Mijn klein lief hummeltje

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

01 feb 2010, 21:45

Ondertussen is ons klein hummeltje 9 maand geworden, hij zit nu reeds 2 maanden in het gips, vanaf zijn lenden tot zijn teentjes, met een stok ter hoogte van zijn scheenbeentjes, om zijn beentjes open te houden, zodat de heupjes goed op hun plaats blijven zitten, hij werd geopereerd op 10 december verleden jaar. Volgende donderdag mag deze gips eraf, maar onmiddellijk krijgt hij een nieuwe voor nog eens 1 maand. Het is zielig het kleintje zo te zien, en ik heb het er heel moeilijk mee, hij kan zich bijna niet bewegen, en moet steeds op zijn rugje blijven liggen, ondanks alles is het toch een lief en braaf kleintje. Hij wordt wel veel wakker 's nachts, maar stel je eens voor dat je daar een ganse nacht op je rug ligt, je niet kan draaien of je niet kan verplaatsen, wat moet dat kleintje niet doorstaan. Hopelijk komt het na de 2de gips allemaal goed en kan hij op zijn tempo zich verder ontwikkelen, ik heb heel erg met hem te doen.
Hij begint stilletjesaan een klein beetje te horen, maar draagt wel 2 hoorapparaatjes.
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

05 feb 2010, 17:49

Afbeelding
Heel veel sterkte,deze kaars brand ik omdat alles zou goed komen.
Groeten Magrit :wink:
Gast

05 feb 2010, 20:11

ik wens je heel veel liefs,en met wat geduld komt alles weer goed,met dat kleintje xxxxxx ik heb geleerd om de moed nooit te verliezen!!!! Afbeelding

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

06 feb 2010, 12:46

sterkte lieve oma

ik laat hier ook een kaarsje branden voor jou klein hummelke
Afbeelding
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

06 feb 2010, 19:46

Donderdag kreeg ons kleintje dus zijn nieuwe hips, hij zit nu vanaf zijn knietjes tot aan zijn teentjes vast, weerom met een stok tussen zijn beentjes. Omdat zijn heupjes nu vrij zijn, kan hij al een beetje gaan zitten, maar nog niet alleen, hij moet goed gesteund worden. Hij kan nu wel terug in zijn sitter en in de autostoel, wat voordien niet mogelijk was.
Het wordt stilaan tijd dat alles in orde is, want mijn dochter begint er ook aan tenonder te gaan, zij heeft het heel moeilijk en weet niet meer waar eerst naartoe, de kleine moet 3 x per week naar terapie, steeds dokter- en ziekenhuisbezoek, en ze heeft bovendien nog 2 andere kindjes, die ook aandacht en werk vragen, bovendien werkt ze als verpleegkundige op de afdeling neonatologie, als er daar iets mis gaat, wordt ze telkens weer geconfronteerd met het gebeurde na zijn geboorte. Maar we geven de moed niet op en gaan door!
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

12 feb 2010, 17:44

Gelijk heb je!! NIET OPGEVEN is de boodschap!!
IK denk aan jullie,Magrit :wink: :wink:
Afbeelding

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

20 feb 2010, 14:36

Ons kleintje wordt stilaan beter, nog 2 weken en ook die gips mag eraf, eens zien wat het dan zal zijn. Dat hij een achterstand zal in te halen hebben is zeker, maar met tijd en geduld komt misschien alles in orde.
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

20 feb 2010, 23:25


dag oma corsatje

kom je steun geven met heel veel geduld komt alles oke

geef jou klein hummeltje een knufje van oma therie
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

14 jun 2010, 07:05

kleintje is ondertussen 13 maand, een flink kereltjes die goed zijn best doet, gaat 3 x per week naar terapie. Logopedie om met het beetje gehoor die er ondertussen is, toch te leren spreken. Hij krijgt ook kiné, leert de kruiphouding aan en begint zich recht te trekken tot op zijn knietjes.
Hij moet nu nog deze week 2 x naar U.Z. Gent voor controle en overleg of eventueel een inplantaat komt om beter te horen. De lijdensweg is nog niet gedaan, maar er komt toch al een lichtje aan het eind van de tunnel
Dank aan allen die me steunden
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

14 jun 2010, 07:05

kleintje is ondertussen 13 maand, een flink kereltjes die goed zijn best doet, gaat 3 x per week naar terapie. Logopedie om met het beetje gehoor die er ondertussen is, toch te leren spreken. Hij krijgt ook kiné, leert de kruiphouding aan en begint zich recht te trekken tot op zijn knietjes.
Hij moet nu nog deze week 2 x naar U.Z. Gent voor controle en overleg of eventueel een inplantaat komt om beter te horen. De lijdensweg is nog niet gedaan, maar er komt toch al een lichtje aan het eind van de tunnel
Dank aan allen die me steunden
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

14 jun 2010, 07:22

goede morgen corsatje

ben bly te horen dat het met je klein kind wat beter gaat dat er goede

vooruitzichten zyn nog heel veel sterkte en geef jou klein hummelke

een knufje van oma therie
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

16 jun 2010, 06:56

gisteren dus weer heel wat testen in UZ, en nog maar eens afwachten en binnen 2 maand terug testen. Dat kleintje is zowat ondersteboven en binnenstebuiten gekeerd, altijd maar testen en scans!
inplantaat wordt tot nu toe nog niet ingebracht, AFWACHTEN!
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

18 jun 2010, 08:37

Corsatje kom je eve sterkte wensen voor jou klein hummeltje

hou er de moed in alles komt oke

en voor jou en je vriend een heel fyne dag

therie









Afbeelding
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

corsatje
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:27
Locatie: W. Vlaanderen

18 dec 2010, 15:38

Kleintje is nu bijna 20 maand, stapt ondertussen alleen, en is een flink kereltje, kent geen gevaar en weet zijn willetje door te drijven!
Jammer genoeg blijft hij slechthorend, om niet te zeggen doof, de hoop dat dàt nu nog goed komt is er nu wel niet meer. Maar in het revalidatiecentrum zijn ze zeer tevreden met de vooruitgang die hij maakt!
Ik denk dat het voor ons een groter probleem is dan voor hem!
lieve mamie van 5 schattige kleinkindjes
plichtsbewuste onhaalmama, ondertussen sedert nieuwjaar deze activiteit gestopt.
hou van wandelen, fietsen, mijn kleinkindjes en kindjes in het algemeen.

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

19 dec 2010, 17:27

Afbeelding
Dat is toch goed nieuws hoor,ik ben blij dat je ons nog eens op de hoogte hebt gebracht.
Ik wens jullie prettige feestdagen en veel geluk voor 2011!!
Lieve groeten Van Magrit AfbeeldingAfbeelding