Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.
Gast

09 feb 2010, 19:49

ik wens jullie ook het allerbeste toe lia en Fernand ,uit de grond van mijn hart!!!! Afbeelding

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

10 feb 2010, 05:33

LIAPIA;

ik kom weer eens even bijlezen, en zie dat het nu veel beter met je gaat sinds je FERNAND hebt ontmoet.

Succes met de verkoop en het uitzicht op het nieuwe aprtement

Doe zo verder en laat nu en dan iets weten van jullie, ik ga nu verder naar het VROLIJK BABELHOEKJE
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

10 feb 2010, 21:06

Lieve Falcon en Veertje, Pineche, Macca, Dannoontje, Zon en SDW, .... en alle lieve sennetterkes,

Wij zijn pas terug van een weekje Speelgoedbeurs in Nürnberg. Het was een drukke week maar wel heel gezellig. De sneeuw lag in Duitsland heel dik maar de wegen waren er een stuk beter berijdbaar dan hier bij ons ... niet zoals hier bij het minste vlokje enorme problemen !

Ik ben heel blij dat jullie mij en Fernand alle geluk van de wereld toewensen. Wij doen ons best daarvoor en hopen dat alles zo blijft en dat wij nog heel veel jaren heel gelukkig mogen zijn samen...

Wat de verkoop van mijn huis betreft, dat wordt natuurlijk afwachten met een bang hartje want ik heb de centjes wel nodig voor de aankoop van het nieuwe appartement.... ik hoop dat jullie allemaal een beetje mee duimen voor mij ! Nu wordt het stilaan het huis leeghalen en elimineren wat ik niet meer nodig heb.... ik heb er wel een beetje bang voor want bij sommige zaken zal ik wel een nostalgisch gevoel hebben, denk ik. Maar ik moet erdoor, ik wil een nieuw leven beginnen en trachten het verleden te vergeten ... niet mijn lieve Cor maar wel al het leed dat het drama met zich meegebracht heeft. Elke dag is Cor in mijn gedachten maar ik kan hem niet meer terughalen en ik hoop dat hij mij het geluk met Fernand gunt, maar dat denk ik wel....

Ik blijf geregeld contact houden met jullie allemaal, want aan jullie heb ik heel veel te danken.

Hopelijk hoor ik ons Reline ook nog eens, want dat is al zo lang geleden. Ik hoop dat er niets aan de hand is, want ik mis je wel heel erg hoor, Leentje ! Laat je je nog eens horen ?

Voor jullie allemaal ook een heel gelukkige Valentijn gewenst en verder nog heel veel dikke knuffels van mij en van Fernand.

Liefs,
Lia
Eenzaam hart
Gast

10 feb 2010, 22:16

lieve Lia

je mag je geen eenzaam hartje meer noemen hoor!ik ben zo gellukkig voor jou,echt waar,en ben er zeker van dat jouw Cor,zijn zegen geeft op je nieuw geluk met Fernand

ik zou zeggen,bouw terug een nieuw en warm nestje op,en ik wens jullie alle geluk toe!

een nieuwe stap,maar een mooie,als je maar gellukkig bent!!
lieve groetjes

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

11 feb 2010, 06:47

LIEVE LIA &FERNAND

RIEKSKE KOMT JULLIE FIJNE VALENTIJNTJE WENSEN
VOOR 2 VERLIEFDE MENSEN
HEERLIJK LIA
IK BEN ZE ERG BLIJ VOOR JULLIE
ONZE LIEVE HEER ZORGDE HIER VOOR
WIE ZOU DIT GEDACHT HEBBEN HE LIA
HET IS JULLIE ZO GEGUND LIEVERD
KNUFFELTJE RIEKSKE
GENIET DE ZONDAG SAMEN
EN STERKTE BIJ HET HUIS VERKOOP

Afbeelding Afbeelding[/color][/b]
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
Gast

11 feb 2010, 10:50

Afbeeldingvoor jullie tweetjes xxxx

reline
Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46

12 feb 2010, 07:18

Lieve Lia,

Het is nog niet zo lang geleden dat je me hoorde hoor, het lijkt maar zo.
Ik kom één van de volgende dagen wel privé...hier lukt dat niet zo goed.
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe en voor zondag....Valentijn.....een speciale dag.....geniet ervan!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

13 feb 2010, 21:56

Lia en Fernand

ik wens jullie alle geluk van de wereld toe, en een gezellige valentijn voor jullie

geniet van jullie samenzijn

t is niet omdat ik niet elke dag kom dat ik niet aan jullie denk, jullie zijn altijd in mijn gedachten, jij zeker Lia

het allerbeste voor jullie

xxxxxxxxxxxxxxx
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

14 feb 2010, 09:34

Voor al mijn lieve sennet-vriendinnen en vrienden,


Ik wens jullie allemaal een hele fijne Valentijn.

Geniet ervan met volle teugen en tracht gelukkig te zijn,
dat doe ik ook samen met mijn Fernand !

Dikke valentijnsknuffel !

Lia ... en Fernand
Eenzaam hart

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

14 feb 2010, 10:53

Afbeelding

LIEVE LIA EN FERNAND
WENS JULLIE FIJNE VALENTIJN
AfbeeldingLIEVERD DIE ROOS IS VAN ONS MEM
ZIJ MAAKTE DIE VOOR JOU
IK ZET ZE FF HIER NEER ZOU ZONDE ZIJN ALS JE DIE NIET ZIET
LIEVERD
KNUFFIE RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

15 feb 2010, 13:55

Lieve Riekske en Mem,

Bedankt voor de lieve Valentijnswensen en voor de mooie roos die jij voor mij gemaakt hebt, Mem.
Heel lief !

Wens jullie evenveel geluk, voorspoed en vriendschap !

Liefs,

Lia en Fernand
Eenzaam hart

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

16 feb 2010, 09:07

Afbeelding
LIEVE LIA EN FERNAND
WENS JULLIE FIJNE DAG SAMEN
EN STERKTE MET HET HUIS VERKOOP TOI TOI TOI
LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

wiesken
Lid geworden op: 07 mei 2005, 07:11
Locatie: oost vlaanderen

26 feb 2010, 18:26

Hallo Liapia

Het is weer een tijd geleden dat ik hier nog een woordje heb geplaatst !
En zo her en der te lezen lieve dame is er terug gelukkig een mooie tijd aan gekomen he ziet zoals we vroeger tegen je zegde laat de moed niet zakken , mijn moto was en is nog steeds ,kijk naar het roosje niet naar de doorns het rooske kan zo mooi , als je de pracht er maar van ziet hé .
En het leven kan zo moeilijk zijn met periodes die men niet in de hand heeft en waar men met vragen zit , maar weet je uw lieve Cor heeft u de kracht gegeven verder te gaan , te proberen genieten van de dingen waar Cor het minder goed zag zitten ik weet zekers dat hij u een duwke geeft !
Dat je contend bent met je vriend Fernand , doe zekers de groetjes aan Fernand en ik wens jullie beiden nog veel mooie jaren met elkaar gewoon genieten , nu er grootse plannen zijn wel dat is toch tof om er naar uit te kijken en een nieuw boek te beginnen van het leven , laat al je bladen een mooi verhaal weergeven , van gewoon samen zijn genieten van dingen waar je vroeger niet bij stil stond dat het leven toch waardevol is .
Liapia en Fernand we wensen je nogmaals het beste het ga jullie goed , geef na het lezen van dit berichtje elkaar eene dikke knuffel die is van mij voor jullie !!

Wiesken :lol:

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

02 mar 2010, 21:13

Kieve Wiesken,

Heel erge bedankt voor je lieve berichtje, het deed weeral heel veel deugd zulke lieve woorden te mogen lezen.

Fernand en ik geven jou dan ook met alle plezier een dikke knuffel terug !

Vandaag was het voor mij maar weer een triestige dag. Vanmorgen kreeg ik bericht van het home dat mijn schoonvader heel slecht is en waarschijnlijk het weekend niet meer zal halen. Daarmee kwamen weer alle slechte herinneringen terug en heb ik me weer down gevoeld. Ik hoop dat schoonpa niet te veel meer moet afzien (de mens wordt dit jaar 92) en dat hij in alle rust naar zijn vrouwke en mijne lieve Cor in de hemel mag gaan. Het zullen waarschijnlijk weer enkele dagen van bang afwachten worden, maar ik besef dat dit voor schoonpapa eigenlijk wel het allerbeste zal zijn. Hij is Alzheimer patiënt en kent zelfs zijn eigen naam niet meer, dus zou hij toch wel beter af zijn dat hij vrouw en zoon terug kan gaan vervoegen ... waar onze dierbaren dan ook naartoe mogen gaan.

Heel veel lieve groetjes van ons beidjes aan jou en alle lieve sennet-vrienden en vriendinnen.

Lia en Fernand
Eenzaam hart
Gast

04 mar 2010, 13:05

Afbeelding

lia lieverd kom je sterkte wensen met je schoonpapa,
maar het is de waarheid die je zelf onder ogen ziet,
zou beter bij zijn vrouwke en zijn zoon zijn,
maar voor jou, zijn dat weer lastige en bange dagen,
maar ik weet nu ook al fernand zal je opvangen,
en alles doen om je gelukkig te zien,

ik wens jullie beiden heel veel geluk toe,

dikke knuffel nine.