Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

MAGDA*
Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
Locatie: klein brabant

05 mar 2010, 00:05

LIEVE LIA EN FERNAND





Afbeelding

MET JE SCHOON PA EN DAT HIJ VREDIG MAG GAAN NAAR DE OVERKANT WAAR HIJ GELUKKIG ZAL ZIJN BIJ ZIJN VROUWTJE EN ZOON
EN DAT ZE JOU OP JE WEG ZULLEN STEUNEN EN DAAR BEN IK ZEKER VAN DAT ZE DAARUIT ZIEN HOE GELUKKIG JIJ BENT EN JE VERDIEND HET

VEEL LIEFS EN KNUFFELS
MACCA

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

05 mar 2010, 22:03

Lieve Dannoontje, Macca en alle lieve sennetterkes,

Vandaag was weer een intrieste dag. Mijn schoonvader is deze voormiddag om 11 u 30 overleden en is nu zeker en vast bij ons bomma en mijn lieve Cor in de hemel. Ik hoop dat ze met zijn drieën daarboven gelukkig kunnen zijn en dat ze mij en Fernand hier op moeder aarde een goed hart toedragen en ons gunnen dat ook wij hier nog een tijdje gelukkig zijn.
Alle nare herinneringen werden vandaag weer eens extra terug opgerakeld, maar gelukkig heb ik enorme steun aan Fernand en staat hij met hart en ziel aan mijn zijde, waarvoor ik hem eeuwig dankbaar zal zijn.

Ook jullie heel hard bedankt voor de lieve woorden van troost, ik zal ze de komende dagen weer extra nodig hebben.

Dikke knuffels voor jullie allemaal.

Lia en Fernand
Eenzaam hart

MAGDA*
Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
Locatie: klein brabant

05 mar 2010, 23:44

LIEVE LIA EN FERNAND

Afbeelding

VEEL STERKTE MET DIT VERLIES

LIEFS MACCA

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

06 mar 2010, 04:29

["]Afbeelding




lLIAPIA Onze deelneming bij het overlijden van je 92 jarige SCHOONPAPA
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 mar 2010, 07:41

Afbeelding
LIEVE LIA EN FERNAND
KOM JULLIE STERKTE WENSEN
MET HET HEEN GAAN VAN SCHOONVADER
LIEFS GERHARD EN RIEKSKE
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
Gast

06 mar 2010, 09:41

Afbeelding

lieve lia mijn oprechte deelneming met het overlijden van je schoonpapa,
die man is gelukkig, nu weer bij zijn vrouwke en zijn zoon,

sterkte lieverd, is normaal dat je nu een zware week weer zal hebben,
goed dat je Fernand zo goed kan opvangen, en ze willen van hierboven dat je tesamen heel gelukkig mag zijn,

een knuffel en heel veel liefs

nine.

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

06 mar 2010, 13:33

Afbeelding



sterkte lia in deze droevige dagen

therie
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

aisha
Lid geworden op: 07 apr 2006, 21:04
Locatie: puurs

06 mar 2010, 17:18

LIA EN FERNAND

Afbeelding


veel sterkte
van aisha
Achter elke wolk schuilt een blije verrassing

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

10 mar 2010, 06:26

LIEVE LIA EN FERNAND
RIEKSKE KOMT STERKTE WENSEN
EN HIER KOMEN JULLIE SAMEN OOK WEER DOOR
STERKTE NOG MET JULLIE HUIS VERKOOP
IK DENK AAN JULLIE
LIEFS
GERHARD EN RIEKSKE
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

21 mar 2010, 18:57

Lieve vriendinnen en vrienden,

Heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden van troost bij het overlijden van mijn schoonvader. Alles is nu weer ongeveer achter de rug en nu moet ik trachten van de draad van het leven weer zo goed als mogelijk terug op te nemen en te trachten er het beste van te maken en terug wat geluk toe te laten. Ik ben blij dat Fernand mij daarbij zo enorm erg steunt, ik heb echt heel veel aan hem te danken. Ik hoop met hem nog heel veel jaren echt gelukkig te worden en te zijn.

De laatste weken waren wel weer wat moeilijker, daar alle nare herinneringen weer terug naar boven kwamen... maar ik probeer tegen de sombere gedachten te vechten en er overheen te stappen....

Voor jullie allemaal echt nog eens heel hartelijke dank voor al jullie lieve steun.

Dikke knuffel voor allemaal !

Liefs,
Lia en Fernand
Eenzaam hart

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

22 mar 2010, 06:44

Afbeelding
GOEDE MORGEN
KOM JE FIJNE WEEK WENSEN
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

04 apr 2010, 00:20

Aan al mijn allerliefste sennetvriendinnen en - vrienden wens ik een
heel zalig Paasfeest met heel veel geluk en liefde en niet teveel chocolade eitjes !

Liefs en een dikke Paaszoen van

Lia en Fernand
Eenzaam hart

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

05 apr 2010, 11:31

Lieve Lia,

eerst en vooral mijn innnige deelneming bij het overlijden van je schoonvader...
En het is zoals je zegt... ze gunnen je nog het geluk hier, daar mag je zeker van zijn.
Gelukkig heb je ook nog Fernand, zeker in deze toch weer heel moeilijke dagen...
Ik ben blij dat ik je toen heb leren kennen... (nu een ongeveer jaar geleden). We hebben toen een hele weg moeten afleggen hé! Iets wat ik NOOIT meer zal vergeten!! Zo zie je maar dat je het nooit mag opgeven, hoe moeilijk het ook is.

Misschien dat je me hier niet zo veel meer ziet, maar bekijk het als een gerusstelling van ons omdat we weten dat je in goede handen bent!

Het grote deel van het verwerkingsproces is nu voorbij... het eerste jaar is echt het moeilijkste! Maar gelukkig heb je het niet alleen moeten verwerken!

Lieve Lia, we hopen ook nog dat je samen met Fernand nog gelukkige momenten mag beleven!!!

Nog een dikke paasknuff van ons,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

05 apr 2010, 23:43

Lieve Veertje en Falcon,

Ook voor jullie - al is het wel wat laat - een heel gelukkige Pasen !

Wij zijn net terug van Blankenberge, waar Fernand tentoonstelde met zijn tram- en busmodellen in de Kerkstraat. Ja, hij is een producent van model tram- en busmodellen - je moet maar eens kijken op zijn website (www.ferivan.be) dan zie je waarover het gaat.

Wij wilden in de caravan gaan slapen, maar daar hadden wij een waterlek in de boiler en met het paasweekend was het moeilijk om een loodgieter te contacteren, vandaar dat we maar zijn gaan slapen bij mijn zusje in Brugge, ook plezant natuurlijk....

Het is wederzijds dat ik blij ben dat ik jullie verleden jaar heb leren kennen.... ik hoop dat we mekaar deze zomer weer eens zullen kunnen ontmoeten aan de caravan, dan kunnen jullie ineens kennis maken met Fernand. 't Is een schat van een man, waarmee ik héél gelukkig ben.

Dit Paasweekend was ook voor mij met dubbele gevoelens, want het is nu op de kop een jaar geleden dat Cor afscheid nam van het leven....
't kwam allemaal weer terug boven. Maar Fernand steunt mij door dik en dun, ik ben echt heel gelukkig dat ik hem heb leren kennen en ik hoop dat ik met hem nog heel heel lang gelukkig mag zijn. Ik heb mijn huis verkocht en ga mijn intrek nemen - samen met Fernand - in een nieuw-bouwappartement (vlak achter de hoek)... maar het is nog wat afwachten want het appartement zal maar klaar zijn rond maart 2011. Ondertussen woon ik nu op het appartement van Fernand in afwachting van de verhuis. Maar hopelijk gaat alles vlug vooruit en kunnen wij vlug onze intrek nemen in ons nieuw nestje.

Hopelijk is met jullie alles OK, ook met de kinderen en kleinkindjes. Ga je nog niet bijna met pensioen, Rudy .... dan kan je dubbel en dik genieten van jouw nieuwe gezinnetje met kleinkindjes en al.....

Voor de rest niet zoveel meer te beweren.

Nog vele groetjes van ons beiden voor jullie allemaal en een dikke paasknuffel !

Liefs,
Lia
Eenzaam hart

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

27 okt 2010, 05:29

-

Even komen kijken hoe LIA PIA het steld nu ??
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE