Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

30 dec 2009, 21:13

Lieve Lia,

sorry, dat ik er even niet was... al de drukte hier...
Maar ik zie dat je het goed stelt met Fernand en dat doet me enorm veel deugd!
Ik heb je ooit gezegd dat ik hoopte dat je het geluk terug zou vinden. Je geloofde er toen zelf niet in, en toch....
Je kan niet geloven hoe gelukkig wij zijn dat je terug zin gevonden hebt in je leven...
Het verleden zal je nog wel achtervolgen, maar je hebt nu tenminste iemand waar je terecht kan als je het moeilijk hebt hé.

Verder wens ik je nog vele gelukkige jaren toe met Fernand... geniet nog samen van het leven!

Bij deze ook onze wensen voor het nieuwe jaar.... een goede gezondheid... geluk... voorspoed... maar vooral veel liefde....

Afbeelding

Veertje & Falcon
Laatst gewijzigd door falcon1 op 30 dec 2009, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
Gast

30 dec 2009, 21:14

Afbeelding

Proost lia en Fernand op 2010 wens jullie een goede gezondheid en heel veel liefde toe.


liefs en een dikke knuffel.

Dannoontje nine.

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

31 dec 2009, 10:09

Lieve Nine,

Ook wij proosten samen met jou en de jouwen op een gelukkig nieuw jaar 2010 vol voorspoed, vriendschap en liefde.... en dat wij nog heel heel lang heel dikke sennet-vrienden mogen blijven !

Dikke oudejaarsknuffel en heel veel zoenen om het nieuwe jaar te beginnen van ons beiden !

Lia en Fernand
Eenzaam hart

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

31 dec 2009, 11:54

Afbeelding
GOEDE JAARWISSELING LIEVERDS
WENST GERHARD EN RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

31 dec 2009, 15:41

Ook voor jullie, lieve Riekske en Gerhard, een spetterend eindejaar en een fantastisch 2010 vol vriendschap, liefde en geluk !

Dikke nieuwjaarszoenen,

Lia en Gerhard
Eenzaam hart
Gast

31 dec 2009, 18:19

Afbeelding
wens jullie een mooi 2010

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 jan 2010, 06:34

AfbeeldingLIEVE LIA EN FERNAND
KOM JULLIE EEN SUPER JAAR WENSEN
DAT ALLES GOED MAG GAAN OP JULLIE LIEFDES WEG
MAAR DAAR TWIJFEL IK NIET AAN
DIT WAS VOOR JULLIE BESTEMD LIEVERD
KNUFFIE GERHARD EN RIEKSKE
[/b]
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

27 jan 2010, 23:51

Lieve Riekske,

Sorry dat ik al zo lang niet meer op sennet ben geweest, maar het is hier ook zo ontzettend druk.
Ik heb ondertussen besloten mijn huis te koop te stellen en een nieuw appartementje te kopen in de plaats van het huis. Ik kan in mijn huis nie meer aarden en denk dat het het beste is om er weg te trekken.
Nu heb ik natuurlijk wel heel veel werk : alles moet leeggehaald worden en opgeslagen in tussentijd want mijn appartement moet nog gebouwd worden. Het zal waarschijnlijk wel begin volgend jaar worden vooraleer ik er in kan trekken, maar ik heb toch goede vooruitzichten hé.

Ik weet niet of ik de juiste conclusies trek, maar ik heb zo het idee dat het met jou en Gerhard de laatste week niet zo goed gaat. Ik heb niet alle berichten gelezen, maar is er iets mis met de gezondheid momenteel ?
Ik hoop van harte dat alles goed gaat met jullie beiden ... laat je me eens iets horen.
Ik ben wel niet meer zo veel op de pc (woon momenteel tijdelijk bij Fernand) en daar heb ik zo niet de gelegenheid om veel op de computer te werken, maar ik denk heel veel aan jullie en al de steun die ik in moeilijke tijden van jullie gekregen heb, ik apprecieer dat enorm en zal het nooit of nooit vergeten !

Ik hoop heel vlug van jou en Gerhard goede berichten te horen, want ik maak me wel een beetje zorgen.

Voor de rest wil ik ook heel veel lieve groetjes doen aan al mijn lieve vrienden en vriendinnen op sennet ... ik ga ze niet allemaal noemen want dan vrees ik er misschien de ene of de andere te vergeten en dat zou ik echt niet willen. Dus al mijn lieve schatten : een hele dikke knuffel van mij en Fernand voor jullie allemaal.

Volgende week ben ik de ganse week naar de speelgoedbeurs in Nürnberg dus zullen jullie me ook weer eventjes niet horen !

Ondertussen nog heel veel liefs en tot hoors !

Lia
Eenzaam hart

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

28 jan 2010, 06:06

GOEDE MORGEN LIEVE LIA
WAT LEES IK HIER ALLES !!!!!!!!!!!!!!!
HUIS VERKOPEN LIEVEKE
JA IK DENK DAT JIJ ZELF WEL WEET WAT JE DOET
EN WAT HET JUISTE IS
DAN HEB JE VRESELIJK VEEL WERK HE LIEVEKE
MAAR JE KAN HET WEL AAN ZO TE LEZEN
LIEVERD MAAK JE GEEN ZORGEN OM ONS
DAT KOMT WEL EENS GOED
STRAKS MOETEN WIJ WEER BIJ DE DOKTER KOMEN
HET ZIJN DE DARMEN BUIK EN MAAG DIE ONS PARTEN SPELEN AL ZO ERG LANG
DUS LAAT ZE NU MAAR ZOEKEN

VERDERS GAAT HET ALLEMAAL WEL
IK LOOP NU BIJ ORTHOPEDE MET MIJN VRESELIJKE PIJNEN IN ENKEL
DIE MORFINE HELPEN WEL
MAAR IK KAN DAT TOCH NIET ALTIJD SLIKKEN
IK HEB NIKS ALS NACHT MARRYS VRESELIJKE BIJWERKINGEN
MAAR ZE HELPEN WEL

MAAR MAAK JE GEEN ZORGEN LIEVEKE
ALLES KOMT GOED ZEGGEN ZE
IK WENS HET ALLER BESTE VOOR JOU
EN LAAT ONS IETS WETEN HOE HET VERLOOPT BIJ JULLIE
EN VELE LIEVE GROETEN VOOR FERNAND EN JOU LIEVERD
IK BEN ZO ERG BLIJ DAT JIJ HET LOTJE UIT DE LOTERIJ HEBT
GEVONDEN
IK ZIE JE LIEVER ZO VROLIJK ALS NU MAATJE
DIKKE KNUFFEL VAN RIEKSKE
HET GA JE GOED MAATJE
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

28 jan 2010, 18:35

Lieve Lia,

ik lees hier dat je je huis gaat verkopen... Ik heb dat ook gedaan en heb er nog geen spijt van! Ik moet je wel zeggen dat het niet gemakkelijk zal zijn!!! Maar het is weer iets dat je moet doormaken!!! Jou kennende zal dat wel lukken, en nadien ga je je veel geruster voelen... enfin, zo is dat toch bij mij... Jij hebt niet zo'n fijne reinneringen aan je huis en het is toch onmogelijk om dat allemaal te onderhouden...

Ikzelf heb momenteel een moeilijke dag... het is vandaag precies 3 jaar geleden dat mijn vrouw overleden is, en die beelden komen rond die periode nog sterk terug... Gelukkig heb ik Veertje en is het gemakkelijker te verwerken... ik sta er niet meer alleen voor!

Lieve Lia, het ga je goed en nog de groetjes aan Fernand hé...

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

29 jan 2010, 08:43

Lieve Falcon en Veertje,

Ik wens je heel veel moed om die 3de overlijdensverjaardag van je vrouw zaliger door te komen. Ik kan me voorstellen dat het weer een moeilijke dag zal zijn, want zoiets vergeten kan je toch nooit.
Inderdaad goed dat je Veertje hebt om je die dag te steunen, kus je twee pollekes dat je zo'n goed vrouwtje hebt gevonden, 't is een echte schat.

Hier is het momenteel inderdaad een beetje hectisch. Ik moet alles inpakken, enz. enz., je kent dat wel. Ik heb nu wel de tijd hoor, want vooraleer het huis zal verkocht zijn en alles in kannen en kruiken zal zijn, zal het nog wel een hele tijd duren, maar ik moet er inderdaad aan beginnen want ik weet natuurlijk nooit hoe vlug het eventueel zou kunnen gaan.
In mijn appartement kan ik nog niet intrekken want dat zal pas begin 2011 af zijn. Ondertussen verblijf ik bij Fernand en als het zover is, trekken wij samen naar ons nieuwe optrekje !
Ik voel me heel goed bij Fernand, het is een hele lieve en begrijpende man en ook ik mag me gelukkig prijzen nog zo iemand gevonden te hebben. Maar dit alles neemt niet weg dat Cor nog elke minuut van de dag in mijn gedachten is, ook ik heb het nog altijd heel moeilijk met het verlies en met de manier waarop.

Ik probeer mijn leven te ordenen en de draad weer volledig terug op te nemen, al is het soms wel met vallen en opstaan.

Volgende week gaan wij een weekje naar Nürnberg naar de speelgoedbeurs en daarna is het volle bak opruimen, inpakken, enz....

Ik laat me nog wel geregeld horen als ik de tijd vind; ik vergeet jullie nooit meer, jullie zijn mij veel te dierbaar geworden en ik kan jullie niet genoeg bedanken voor al jullie steun in de moeilijke dagen die ik heb moeten doorkomen.

Geef Veertje ook een dikke knuffel van mij en natuurlijk ook eentje voor jou hé.

Heel veel liefs,

Lia
Eenzaam hart

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

30 jan 2010, 00:52

Lieve Lia,

je hoeft ons nu echt niet te bedanken!!! Je hebt het tenslotte allemaal zelf moeten doen hé.
We zijn echt blij dat we jou door die moeilijke periode hebben kunnen doorloodsen, des te meer omdat we zelf weten hoe moeilijk het is!
Het is zoals je zegt, het verleden vergeet je niet, maar je zult nu ook wel ingezien hebben dat er ook nog een toekomst is!
Geniet nog samen met Fernand in je verder leven en we zijn ontzettend blij dat je dat nog overkomen is, al heb je daar in het verleden nooit in geloofd!
Ergens heeft Cor je dan toch nog geholpen, waarschijnlijk had hij met jou nog iets goed te maken. Maar één goede raad, ga niet meer zitten grasduinen in het verleden... je zal er waarschijnlijk nooit een antwoord op krijgen. Het leven is te kort om je nog bezig te houden met dingen die gewoon niet verklaarbaar zijn.

Lieve Lia, we wensen je nog een fijn nieuw leven toe, samen met Fernand!

Dikke knuff,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

30 jan 2010, 00:58

van mij ook Liake

dikke knuffel en heel veel geluk met Fernand

xxxxxxxxxxx
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)

MAGDA*
Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
Locatie: klein brabant

06 feb 2010, 23:18

HEY LIA

IK KOM JE OOK EVEN GROETEN,IK LEES HIER DAT JE HEEL GELUKKIG BENT EN DAAR BEN IK BLIJ OM
UW HUIS VERKOPEN EN EEN NIEUW LEVEN BEGINNEN DAT IS EEN HEEL GOED BESLUIT
IK WENS JE ALLE GELUK VAN DE WERELD TOE MET FERNAND
EN IK WENS JE DAN OOK NU AL EEN SPETTERENDE VALENTIJN
DADA LIA IK VERGEET JE NIET
Afbeelding

KNUFFELTJE MACCA
Gast

08 feb 2010, 18:24

Afbeelding

Hallo lia en Fernand,

ik ben op vakantie geweest, en lees hier leuke verhalen,
goed lieverd je huis verkopen, heen goeie herinneringen aan,
ben toch zo blij dat je gelukkig bent met jullie beiden,
en Cor zal altijd een rol blijven spelen in je gedachten,
wij allen hebben een rugzak mee, met goede en minder goede dingen erin,

lieverd ben heel blij, ik zie me nog bij jou zitten, en samen eten,
en maar vertellen,

ik wens je heel veel geluk tesamen, en geniet verder van jullie leven,

dikke knuffel van nine.