veel verdriet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

12 jun 2009, 10:52

heel veel sterkte mateke

hoe gaat het vandaag ???
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)
Gast

12 jun 2009, 18:19

destel

Ik heb alles gelezen, en het is zo, jij voeld jou verdriet,
maar lieverd het is nog zo vroeg, je zit volop in je rouw,
en de mensen die het meegemaakt hebben, kunnen er over mee praten,

maar ik wil je toch heel veel sterkte toewensen, er zijn hier zoveel lieve mensen, die de andere willen helpen,

wat is die tekst mooi,

lieverd ik wens je sterkte toe

een dikke knuffel.

liefs nine.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

13 jun 2009, 08:40

Afbeelding
DESTEL STERKTE KNUF RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

13 jun 2009, 11:05

knuf mateke, hoe voel je je vandaag ???
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

13 jun 2009, 17:07

Destel, heel veel sterkte toegewenst en geniet vooral van het leven, en van de kleine dingen in de natuur, want daar kan je ook nog de kracht vinden.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

destel
Lid geworden op: 03 aug 2007, 22:17

13 jun 2009, 18:12

hallo vrienden
Een heel moeilijke dag achter de rug.Overal waar je komt zijn er herrinneringen.Dan breet je hart en morgen gaat het nog moeilijker worden want dan is het vaderdag en voor het eerst zonder ons moeke.Ze kon het wel de laatste tijd niet meer meebeleven maar toch was ze er.Ze genoot ervan op haar manier maar nu moet het zonder haar:HEEL ERG
Destel
destel bh

liapia
Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Locatie: Schoten

13 jun 2009, 20:54

Dag, lieve Destel,

Ik leef heel erg met je mee, Destel. Ik weet wat het is om je partner te verliezen.
Mijn lieve man pleegde op 3 april l.l. zelfmoord, hij had een ongeneeslijke rotziekte en kon het niet aan. Hij wou niet aftakelen en heeft er zelf een einde aan gemaakt. Hij zou in augustus 62 jaar worden en wij zouden in juli 40 jaar getrouwd zijn.

Ik voel me juist zoals jij, ik begrijp je maar al te goed. Gedurende de dag kan je allerlei doen, ben je bij je kinderen of kleinkinderen, maar die avonden zijn verschrikkelijk, net zoals de weekends. Je zit moedermens alleen te wenen en nog eens te wenen. Ik kan ook niet aan die eenzaam-heid wennen en dat gemis. Je bent gewoon kapot, machteloos, verloren...

Als je je hart wil luchten, wil ik je steunen zoveel ik kan, ook al heb ik ook heel veel verdriet, maar ik denk dat praten heel veel helpt. Ik heb ondervonden dat er hier op sennet fantastische mensen zijn, die je willen troosten en steunen. Aarzel echt niet om een berichtje te schrijven als je het moeilijk hebt en ze zullen je allemaal zeker ter hulp komen. Ik heb het ook ondervonden, zonder hen zou ik er niet door geraken.

Ik wens je heel veel moed en je bent niet alleen met je verdriet hoor... maar ja, een mens voelt het zijne altijd het meest natuurlijk, zo ook ik.

Lieve groetjes,
Lia
Eenzaam hart

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

14 jun 2009, 05:15

DESTEL waarom kom je niet naar ANTWERPEN STAD voor de RECEPTIE

aan DE ZOO op het ASTRIDPLEIN voor de geboorte van KAI-MOOK

Iedereen is welkom en wij zijn er omstreeks 1500 uur en ook nog enkele

SENIORENNET gebruikers hoor

Laat hier iets weten ik kijk hier nog even rond 1200 uur als ik terug ben

van DE LUCHTHAVEN

Kijk even op yhet FORUM bij SENIORENNETCAFE bij het onderwerp :

HET VROLIJK BABBELHOEKJE daar staat een foto van SDW + ANNABEL

en ook van LIAPIA die ook komt

Mischien tot STRAKS ???
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE

wiesken
Lid geworden op: 07 mei 2005, 07:11
Locatie: oost vlaanderen

14 jun 2009, 09:42

Hallo Destel

Wens je alvast veel steun , en ook moed
het verlies van een dierbare is onbeschrijfelijk maar moge de eerbied en de achting die iedereen voor je lieve echtgenoot koesteren U troosten in dit groot verdriet ook al zie je door je tranen heen het toestsenbord niet !
Probeer het een beetje stap na stap de pijn los te laten blijf met het verdriet niet alléén ,want zoals je merkt hier komen mensen die je willen steunen recht van uit het hart ook al heeft men soms zelf onbeschrijfelijk veel onverwerkt verdriet ,men begrijpt je men probeert je te steunen ook al is het soms zo moeilijk om de juiste woorden te vinden

Destel , als je het moeilijk hebt kijk eens door het raam je zal merken dat er een vogeltje u komt troosten kijk naar de bloemen die voor u blijven bloeien ,kijk naar de natuur je zal er in merken dat het je steunt .

Het moeilijkste uur teld ook maar 60 seconden ! alleeen het lijkt langer te duren
Afbeelding

Vriendelijke groetjes en veel moed

WIESKEN

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

14 jun 2009, 10:29

Afbeelding
LIEVE DESTEL KOM JOU FF STERKTE WENSEN
HEEL ERG LIEF DIE MENSEN WIE JOU STEUNEN
ZODAT JE HET NIET ALLEEN MOET DOEN LIEVERD
IK LEG MIJN ARM OM JOU HEEN
LIEFS RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Xke
Lid geworden op: 17 aug 2008, 15:08
Locatie: berchem

14 jun 2009, 11:32

Lieve Destel al ken ik U niet maar kan toch begrijpen wat U door maakt.
Ik hoop van ganser harte dat U de moed kunt opbrengen om uw verdriet
te verwerken.Want als men gelukkig geweest is in zijn huwelijk dan zal het veel tijd nodig hebben.
Ik wens U in ieder geval veel sterkte en moed.
Xke
een vriendelijk woord kan wonderen verrichten

destel
Lid geworden op: 03 aug 2007, 22:17

14 jun 2009, 15:21

Hallo xke
Dank voor uw opbeurende woorden.Deze morgen werd hemelhuis van e.preudhomme gespeeld met daarin de woorden "hemelhuis",wel ik kan je verzekeren dat we een hemelhuis hadden ondanks de tegenslagen,en nu is dat huis zo leeg.Hierbij stuur ik de wensen voor vaderdag aan alle vaders of ze er nog zijn of niet zo komen ze ook in het hart van hen die er wel nog zijn.
Destel
destel bh

pineche
Lid geworden op: 30 apr 2008, 00:13
Locatie: schelle city

14 jun 2009, 15:25

Afbeelding
groetjes pineche

overjaarse puber ( 72 jarige weduwe)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

15 jun 2009, 09:43

Afbeelding
STERKTE LIEVE DESTEL KNUF RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

17 jun 2009, 06:45

Afbeelding
LIEVE DESTEL
KOM JOU STERKTE WENSEN VOOR DEZE DAG LIEVERD
HOPELIJK GAAT HET EEN BEETJE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan