veel verdriet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

25 jun 2009, 14:19

k wens je heel veel sterkte mateke in deze moeilijke dagen

knuffffffffffffff

Afbeelding
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)

minou1954
Lid geworden op: 10 jul 2006, 19:25
Locatie: omgeving aalst

25 jun 2009, 19:19

Afbeelding

HEEL VEEL STERKTE GEWENST VOOR MORGEN, HET ZAL EEN MOEILIJKE DAG WORDEN, MAAR JE MOET ERIN GELOVEN DAT JE LIEVE ECHTGENOTE NU VAN BOVEN OVER JOU WAAKT.

VANWEGE MINOUKE ( chat 2 )
We staan niet altijd stil, bij het woord "SAMEN "
Maar het is een groot gemis, als " SAMEN " er niet meer is ..............

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

25 jun 2009, 21:00

sterkte mateke

t is morgen mijn man zijn verjaardag, dus voor mij ook weer heel moeilijk

nog een rustige avond
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)

destel
Lid geworden op: 03 aug 2007, 22:17

03 jul 2009, 11:13

Hallo Vrienden
Na enkele dagen hier terug een gesprekje van mij.Door het gebruik van anti depressiva verminderd de emotie wel enigszins maar ik heb het gevoel dat het meer dieper gaat en als dusdanig meer pijn begint te doet.Het dagelijks wenen en dan meestal 's morgens en 's avonds die zijn er nog maar minder lang.Ik besef ook wel dat ik niet alleen ben met de zorgen en er nog heeeeeel veel mensen zijn met nog grotere zorgen dan de mijne,daarom wil langs deze weg hun tenzeerste sterkte toewensen met de hoop dat ook zij in de tijd deze zorgen kunnen verwerken en de draad terug opnemen.
Destel
destel bh

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

03 jul 2009, 21:33

Lieve Destel,

Ja jongen, 't is verschrikkelijk hé dat gemis; ik weet het. Mijn ventje is vandaag op de kop 3 maanden geleden gestorven en eigenlijk begint het nu pas echt tot me door te dringen. Ik dacht dat ik het wel zou aankunnen, maar niets is minder waar. Ik ben ook moeten overstappen op het innemen van medicatie, want het gaat niet meer.
Zondag, 5 juli (de dag dat wij 40 jaar zouden getrouwd zijn) vertrek ik met de taiji-groep waar ik lid van ben naar het zuiden van Frankrijk voor een weekje stage. Ik ga eigenlijk dik tegen mijn zin, maar mijn kinderen zeggen dat ik het moet doen, eens in een andere omgeving zijn, eens mijn zinnen verzetten. Maar jij zal ook wel begrijpen dat dat verschrikkelijk moeilijk is.

Vandaag heb ik het ook extra moeilijk gehad, nu met al die berichtgeving over de uitvaartplechtigheid voor Yasmine, te meer omdat mijn Cor ook op dezelfde manier uit het leven is gestapt, allemaal zo zinloos ....

Ik wens je heel veel sterkte, want ik weet dat het vreselijk moeilijk is om je over de dood van je dierbare vrouwke te zetten. Zoals je zegt : er zijn nog zoveel mensen die heel veel verdriet hebben en moeilijke tijden moeten doormaken, maar ... je eigen verdriet voel je toch nog altijd het meest hé.

Ik denk aan jou en weet wat je doormaakt, hou vol hé !

Liefs,
Lia
Eenzaam hart

destel
Lid geworden op: 03 aug 2007, 22:17

05 jul 2009, 17:57

Hallo liapia
Dank voor uw berichtje.
Ik kan begrijpen dat dit voor u zeer erg moet zijn geweest,temeer dat je er zelf geen vat op hebt gehad.Ik ken persoonlijk ook iemand wiens echtgenote in februari uit het leven is gestapt en die mens heeft er zeer veel schuldgevoelens over zonder dat hij er ook maar iets kon aan doen.Een kwart uurtje onoplettendheid was voldoende.Ik denk dat dit veel erger moet zijn dan mijn situatie want sinds december vorig jaar werd er reeds door de dokter en verplegend personeel geinsunueerd dat mijn echtgenote in een laatste fase van de ziekte was gekomen,maar men schuift dit steeds voor je uit tot op het moment dat je het zelf moet zien en niet kunt zien of niet wilt zien,en schuldgevoelens heeft men steeds als was het maar om kleinigheden .Hierbij wens ik u dan ook veel moed en sterkte bij uw verlies.
Destel
destel bh

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

08 jul 2009, 09:45

LIEVE DESTEL WENS JE VEEL STERKTE KNUF RIEKSKE

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

destel
Lid geworden op: 03 aug 2007, 22:17

09 jul 2009, 11:37

Hallo Riekske
Dank voor de bemoedigende woorden.Voor iemand zoals jij die reeds ook heel wat doorgemaakt heeft kan ik niet anders zeggen dan
"proficiat" met wat je doet.Ik wens je dan ook heel veel sterkte en geluk.
Destel
destel bh

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

10 jul 2009, 11:25

Afbeelding
LIEVE DESTEL KOM JE FF STERKTE WENSEN LIEVERD
IK SLA MIJ OVERAL DOORHEEN MAATJE
NU IS GERHARD WEER AAN DE BEURD MET MRI
IS VOOR 2 JAAR PAS OPEREERD ZWARE O.P IN DE RUG
EN NU DENK IK WEERAL
IK HOU JE OP DE HOOGTE
DOEI STERKTE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

18 jul 2009, 11:31

Afbeelding
STERKTE LIEVE DESTEL
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

20 jul 2009, 08:37

Afbeelding
LIEVE DESTEL
KOM JE FF STERKTE WENSEN
LIEFS
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

destel
Lid geworden op: 03 aug 2007, 22:17

20 jul 2009, 10:46

Beste Riekske

Dank voor uw bemoedigende woorden.Na bijna drie maanden van het overlijden van mijn lieve echtgenote zijn de morgenstonden niet met goud in de mond maar met vele tranen om het verlies.Maar er zijn zeker vele mensen in dit geval zonder dat men het weet of ziet.De huidige maatschappij gaat er aan voorbij zonder dat men het ziet of wil zien.Achter de facades van de huizen is er heel veel verdriet en lijden en men ziet alleen de glitter en show.Daarom bewonder ik uw inzet om iedereen een goed woordje toe te spreken .
Destel
destel bh

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

22 jul 2009, 06:30

Afbeelding
LIEVE DESTEL WENS JE STERKTE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

23 jul 2009, 06:40

Afbeelding
GOEDE MORGEN LIEVE DESTEL
KOM JE GOEDE DAG WENSEN
OOK AL VALT IE ZWAAR ,WEET DAT IK AAN JE DENK
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

24 jul 2009, 18:54

Afbeelding
LIEVE DESTEL
KOM JOU FF STERKTE WENSEN
EN HOOP DAT HET EEN BEETJE GAAT
LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan