze voor haar in ontvangst nemen. Moeder is nog altijd in het ziekenhuis maar alweer aan de beterhand. De infectie op de luchtwegen is waarschijnlijk genezen. Wanneer ze naar het home gaat weet ik nog niet. We hebben het haar wel gezegd, maar ze denkt nog steeds dat ze naar huis mag. Wat je vandaag zegt weet ze meestal morgen niet meer, ze heeft een kort geheugen. Donderdag was ze aan het praten om naar het rusthuis te gaan hier in het dorp, toen ik vrijdag avond daar kwam was ze slecht gezind en zij ze dat, ze naar een appartement moest hier kortbij in een stad zo een 7km van hier. Het is voor mij elke dag in spanning afwachten hoe ze is als ik daar kom. Vandaag ga ik haar alvast een bloemetje kopen voor Moederdag. Wordt bij jullie vandaag ook gevierd en ben je ook moeder dan wens ik je alvast ook een fijne moederdag. Ik ben geen moeder maar ga seffens toch een terrasje doen het is zo een heerlijk weer. Maar eerst heb ik nog een pyama broek van moeder om korter te maken.
Verder hou ik je wel op de hoogte.
Bedankt voor de vriendschap



Zonnige groetjes Mie KatoenAfbeelding
Geniet elke dag alsof het je laatste was.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

10 mei 2009, 15:13

Afbeelding
STERKTE LIEVE SCHAT
GELOOF MIJ JOU MAKE IS HET BESTE IN EEN HOME
DAN KAN JIJ OOK GERUST DOOR HET LEVEN GAAN
NEEM LEKKER TERRASJE FF WAT ANDERS
KNUFFIE IK DENK AAN JOU


HET IS HIER ALTIJD 10MEI MOEDERDAG
IN DUITSLAND OOK WIJ KENNEN HET NIET ANDERS
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

mie katoen
Lid geworden op: 16 feb 2009, 08:49
Locatie: Limburg

10 mei 2009, 22:18

De meeste van mijn forum vrindinnen hebben zo veel mooie plaatjes, ik heb er ook al wat gevonden. Maar nog zo geen mooe gelijk Riekske en alle andere computer vrindinnen.
Hier alvast eentje van uit mijn eigen tuin.
Nog fijne en zonnige mei dagen en groetjes van
Mie Katoen.


Afbeelding
Geniet elke dag alsof het je laatste was.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

11 mei 2009, 09:48

Afbeelding
GOEDE MORGEN LIEVE MIE
KOM JE STERKTE WENSEN VOOR JOU MOEKE
KNUF RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

12 mei 2009, 06:43

STERKTE VOOR JOU MOEDER LIEVE MIE
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

13 mei 2009, 06:55

Afbeelding
LIEVE MIE STERKTE VOOR JOU MOEDER
MAAR OOK VOOR JOU
IK DENK AAN JOU LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

14 mei 2009, 06:59

Afbeelding
STERKTE LIEVE MIE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

mie katoen
Lid geworden op: 16 feb 2009, 08:49
Locatie: Limburg

17 mei 2009, 10:52

Hallo lieve Riekske en alle ander lieve en begrijpende forumvrindinnen.


Moeder is sinds dinsdag in een RVT (rust en verzorgings tehuis), hier zo een 7 km van huis .Ze is er kontent en ik ook we hebben haar met man en macht verhuisd. Ze wordt redelijk vertroetelt door haar zusters en ik. Daar juist had ik een hele tekst hier gereed gemaakt met was hem plots kwijt door proberen een afbeelding in te voegen dan maar zonder. De zuster uit het klooster hier die met moeder gepraat heeft met haar om naar een rusthuis te gaan die heeft van mij ook een ferme bouqet bloemen verdiend, die ga ik seffens kopen, afleveren hier in het klooster om in de kapel te zetten aan Onze Lieve Vrouw. Met die zuster heb ik vroeger nog in de kleuter klas gezeten, en zet zich nu in voor de zieken van ziekenzorg. Het is een pak van m'n hart dat moeder dat ook wil. Ik kan toch niet voor haar blijven zorgen, en nu ben ik ook gerust want ze is in goede handen en kan mijn leven een klein beetje doorgaan.

Ik blijf met jullie allemaal in kontakt.
Groetjes Mie Katoen. :lol:
Geniet elke dag alsof het je laatste was.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

17 mei 2009, 15:15

OH WAT BEN IK ERG BLIJ VOOR JOU LIEVE MIEN
DAAR WORDT ZE GOED VEZORGT
EN HOEF JE NIET BANG TE ZIJN
ECHT FIJN VOOR JOU MAATJE
LIEVE GROETJES RIEKSKE
STERKTE MET JE MA
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

19 mei 2009, 00:14

Allee Mie Katoen dat is het beste wat je dan overkomen is, je mag gerust zijn hoor, in rusthuizen krijgen ze de nodige verzroging, m'n vader was ook in een rusthuis en hij was daar heel kontent ze vertroetelde hem en hij had alles op z'n tijd, en dat is het voornaamste. Ik wens je nog heel veel sterkte toe en geniet nu maar een beetje van het leven, ik zelf ben ook pas terug van een vakantie op Gran Canaria en heb er goed van genoten.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

mie katoen
Lid geworden op: 16 feb 2009, 08:49
Locatie: Limburg

19 mei 2009, 09:36

Hallo Zotspook.


Bedankt voor je berichtje Ja ik ben ook blij dat ze een beetje kontent is, hopelijk maakt ze nu wat kontakt met de andere bewoners. Vanwege de ziekenhuis bacterie die negatief is mag ze van de kamer af. Ik denk dat ze vandaag in gezelschap deze middag mag gaan eten. Gisteren is ze al op de kamer gevallen, de huisdokter is daar geweest hopelijk is het niet zo erg.
Ik ben nu ook een beetje gerust alhoewel er in de beginperiode veel komt bij kijken.
Op 4 juli vertrek ik op citytrip naar Wenen, ik heb wel geen kamergenote en slaap alleen. Ik heb al dikwijls gepiekerd of ik zou gaan, maar ik heb al een voorschot betaald. Ik zal dan maar stilletjes ook wat kleren verzamelen, hopelijk valt het weer ook mee.
Groetjes Mie Katoen.
Geniet elke dag alsof het je laatste was.